Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

E3 2012 - Diskussionstråd


Har de tagit en paus eller vad?
"How long will it take til I drive you mad?"
  • 0
Microsoft visade innehåll från ett par bra spel, men resten var bara en enda stor sömnfest. Fruktansvärt dåligt gjord konferens.
  • 0
Hah, många av spelen (splinter cell, fifa, madden etc) som skulle vara bättre med Kinect använder ju bara Kinect-mikrofonen. Sånt som den vanliga mikrofonen borde kunna göra...

Jag är dock inte besviken på konferensen då jag inte förväntade mig något speciellt heller.
En dålig förlorare är någon som förlorar för att han är sämre.
  • 0
Citerar bjooo:
Men dem har inte visat något?


Nej men de har bekräftat att det kommer finnas ett och att det kommer vara större
  • 0
Bäst att znarka fram tills Sonys presskonferens.
this is not even my final form
  • 0
Citerar Chuckyflash:
Hoppades verkligen på GTA i slutet. Well. Fingers crossed for Sony.


Tror du det finns en chans för det verkligen? Hm, man kanske skulle stanna uppe och kolla på Sony.
God is a concept by which we measure our pain
  • 0
Unreal Engine 4 demo på torsdag?
Det är lätt att bli en skitstövel.
  • 0
Citerar NoFanboy:
Bäst att znarka fram tills Sonys presskonferens.


EA har Crysis 3 och Ubisoft Assassin's Creed III. Klart man inte vill missa det!

Tillagt 2012-06-04 20:17:
Citerar Polar Bear:
Tror du det finns en chans för det verkligen? Hm, man kanske skulle stanna uppe och kolla på Sony.


http://www.gamereactor.se/nyheter/51701/Inget+GTA+V+p%E5+
E3+i+%E5r/
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Synd att det inte är nationaldagen imorgon
If you choose not to decide, you still have made a choice. ~ Neil Peart
  • 0
Citerar zwqase:
EA har Crysis 3 och Ubisoft Assassin's Creed III. Klart man inte vill missa det!


Och Dead Space! Dessutom nytt Star wars, kanske också vidare info på Mass effect?
I bajs växer det bäst
  • 0
Citerar zwqase:
Klart man inte vill missa det!


Jag vill veta om Crysis 3 kommer denna eller nästa generation. PC är redan där, frågan är om de vill belasta konsolerna med det.
  • 0
Citerar Polar Bear:
Tror du det finns en chans för det verkligen? Hm, man kanske skulle stanna uppe och kolla på Sony.


Du stannar inte uppe för GTA, däremot så kan det hända mycket intressant kring PS4.
Sen kallade han tysken för "liftwaffe", och sen sa han att han inte kunde förstå hur man kan va så stöddig när man har förlorat två världskrig
  • 0
Inte helt oväntat en högst medioker konferens från Microsoft.
There's no bit like 8-bit.
  • 0
Citerar Perluck:
Och Dead Space!


Åh, ge mig Dead Space 3-gameplay!
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Visst fan, Star Wars 1313?!
Sen kallade han tysken för "liftwaffe", och sen sa han att han inte kunde förstå hur man kan va så stöddig när man har förlorat två världskrig
  • 0
Citerar Polar Bear:
Tror du det finns en chans för det verkligen? Hm, man kanske skulle stanna uppe och kolla på Sony.


Helt ärligt, nej. Rockstar brukar bojkotta E3.

Citerar zwqase:
EA har Crysis 3 och Ubisoft Assassin's Creed III. Klart man inte vill missa det!


Deras två är faktiskt otroligt intressanta! Även sugen på Warfighter. Är ju lite av en grafikhora.
"I refuse to answer that on the grounds that I don't want to."
  • 0
Har igång All Access Live nu. Nya bossen för THQ pratar just nu.
  • 0
Citerar zwqase:
EA har Crysis 3 och Ubisoft Assassin's Creed III. Klart man inte vill missa det!


Crysis är jag inte intresserad av... men Assassins Creed III?
this is not even my final form
  • 0
Jaha...
...that sometimes the hand of faith must be forced!
  • 0
Citerar bjooo:
Bara jag som får dålig kvalité på GT?


Alltid när det var något intressant blev den sämre, sen blev den bättre när de visade all skit.

Tillagt 2012-06-04 20:19:
Citerar bjooo:
Bara jag som får dålig kvalité på GT?


Alltid när det var något intressant blev den sämre, sen blev den bättre när de visade all skit.
  • 0
Är IGN:s stream bra? Kvailten på GT är ojämn.
If you choose not to decide, you still have made a choice. ~ Neil Peart
  • 0
Citerar Aaandy:
Jag vill veta om Crysis 3 kommer denna eller nästa generation. PC är redan där, frågan är om de vill belasta konsolerna med det.


De har sagt 2013.
"I refuse to answer that on the grounds that I don't want to."
  • 0
Skulle Respawn Entertainment visa något spel?
this is not even my final form
  • 0
Tar en paus fram till tio.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Citerar Chuckyflash:
De har sagt 2013.


De har det alltså? Intressant.

Citerar NoFanboy:
Skulle Respawn Entertainment visa något spel?


Nej, de ska inte visa sitt spel ännu.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!