Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket spel har ni snabbats klarat ut


Vilket spel har ni klarat ut snabbats? Jag har klarat Kung Fu Panda snabbats. Klara det på en dag. Jag var så spänd när jag skicka efter det när jag var 6 år. Det var kul men nu när jag är 11 år tycker jag inte det är så kul.
All you care about is money. This town deserves a better class of criminals and I'm going to give it to them.
  • 0
Morrowind. Speedrun. 12 minuter och 35 sekunder.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Call of Duty: Modern Warfare 2:s Singleplayer.
Yeah, well, you know, that's just like your opinion man.
  • 0
king kong the game till psp
Normal is overrated
  • 0
Modern warfare 2 helt klart, speedade igenom hela spelets kampanj på några få timmar. Den är riktigt bra, men nackdelen är att den är så förbaskat kort.
I should go.
  • 0
Något kort online-spel antagligen.
Det måste finnas något bra med detta spel, och jag vet vad, det får plats i en brödrost.
  • 0
mega man 2, 15 minuter.
Ett spel är inte Next-Gen förrens det har Realtime Shadows, ps. jag diggar verkligen inte nya GR.
  • 0
c0d0x:

Tv spel da?
All you care about is money. This town deserves a better class of criminals and I'm going to give it to them.
  • 0
Yoshi's Story till 64. Minns att jag hyrde det på videoteket och var klar med spelet efter bara någon timme - vilket alltså var mitt första försök. Annars har jag såklart klarat ut andra spel fortare men inte på första försöket.
Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också!
  • 0
Jag spelar igenom Metroid: Zero Mission (GBA) på ca. 1,5 timme på ingame-klockan.
Mr. Rubik, Mr. Rubik...
  • 0
Super Mario 64 på ca. 30 min.
Mega Man 2 på ca. 20 min.
Super Mario Bros 3 på ca 20. min.
Dock är speedruns inte riktigt min grej.
Until our games are over.
  • 0
Resident Evil DS på 40 min.
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
Fleness:

Det där var inte något direkt spel.
All you care about is money. This town deserves a better class of criminals and I'm going to give it to them.
  • 0
Elvin till Commodore 64
If we don't end war, war will end us
  • 0
CoD eller Medal Of Honor 2010, 4h kampanjer
PS3 320GB, PSN: Asseroth / Win7 på gamingdautan
  • 0
Metroid Zero Mission har jag klarat på cirka 50 minuter.
"Did you think a little thing like the end of the world was gonna do me in?"
  • 0
Citerar Black and White:
mega man 2, 15 minuter.


Du har alltså klarat det 15 minuter snabbare än snabbaste speedrunen?
  • 0
Citerar anktejp:
Citerar Black and White:
mega man 2, 15 minuter.


Du har alltså klarat det 15 minuter snabbare än snabbaste speedrunen?


Det måste gått fort.
All you care about is money. This town deserves a better class of criminals and I'm going to give it to them.
  • 0
Mirrors Edge, tre timmar om jag inte har fel.
this is not even my final form
  • 0
Kör inte ut spel på tid. Föredrar att njuta och ta en del i taget. Kanske vänta några dagar/veckor/månader innan jag fortsätter.
"Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
  • 0
Citerar T-Boy:
Kör inte ut spel på tid. Föredrar att njuta och ta en del i taget. Kanske vänta några dagar/veckor/månader innan jag fortsätter.



Helt rätt det är därför jag inte vet hur många timmar jag klara Kung Fu Panda på jag vet bara att jag klara det inom en dag men det var väldigt kul då.
All you care about is money. This town deserves a better class of criminals and I'm going to give it to them.
  • 0
Well drog igenom Pokémon Sapphire i helgen på 1h 18m :V

Ok att det var med speed-hacks men still
Innan du frågar om nån vet en bra dator, specificera budget, vad du ska ha den till, om det ska vara laptop eller stationärt. Sen kommer någom i Officiella Datortråden att länka ett bra paket.
  • 0
Jag tror det är nog Killzone 3, inte tagit tid men den kamanjen kändes snabb.
Everything dies, even stars//GRs Summer Awards 2011
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!