Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket spel klarade ni senast?

assassins creeed, oj vad grymt det är
Mr. Bubbles.... why wont you wake up ?
  • 0
Super Mario Galaxy
  • 0
God of War, jag plockade nyligen fram Devil May Cry och kunde inte låta bli att snurra igån Gow när jag ändå höll på.
Krax.
  • 0
Halo 3 klara jag alldeles nyss igen, håller på med mass effect.
  • 0
Ghost Recon Advanced Warfighter 2
  • 0
Farenheit

En av mina bästa spelupplevelser någonsin. Köpte spelet genom nedladdning på Xbox Live för cirkus 120 kronor. Ett kap säger jag bara. Ett magnifikt spel och jag ångrar enbart att jag inte köpte det på releasen. Storyn är superbt, karaktärerna är intressanta och välgjorda. De interaktiva filmklippen var en upplevelse i sig och spelet bjöd på mängder av oförglömliga ögonblick. Den korta tid det tog uppvägs av de fantastiska återspelningsvärdet. Underbara animationer, fantastisk musik och en av de bästa spelhistorierna genom tiderna. Ett spel jag rekommenderar till alla, utom er actionfantaster med blod på hjärnan. Jag är uppskakad, ett spel jag aldrig ville att det skulle ta slut.

Quantic Dreams kommande spel, Heavy Rain, är ännu en anledning för mig att skaffa PS3, då det är exklusivt i dagsläget.
  • 0
Mass Effect
  • 0
Mass Effect
Gamertag : PEEPH0LE
  • 0
Call of Duty 4 på Veteran.... efter många svordomar.. xD
"O'Yeah Baby!" - Augustus "Cole Train" Cole
  • 0
Just Cause!
Ischlo Pischlo!
  • 0
Klarade Timeshift på det svåraste precis snacka om att svårighetsgraden var ett skämt. Det var nog ett utav de lättaste spelen jag har klarat på högsta svårighetsgrad
  • 0
mafia på pcn jäkligt svårt spel isynnerhet när envis som jag är spelat det på "hard" tog mej ca ett år på xbox 360n ea skate mumsfilibabba vilket spel
den som e på bilden de e jag
  • 0
*Ser in i kristallkulan*

Den säger att jag klarar Super Mario Galaxy!
  • 0
Portal... The cake is a lie...

Tillagt 2008-02-06 14:45:
Citerar shruk4:
mafia på pcn jäkligt svårt spel isynnerhet när envis som jag är spelat det på "hard" tog mej ca ett år på xbox 360n ea skate mumsfilibabba vilket spel

Hört talas om . och ,?
Sometimes the light's all shinin' on me, Other times I can barely see, Lately it occurres to me, What a long, strange trip it's been - Grateful Dead
  • 0
Portal
There is no theory of evolution. Just a list of animals Chuck Norris allows to live.
  • 0
Citerar Stewart Griffin:
Portal

Mycket bra spel.

Portal var nog det senaste spelet jag klarade också.
http://twitter.com/DasErdbeer |
  • 0
Skate. tror jag.
Fjortisar är som kanintofflor, sköna att sätta på, men inget man går på stan med.
  • 0
Resistance på Hard och jag fortsätter raskt mot Superhuman.
  • 0
Devil May Cry 3 i väntan på uppföljaren.
Diablo III <3
  • 0
Ghost recon advanced warfighter
Full auto 2: Battlelines
Resistance fall of man
Genji Days of the blade
timeshift
  • 0
Uncharted för andra gången
  • 0
Resident evil 4 för säkert tjugonde gången
OMFG! Look behind ya!O.o
  • 0
Senaste spelet jag klarade av var Call of Duty 4. Det tog ganska lång tid på veteran.
Adda min PSN: Eldin-PS3 så kör vi Call of Duty 4
  • 0
Super Mario 64, alla stjärnor.
  • 0
  • race
  • race
Call of Duty 3, igen.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!

Cookie

Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy