Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket spel klarade ni senast?


Guild of Dungeoneering. Trevligt litet dungeon crawler-spel med en twist. Du styr inte hjälten, du bygger guilden samt kartan runt karaktären. Något repetativt, men trevligt som sagt.

Första intryck av undertecknad:

https://www.youtube.com/watch?v=FD1Hh6qtyXY

Release 14 juli 2015. Pris kr 100,-
https://youtu.be/zPcZ-v5C0hk <-- här recenserar jag skit på engelska. Gör ett besök, lägg en kommentar! :)
  • 0
Spelade igenom Journey(PS4).
  • 0
Super Mario 3D Land.
  • 0
huvudstoryn witcher 3
  • 0
Far Cry 4(PS4), det var lite sämre än trean faktiskt.
  • 0
RAGE på svårighetsgrad "Nightmare" Kul, men väldig konstig story må jag säga
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
Limbo(PS4).
  • 0
RAGE på svårighetsgrad "easy" och fick samtidigt 100% i spelet.
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
Metal Gear Solid 3: Snake Eater

Grymt bra!
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0
Tror nog det blir Army of Two med farsan för ca 1,5 år sedan.... Har väl ungefär 15 spel på gång just nu som jag aldrig hunnit spela färdigt
  • 0
Infamous: Second Son.
  • 0
Everybody's gone to the rapture!
  • 0
Sniper Elite 3
  • 0
Vet inte om man kan kalla det att klara, men blev Horizon Champion i Forza Horizon 2 senast. Innan dess Dragon Age Inquisition, fast nu har det ju kommit mer DLC.
  • 0
Klarade just min Good Karma playthrough av Infamous: Second Son och fick därmed min allra första platinum trophy.
  • 0
Spelade just klart min första playthrough av Until Dawn, det var ganska jävla awesome.
  • 0
Injustice gods among us på PS4.
  • 0
Until Dawn, på PS4 givetvis. Så_bra spel! Men vill spela om slutet då jag gjorde ett lite för hastigt val och råka döda en jag ville se levande i slutet. Men höjdar spel!
  • 0
Klarade Until dawn för bara en ynka kvart sedan.
Anders Morris
  • 0
Jag klarar aldrig spel. Jag köper dem billigt på typ Steams reor och spelar dem tills jag tröttnar.
Såvida det inte är legendariskt bra. Eller om jag mot all förmodan spenderade mycket pengar på det och får dåligt samvete om jag inte spelar det. Senast var typ Arkham Knight.
wats the wecoomended amout of de-dedodated WAM (i sould hab to my sevur?)
  • 0
The Last Tinker City of Colors på PS4. Otroligt underbart plattformsspel! Väldigt betydelsefull och gullig handling. Passar både yngre och äldre spelare perfekt. Hur kan folk ha missat det här?
  • 0
dangerous dave. kul men frustrerande ibland;)
  • 0
Visst ja, klarade MGS V: Ground Zeroes(PS4) inför The Phantom Pain.
  • 0
Resident Evil 6 Chris Kampanj. Nu är det bara Jake kvar.

Leons kampanj var helt okej. Inget jätte bra men ok. Chris har varit värdelös, det var jobbigt att sitta igenom. Självplågeri på hög nivå att lira RE6.
  • 0
Until dawn, mycket bra spel. Känns som om mina val var bra de flesta gånger men fick väldigt få trophies. Nåja..
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!