Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket spel klarade ni senast?


Singularity
  • 0
Tror det var new super mario bros.
Step into the bumper.
  • 0
Dead Space 2!
Leo
  • 0
Citerar LeoWarrior:
Dead Space 2!
Om sjukdomen varken kan botas med sprit, tjära eller bastun så dör man av den.
  • 0
F.E.A.R 2

Mycket bra spel, bra känsla i vapnen, bra story och det skrämde skiten ur mig ett antal gånger
PS3 320GB, PSN: Asseroth / Win7 på gamingdautan
  • 0
Dead space 2. Får 7/10 Tyckte 1:an var snäppet vassare och lite läskigare. Men ändå ett mycket bra spel.
Innan det Vanquish. 8/10 Underbart när man väl bemästrar kontrollerna.

Tillagt 2011-02-08 00:18:
Citerar Sony boj:
F.E.A.R 2

Mycket bra spel, bra känsla i vapnen, bra story och det skrämde skiten ur mig ett antal gånger


Är det så pass bra? Sneglat länge på det och älskar skräckgenren men har bara sett halvdana recensioner på det. Hört att man bör spela 1:an först. Har ju dock inte spelat 1:an men det finns väl bara till gamla x-box om jag minns rätt och i så fall inte aktuellt. Men är det värt att testa ändå?
"I´m not in it for the money. I just want to play the game, were Reebok and drink Pepsi" Shaq O´Neill, LA Lakers.
  • 0
Crash Bandicoot 3, för sjuttionionde gången.
We went for a bike ride. Tops off. Fred Perry shorts on.
  • 0
Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth - Xbox
"Cries and screams are music to my ears."
  • 0
Giants: Citizen Kabuto

Helt okej spel. Enformigt och linjärt, men rätt underhållande.
  • 0
Dead Space: Extraction till PS3, min fullfjädrade Move-debut. Började lite slött men växte efter ett par-tre banor. Bästa railshootern jag spelat, avskyr vanligtvis genren.
http://psnprofiles.com/Jakkal_SWE
  • 0
Sonic adventure 2 battle. Grymt underbart att lira igenom det igen för första gången på fem år. Det underhåller fortfarande lika bra som då.
''The reality is no match for the Legend.'' - Solid Snake
  • 0
Professor Layton and the Curious Village

Fantastiskt spel, trodde verkligen inte att spelet skulle vara så bra när jag köpte det.
Det är inte lätt att spela badminton när det blåser
  • 0
Citerar Gijimu:
Professor Layton and the Curious Village

Fantastiskt spel, trodde verkligen inte att spelet skulle vara så bra när jag köpte det.


Vill också ha det, har bara 2:an men älskar det. Kört igenom det 3 gånger, och ska påbörja min fjärde någon dag framöver.
Ska köpa ettan och trean när jag har pengar.

Klarade The legend of Zelda: Spirit Tracks idag. Helt fantastiskt spel. Ett av de bästa jag någonsin kört till DS. Mycket bättre än Phantom Hourglass, och ett av de bästa Zelda jag kört. En sak som bidrar till varför detta spel är så sjukt bra, är bandet mellan Link och Zelda. Har aldrig vart lika stort, vilket bidrar till en mycket vacker avslutning. För att inte tala om musiken

En klockren 10/10, enda minuset är att kontrollen inte är lika bra som i Phantom Hourglass. Men man vänjer sig tillslut.
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Infinity Blade till Iphone

Helt okej. Störde mig lite på den låga bilduppdateringen och att det mest kändes som ett techdemo, men kontrollerna var responsiva och grafiken snygg så jag ger det 7 av 10.
  • 0
Citerar Alex09:
Vill också ha det, har bara 2:an men älskar det. Kört igenom det 3 gånger, och ska påbörja min fjärde någon dag framöver.
Ska köpa ettan och trean när jag har pengar.


Hade tänkt att köpa 2:an igår, men då hittade jag det inte. Men ska beställa den någon dag. Måste få veta fortsättningen.
Det är inte lätt att spela badminton när det blåser
  • 0
Citerar Gijimu:
Måste få veta fortsättningen.


Dock fristående äventyr allihopa
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Dexter: The Video Game till Iphone

Oväntat bra. Dock ganska synd att (nästan) alla fallen togs upp i TV-serien.
  • 0
Dead Space 2

Så jäkla bra.
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0
Citerar Alex09:
Dock fristående äventyr allihopa


Dock så står det To Be Continued i slutet av spelet.
Det är inte lätt att spela badminton när det blåser
  • 0
Fallout: New Vegas - 360
"Cries and screams are music to my ears."
  • 0
Drog igenom God of War i helgen. Två och ett halvt år sedan jag spelade det sist och det var precis lika fantastiskt, storslaget och episkt nu som då.
  • 0
Crysis. Herregud vilken tid det tog mig.

För mig, 8/10 av följande orsaker:

+Äckligt snygg grafik
+Innovativt
+Trots Cryteks klagomål så tycker jag att storyn var helt okej
+Taktiskt

-Buggigt, speciellt sista nivån
-Vissa delar var sjukt krävande för systemet
-En aning för enkelt, även på Delta, med undantag för Helikoptrarna.

Blir kul att se vad Warhead har att erbjuda!
  • 0
Bulletstorm:p
  • 0
Dead Space 2 och senast Naruto Ultimate Ninja Storm 2
  • 0
  • Missing Avatar
  • dj76
scott pilgrim vs the world the game
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!