Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Splinter Cell 4: Double Agent


  • Missing Avatar
  • Eqo
Självklart Endy!

Förklarar härmed Splinter Cell Double Agents MP-läge till det bästa Live spelet sedan Halo 2!
Gears of War 10/10 - O Daniel Craig, Where Art Thou? xD
  • 0
Vad är Minimum/Recommended?
JAG ÄLSKAR MIN AVATAR!
  • 0
  • Missing Avatar
  • Eqo
Lätt fråga: En 360

Klarat de tre första banorna på Hard nu btw, ska lira klart det på höstlovet och ska fixa The Collector ach.en också under samma run.
Gears of War 10/10 - O Daniel Craig, Where Art Thou? xD
  • 0
Eqo, han kanske tänkte till PC
  • 0
Jag trode det skulle vara längre, lite oväntat slut
FU™
  • 0
  • Missing Avatar
  • Eqo
Citerar Embody The Invisible:
Eqo, han kanske tänkte till PC


Det menar du inte?
Gears of War 10/10 - O Daniel Craig, Where Art Thou? xD
  • 0
Å avundsjuka på er där som sitter och spelar Splinter Cell Double Agent i det ta nu, själv så får jag vänta till den 3 november då PC- versionen inte släpps fören då, men ni vet vet vad man säger den som väntar på något gott vänter aldrig för länge
  • 0
Har lirat lite smått fram och tillbaka sedan i fredags nu (single/online). Ordnade Xbox-live också så har lirat lite annat.
"Jill, why don't you, the master of unlocking, take this lock pick."
  • 0
Citerar Th3 End:
Jag måste fixa en hel del saker då det var första gången jag lirade MP idag. Jag vill gärna försöka låsa upp alla banorna med er hjälp, men vi kan ju givetvis lira det ni vill också.


Jag tror det är vs som gäller om du vill ha nya banor. Jag spelade det och vips så hade jag banorna liksom. Roliga matcher annars.
Här skare stå något helt enormt fyndigt.
  • 0
Är det nån annan än mig som uppfattar spelet som ganska hackigt på 360? Eller iaf på fartygsbanan, ibland känns det som att spelet sjunker ner till 15-20 fps. Det går ruskigt långsamt och små-hackigt. Dock har jag inte haft samma problem på andra banor... Men men, är det min 360 som har börjat må dåligt eller?
Luleå, Sverige.
  • 0
Åh, jag vill ha spelet nu
Varför har man brist på pengar?
Persona 4 och Psychonauts är bäst!
  • 0
Va! är SC DA redan ute? WTF skulle inte det komma senare? Varför var jag borta hela helgen (i huvudet )
I reject your reality and substitute my own :)
  • 0
[Rafner] Ja spelet flyter extremt dåligt i singleplayer som jag skrev i mitt inlägg lite ovanför ditt.
  • 0
Har aldrig hänt mig, och det är konstigt
FU™
  • 0
Rafner:

Spelet lider lite av slowdowns, men det sker inte så ofta.


Eqo & Hydra:

Då kör vi igång i kväll! (Co-op Mission)

master_chief:

När du har kommit till stället där du ska planta bomben så ska du hacka bomben precis efter.
  • 0
Tja. Kan någon hjälpa mig med singelplayer delen?... Vad ska jag göra för att inte båten ska explodera?
  • 0
condemned: Ja det är väl bara att döda kaptenen utan att han upptäcker dig. Vad jag kommer ihåg så är det ingen tidsbegränsning.

Btw: Spelet är sjukt bra! Bästa spelet i serien utan tvekan, älskar det ! Men jag hade verkligen önskat att de hade fixat frameraten. Tycker det är konstigt att det hackar så mycket, spelet är ju snyggt men inte så där våt-i-brallan snyggt så att 360:n dör vid blotta tanken på det. Känns som att det är lite halvkasst optimerat.
Luleå, Sverige.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Gixy
Jag med. Grymt bra spel.

JBA's uppdrag är helt klart mest spännande, älskar dem.

Men jag hade verkligen önskat att de hade fixat frameraten. Tycker det är konstigt att det hackar så mycket, spelet är ju snyggt men inte så där våt-i-brallan snyggt så att 360:n dör vid blotta tanken på det. Känns som att det är lite halvkasst optimerat.

Håller med, flyter inte på helt bra. Speciellt inte på skeppet, alltså snöbanan. Men annars prima, detaljerat som tusan. Förresten (Spoilers!), ingen som vet vad gör skall göra med pilotliket i ett av JBA's uppdrag?
  • 0
  • Missing Avatar
  • Eqo
Ja där den... avlidne... reporten ligger. Typ till vänster om förhörsrummet och den ner för trappan.

Endy och Hydra

19.00?
Gears of War 10/10 - O Daniel Craig, Where Art Thou? xD
  • 0
Eqo, the end och hydra kan vi inte köra 3mot3 senare typ eller ni är stenkåta på Co-op
Counter-Strike är det bästa misslyckade spelet, förstått ?
  • 0
Har ett himlans habegär för detta spel.
Fast jag kan liksom inte köpa ett nytt spel igen..
Köpte TDU i september och för nån vecka sedan kameran..
Dessutom kommer CoD 3 om 17 dar..(tror de får bli julklapp).

Måste ju även komma lite längre i Test Drive Unlimited och GRAW.
Oblivion har jag en hel del kvar i också (tappade lusten för att spela det när man var i grottan och skulle hämta boken.. Blev liksom omöjligt att ta sig ut när alla kastade sina blixtrar och skit! Hittade heller inte utgången.. Help Plz!

Men om jag väljer detta istället för CoD 3 då?
Har Double Agent samma livslängd som CoD 3 tror ni..
CoD 2 är ju grymt.. Man tröttnar aldrig på det över XBL.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Eqo
Som sagt, DA har bästa Live-läget sen Halo 2.
Gears of War 10/10 - O Daniel Craig, Where Art Thou? xD
  • 0
Om ni ska spela versus senare så är jag gärna med och lirar.
Kick it up a notch!
  • 0
  • Missing Avatar
  • Gixy
Th3 End:

Sorry att jag bjöd in dig, skulle ta Compare Games, men råkade komma åt en annans rackans knapp.

Gick bra på multiplayer för övrigt, lyckades för första gången knäcka nacken på fieenden, två gånger. Dock glömde jag lira rankat.
  • 0
Rafner vet inte va du menar. men jag är på JBAs bas och båten får inte explodera som ja la en bomb på banan innan. tacksam för hjälp.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!