Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket spel klarade ni senast?


Metal Gear Solid 3: Snake Eater


är ett av de absolut bästa spel jag någonsin spelat!!
  • 0
The Darkness 2
  • 0
Mafia II, sjutton timmar tog det. Fast då höll jag också lågt tempo och cruisade runt & utforskade en hel del.

Mycket bra spel, dock ganska kortvarigt och det känns som spelet hade mått bra av lite mer "kött på bena". Det hade inte behövt vara något särskilt dramatiskt, utan bara lite extra utfyllnad här & där. Några extra bilstölds-uppdrag, några avrättningar eller inbrott. I princip vad som helst som sträckt ut varje kapitel med en halvtimma eller så extra.

Tja, nu återstår de 3 DLC:na, får se vilket man ska pröva först.
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
Infamous

Blir väl att spela om det som genomond -- om jag kan.
"Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
  • 0
Killzone 2 :') Nu blir det att spela ut Killzone 3 igen ..
Live long and prosper.
  • 0
Har under kvällen klarat både Binary Domain och Assassin's Creed Brotherhood
  • 0
Mafia II: The Betrayl of Jimmy och Mafia II: Jimmy´s Vendetta, den senare var klart bättre men bägge var hyfsade tillskott av extravärde till huvudspelet. Då återstår bara "Joe´s Adventures".
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
Klarade precis Batman Arkham City.
  • 0
Citerar GrönaFaran:
Klarade precis Batman Arkham City.


Var som fan, var också mitt senast avklarade spel.
not one step back
  • 0
Citerar sweedensniiperr:
Citerar GrönaFaran:
Klarade precis Batman Arkham City.


Var som fan, var också mitt senast avklarade spel.


Åh fan!
  • 0
Ja mina vänner, återigen skriver jag om avklarade spel här då och denna gången handlar det om trion Asura´s Wrath, Binary Domain och Syndicatedär framförallt Binary Domain överraskade mig positivt och funderar på att plita ner lite ord i en recension för det spelet så andra får upp ögonen för denna pärla
  • 0
Senaste spelet jag klarade ut var The Last Story. Riktigt skönt rollspelslir
https://www.twitch.tv/akurei87
  • 0
RAGE, och helvete vilket värdelöst slut.
Ok.Faith.Yeah.Got It.
  • 0
Citerar nilazz:
RAGE, och helvete vilket värdelöst slut.


Jag håller med helt och hållet att slutet suger *** men trots det så är Rage ändå ett av mina favoritspel.
  • 0
Klarade Scenario Campaign i Tekken 6. Så väldigt hemskt var det väl inte. Jag tyckte bara att det var grymt lätt och därmed en bekväm spelupplevelse. Själva 1vs1-fightingen har jag dock inte lärt mig gilla än. För mycket 2D-fighters antar jag.
Mr. Rubik, Mr. Rubik...
  • 0
"Joe´s Adventures" och i och med det, så var hela Mafia II: Director´s Cut avklarat.

Ger det nog 9/10 i betyg. Utan de 3 DLC:en så hade det nog blivit 8/10 men trots att endast "Joe´s" var tillfredsställande bra, så avhjälpte alla tre huvudspelets största brist: dess kortvarighet.

Mafia III hurry up already.
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
Assasins Creed: revelations, jag vet inte vad jag ska tycka om detta spel... tyckte brotherhood va bättre.
Deppresion är bara ilska utan entusiasm
  • 0
SSX är nu avklarat, bättre än vad jag trodde men SSX tricky är fortf favoriten
  • 0
Eh. Har inte "klarat av" ett spel på flera månader.

Håller på med Dark Souls, Infamous 2, Assassin's Creed och Jak & Daxter. Men det går segt. Jag skyller på Skyrim.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
RAGE, det var faktiskt bättre än jag väntade mig.

Tycker dock det är synd att det kändes som det hade så många opolerade hörn & kanter. Att jaga lite "achievments" sträckte dock ut varaktigheten lite grann och med det inräknat så får det nog ändå 8/10.

Lite mera utvecklingstid, lite mer putsande, lite fler quests, lite extra ansträngning att göra "The Wasteland" levande och mera utforskningsbar, så hade det kunnat bli en verklig klassiker.
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
Jak and Daxter collection
  • 0
Syndicate...Helt klart godkänt spel.
  • 0
Skyrim, i november.
  • 0
Metal gear solid: Snake eater (hd collection). Ett av världens absolut bästa spel enligt mig. Kändes fantastiskt att spela det igen
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!