Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket spel klarade ni senast?


Eternal Sonata (X360)
  • 0
Transformers Fall Of Cybertron, fast med en ny karaktär samt profil.
  • 0
sleeping dogs
  • 0
Skyrim avslutade jag just.

Som vanligt med TES-spelen så känner jag mig djupt kluven efter en genomspelning. Till hälften så är jag djupt missbelåten av att spelen aldrig gör mig riktigt engagerad i världen, person-galleriet och quests. Likaså tycker jag illa om levelling-systemet & magi-systemet (som i alla tidigare TES).

Å andra sidan så är jag djupt imponerad av miljöerna, såväl natur som arkitektur. Den fantastiska detaljrikedomen, de outsinliga äventysmöjligheterna och den stora omfattningen på spelvärlden. Allt som allt, så är Skyrim det första TES-spelet som jag avslutat med övervikt åt nöjdhet snarare än missbelåtenhet.

Så...för första gången sedan Arena, så lämnar jag TES-spelvärlden med ett smil istället för frusturerat missnöje.
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
Assassin's Creed

Riktigt nöjd med spelet, gillar kombinationen mellan korståget och konspirationsteori.
Färska grönsaker.
  • 0
Mirror's Edge till PC, med Xbox 360-kontroll.

Snyggt, häftigt och roligt, men lite väl kort.
Mr. Rubik, Mr. Rubik...
  • 0
Crysis 2.
riktigt bra spel asså!

nu väntar jag på crysis 3.
Volvo <3
  • 0
  • Trog
  • Trog
Zombie Apocalypse: Never Die Alone. Drog igenom med tjejen, en polare och hans tjej i lördags. Ett trevligt spel.
I just dont know what went wrong
  • 0
  • Tuta
  • Tuta
Borderlands

Riktigt kul, blev lite enformigt mot slutet men det blev aldrig tråkigt!
· · · - - - · · ·
  • 0
Chrono Trigger till NDS. Helt underbart spel förutom de nygjorda delarna till DS som är repetetiva så in i bomben.
  • 0
Mass Effect 3. Nu blir det Mass Effect 2 *skäms*
*Moves fork* STOP RIGHT THERE CRIMINAL SCUM!
  • 0
Brink, exkluderar dock "What If" uppdragen.
  • 0
  • Trog
  • Trog
Resident Evil: Revelations

har legat ett tag sedan jag kom till sista bossen. Men kände att jag var tvungen att beta av min back log innan B/W2 kommer.
I just dont know what went wrong
  • 0
Kingdom Hearts: Birth By Sleep (PSP)

Kingdom Hearts är mitt absoluta favoritspel någonsin så varje gång jag får chansen att spela andra spel i den serien så är det stort som sjutton! Nu har jag spelat alla KH-spel förutom Dream Drop Distance, och av alla spin-offs är Birth By Sleep den klart bästa!

Nu blir det att se hur snart jag har råd med en 3DS...
Mr. Rubik, Mr. Rubik...
  • 0
Resident evil 6

helt okej spel, dock för långt för sitt eget bästa
  • 0
Dishonored

Tog mellan 12-13 timmar, och älskade varenda sekund av det. Vart lite besviken på slutet, men trots det så är jag sugen på att spela om spelet med en annan spelstil.
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0
Call of Duty Black Ops.
  • 0
jag har fått 5 platinum på en månad.

1 marvel super hero squad the infinity gauntlet
2. SSX
3. Dirt Showdown
4. Superstars V8 Next Challenge
5. Burnout Paradise City
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
Vet ej om det här är att "klara av ett spel" men jag vann en kulturell seger med romarna på Civilization Revolution.

Annars var det Mass Effect som jag klarade sist.
Färska grönsaker.
  • 0
XCOM, Classic Ironman.
Var lite knepigt men det gick med lite flyt.
Impossible har jag inte tålamod för.
För kung och fosterland!
  • 0
Fallout.

Ett jävligt bra spel. 9/10 får den.
Färska grönsaker.
  • 0
Sleeping Dogs.

Perfekt uppvärmning inför GTA V.
  • 0
XCOM: Enemy Unknown
Suberbt! Roligt, omväxlande, beroendeframkallande och en riktigt värdig nyversion av den gamla klassikern. Samtidigt, så fanns det en mängd småsaker som kunde förfinas, förbättras och i allmänhet finputsas. Lustigt nog höjde detta närmast spelets attraktionsvärde för mig, vetskapen att det var så himlans bra men ändå hade "room for improvement" inför framtiden.

Nu blir det "Sleeping Dogs" härnäst. Jag är grymt frestad att starta en ny XCOM-kampanj på direkten men jag avvaktar i väntan på de kommande DLC:en.
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
Portal 2. Slutet.
"Ett citat."
  • 0
Mass Effect 2. Gaaalet bra spelserie *sen till festen*
*Moves fork* STOP RIGHT THERE CRIMINAL SCUM!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!