Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket spel har ni snabbats klarat ut


Resident Evil 5 på ca 4 timmar är det jag kommer att tänka på spontant.
  • 0
Resident Evil 5, ca 2½ timme. Portal, ca 50 minuter. Mirror's Edge 1½ timme.
Smile from the streets you hold
  • 0
Splinter Cell: Conviction. Tog kanske 3 och en halv timme...
  • 0
Citerar anktejp:
Citerar Black and White:mega man 2, 15 minuter.

Du har alltså klarat det 15 minuter snabbare än snabbaste speedrunen?


Lite sen på reply'en, men men.
Nu för tiden skulle jag inte kunna klara det på den tiden, men förr när jag spelade igenom det varje dag så gick det snabbt, i efterhand så kanske jag skulle ha spelat in när jag lirade.
11 år sedan jag lirade det sist.
Ett spel är inte Next-Gen förrens det har Realtime Shadows, ps. jag diggar verkligen inte nya GR.
  • 0
Det enda spelet jag ärligt kan säga jag tog det här årtusendet var House of the Dead på PC. Då ingick några omstarter, inte ett haxx utan det fanns i spelet. Så nej, jag brukar inte klara spel. Om man ändå vill se det här finns det en dålig video här om videon inte buggar http://www.myspace.com/video/chaan/house-of-the-dead-complet
ed/14117725
Tanken är att försöka göra om det utan omstarter men då måste jag nog lära mig spela utan det stora magasinet och börja prickskjuta med tyngre ammo istället.

Jag inbillar mig att jag varvade IO på C64. Förresten ett arkadspel jag klarat nyligen är Point Blank. Inte på avancerad nivå dock utan medelnivå.
I mourn the smell of love in the napalm.
  • 0
Ratchet & Clank: Quest for Booty

Räknas egentligen som ett mini-spel med ungefär samma spellängd som hittat från ett flingpaket. Men tog i alla fall 2,5 timmar. 29 minuter tog ungefär sista bossen som var väldigt svår på Hard.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!