LIVE
HQ
logo hd live | Harold Halibut
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Svenska
      nyaste
      Atrás

      Spel

      Här inne pratar vi bara om spel.

      Vilket spel klarade ni senast?


      Skate Inte alla sidouppdrag, men jag har hamnat på båda omslagen, vunnit X games och vunnit sista tävlingen. Jag är en ikon
      Att slåss med troll, befria prinsessor och döda varulvar, det är att leva. - Strindberg
      • 0
      Lost Planet.
      "I know I ain't doing much, doing nothing means a lot to me" - Bon Scott
      • 0
      • Roo
      • Roo
      Klarade Sonic The Hedgehog 3 & Knuckles nyligen, tog även alla Chaos och super-emeralds.
      Sköntåse.
      • 0
      • Daz
      • Daz
      Rome Total War som jag började spela när det släpptes under hösten år 2004. Sedan har jag kört det i perioder och det har legat nere i månader vid flera tillfällen. Fick dock tummen ur nu under hösten och lirade klart kampanjen.
      Jag tog över varenda provins på kartan och avslutade med att besegra senaten som satt i rom!
      • 0
      Citerar JackOfBlades:
      Sen så skiter jag fullständigt i vad du tycker. Jag sade min åsikt och skrev hur långa spelen JAG tyckte. Sen om du tycker en helt annan sak får väll du tycka det det känns faktiskt som det kvittar för mig.


      Tror du att du får säga precis allt vad du tycker och ingen ska kommentera det? Välkommen till Internet.

      EDIT: Åha, din väg räckte inte långt... mr.bannad.

      ON-TOPIC: Excite Truck på Excite Mode, S-ranks.
      "Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
      • 0
      Det var nog Portal. Ett älskvärt litet spel.
      Would You Kindly?
      • 0
      XIII; helt underbart.

      Fahrenheit ÄGER!
      Tyskarna försöker konkurrera med fransmännens Merci och gör sin egna choklad; "Danke".
      • 0
      Citerar JackOfBlades:
      Sen så skiter jag fullständigt i vad du tycker. Jag sade min åsikt och skrev hur långa spelen JAG tyckte. Sen om du tycker en helt annan sak får väll du tycka det det känns faktiskt som det kvittar för mig.


      Lugna dig mannen.
      Would You Kindly?
      • 0
      hmm cod 4
      Haze
      • 0
      Call of duty 4.
      And then i thought to myself, if the frog is gone, im going to kill myself.
      • 0
      Link's Crossbow Training.
      • 0
      call of duty 4 på hardend for rundt 7 dager siden ( )
      G.O.T.Y 2008 Metal Gear Solid 4:Guns Of The Patriot's
      • 0
      • Missing Avatar
      • nait
      Bioshock på hard
      synd att slutet var så enkelt..ville ha en mer utmanande sista boss
      Sharkoon Rebel value etd | be quiet! 650w | Gigabyte P35 | E6750 @ 2,66ghz | 2gb ocz | 1900xt 256mb | Seagate 250gb | Hp w2207h 22" Wide
      • 0
      nba street 2 För nån vecka sen
      You Mad
      • 0
      Mass Effect klarade jag igår vid 01:40 ungefär.
      - sweet as sweetness, dark as darkness -
      • 0
      Assassin's Creed.
      "Varför skall man ha anledningar till allting? Kan man inte bara få hata?" - Regnskog.
      • 0
      Uncharted: Drake's Fortune.
      Min generation tvingades växa upp i trappuppgångar - tvinga inte nästa att göra det
      • 0
      Citerar Dr Djangonaire:
      Lugna dig mannen.


      Varför? Låt han spela ut.
      "Varför skall man ha anledningar till allting? Kan man inte bara få hata?" - Regnskog.
      • 0
      Fahrenheit- Ett fantastiskt spel.
      NJET
      • 0
      Prince of persia warrior within
      Allt är relativt
      • 0
      Call of duty 4 på hard
      "The noblest pleasure is the joy of understanding."
      • 0
      Det var nog Metroid Fusion, för andra gången.
      • 0
      Super Mario Galaxy
      • 0
      Dead rising
      • 0
      Sherlock Holmes vs. Arsené Lupin, ett riktigt "old school" adventure spel, hyfsat bra, dock klart underlägset föregångaren "Awakened".
      One mans worthless, is another mans priceless...
      • 0

      För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!