Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Bästa spelen man kan spela split screen


Hej, vilket spel som man kan spela split screen på tycker du är roligast?
Min favorit är Halo Reach, för där kan man bygga egna banor välja om man kan hoppa högt med mera.
  • 0
007 Goldeneye till Nintendo 64. Utan tvekan det roligaste man kan ha, särskilt om man är minst tre.
Until our games are over.
  • 0
Citerar Blue the Kid:
007 Goldeneye till Nintendo 64. Utan tvekan det roligaste man kan ha, särskilt om man är minst tre.


Håller med fullständigt, utan tvekan, punkt slut.
_^Azure^_ *Ignorance is a bliss*
  • 0
Blur har vi haft ganska roligt med då man kan göra 4 st samtidigt i båda vanligt race och arena. Annars när det gäller co-op så har vi mw2, army of 2 och gears of war som man spelat en hel del.
  • 0
Vilket är roligaste till PS3? Har försökt hitta nå att lira med brosan, killzone 3 var kul tyckte vi, men det har vi klara ut
..ÄT ALDRIG MER ÄN DU ORKAR LYFTA..
  • 0
Citerar Blue the Kid:
007 Goldeneye till Nintendo 64. Utan tvekan det roligaste man kan ha, särskilt om man är minst tre.

+1
  • 0
007: Nightfire, punkt slut.
  • 0
Slänger in Timesplitters 2, bara för att.
I lol'd
  • 0
Army of Two är helt klart bäst. Annars tyckte jag även att Racthet & Clank 3 var kul på sin tid. Nu finns spel som Uncharted 3, LittleBigPlanet och Wipeout HD som är riktigt kul tillsammans med vänner!
They will know, Helghan belongs to the Helghast.
  • 0
Shiet, de enda spelen jag faktiskt kan komma på är gamla Golden Eye och Perfect Dark ^____^
  • 0
Måste nog säga Gears of war, sjukt kul om man är 2.
No means yes.
  • 0
Time Splitters 2, Halo: Combat Evolved, Burnout 3: Takedown, Little Big Planet, Mario Kart 64, Super Smash Bros Melee och Goldeneye är alla eminenta multiplayerspel vid split-screen. Ser man till kampanjerna så tycker jag att Army of Two, liksom valfritt Halo eller Gears of War är perfekta för flera spelare.
  • 0
Nästa alla Call of duty till PS3 funkar mkt bra! Om man vill ha nog litet xtra kan man tejpa upp ett lakan mellan bilden. (dess utom blir man inte anklagad för fusk)
If we don't learn easy lessons, they get harder.
  • 0
Resident Evil 5 är väl rätt kul om man ska samarbeta i storyn =)? Annars Mario Kart 64, Goldeneye eller valfritt Halo, enligt mig då'ra.
  • 0
  • Trog
  • Trog
Spelade Goldeneye mulitplayer i helgen. Proximity mines FTW!
I just dont know what went wrong
  • 0
Gears of War är ett alldeles förträffligt val.
  • 0
Gillade Splinter Cell Convictions splitscreen coop skitmycket.
Yeah, well, you know, that's just like your opinion man.
  • 0
Gears of War är ruskigt roligt.
Sluta.
  • 0
Måste det vara split screen eller räcker det med att det är multiplayer i soffan?

Om det inte spelar någon roll så är nog Mario Party-spelen och Super Monkey Ball roligast.

Ska det vara regelrätt split-screen så är Halo: Combat Evolved som gäller.
"MOO" Because OiNK just doesn't sound at all...
  • 0
Någon som vet något roligt coop spel som man kan köpa på Xbox Live? Behöver ha något att sitta och lira med flickvännen och hon vill helst ha något som inte har med krig att göra (konstigt nog). Har inte haft min 360 så länge och har därför inte koll på alla spel, någon hjälpsam själ som kan tipsa lite?
Spel är som sex, man skryter inte om hur snabbt man klarar det.
  • 0
Citerar Vapendragaren:
Någon som vet något roligt coop spel som man kan köpa på Xbox Live? Behöver ha något att sitta och lira med flickvännen och hon vill helst ha något som inte har med krig att göra (konstigt nog). Har inte haft min 360 så länge och har därför inte koll på alla spel, någon hjälpsam själ som kan tipsa lite?


Du kan köpa battelfield 1942 billigt på steam så kan jag spela med dig. det er jettekul.
  • 0
@Allahuakbar77: Tack, men läste du ens vad jag skrev i mitt inlägg?
Spel är som sex, man skryter inte om hur snabbt man klarar det.
  • 0
Bra tråd!

Mario Kart 64 är riktigt kul att spela split screen (eller spela överhuvudtaget).
Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också!
  • 0
via mobil

Borderlands, castle crashers, halo, left 4 dead och portal 2
U,U,D,D,L,R,L,R,A,B,Select,Start
  • 0
Du kan köpa battelfield 1942 billigt på steam så kan jag spela med dig. det er jettekul.


Thats it, du är nu officiellt troll. Ett mycket framgångsrikt sådant ser jag i din blogg
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!