Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Fable 2


  • I
  • I
Citerar daniel_1995:
Seriöst, dom behöver uppdatera Fable II, vad ska jag använde mina miljarder till?


Haha, jag har inte spelat Fable 2 på ett tag, så räntorna från nästan alla hus i Albion borde nå den sortens summor vid det här laget.
Ad finem ambulo.
  • 0
Citerar beavismudman:
Du kan bli god igenom att skänka pengar till hemlösa, jag skänkte 700 000 till en hemlös... blev 100% god.

Tror att du kan ha 10 på follow som högst.

Någon som är villig att sälja sin chicken dress? den som har den vill säga?

Betalar 20 000000 för den


Om du är 100% Evil, så räcker det att skänka 200.000 till en tiggare och så blir du 100% god.

om du går in på http://fable2.xbox.com/ och spelar igenom spelet som tar max 5 min och i slutet väljer mitten kronan så får du en chicken suit. den hämtar du i guild hallen (där man hämtar hal's sword och hal's suit om man har LE.)
  • 0
Problemet är dock att jag redan gjort det, tagit på reclaim prize, och varit inloggad på min profil när jag har gjort det... och då kommer det fram att jag kan hämta itemet nästa gång jag spelar Fable 2. Funkar ändå inte att öppna kistan, även fast jag spelat igenom flash spelet hela 5 gånger...

Tror att spelet är buggat för mig, därför undrar jag om någon är villig att sälja sin chicken suit till mig, betalar 40 mille för den...
"Den tar vi sa polisen"
  • 0
då vet jag inte riktigt hur du ska göra. men eftersom hal's armor och sword är untradeable så kanske chickensuit också är det. har inte testat.
  • 0
Har hört att chicken suit är tradeble, så det ska allt funka att byta sig till den...
Konstigt dock att min kista inte kan öppnas inne i Guilds Cave, när jag har tagit på reclaim prize, då det kommer fram "succes, next time you log onto Fable 2, you can get your prize" eller något liknande... så det är konstigt att kistan inte vill öppna sig för mig, min chicken suit ska ligga där i, men då jag försöker öppna kistan, så kommer det bara fram "visit Fable2.com on how to open the chest"... skumt
"Den tar vi sa polisen"
  • 0
Någon som vet varför det hela tiden står "can't sleep now"?
Jag är inne i mitt egna ägda hus i Bowerstone (monster mansion) och har försökt hur länge som helst att sova men går aldrig..
Vet inte om det beror något på hur ond man är så man inte kan sova i staden eller vad felet är. Om någon har en bra förklaring till det så skriv!
They've done studies, you know. 60% of the time, it works every time. - Brian Fantana
  • 0
  • I
  • I
Citerar Halfwaybeef:
Någon som vet varför det hela tiden står "can't sleep now"?
Jag är inne i mitt egna ägda hus i Bowerstone (monster mansion) och har försökt hur länge som helst att sova men går aldrig..
Vet inte om det beror något på hur ond man är så man inte kan sova i staden eller vad felet är. Om någon har en bra förklaring till det så skriv!


Vet ej-
Ad finem ambulo.
  • 0
Någon som har 2 st puny carrots? betalar 20 miljoner för båda 2.

Behöver dom till en grej, och kan inte hitta dom någonstans alls i spelet.
"Den tar vi sa polisen"
  • 0
haha lol att du inte kan hitta puny carrots. du ska antagligen ha dem till presenterna i knotle island

jag kan fixa ett par till dig om du vill, gratis.
  • 0
  • Felx
  • Felx
Vad tycker ni, är expansionerna något att ha?
  • 0
Citerar Martinolol:
haha lol att du inte kan hitta puny carrots. du ska antagligen ha dem till presenterna i knotle island

jag kan fixa ett par till dig om du vill, gratis.


Haha, tack så mycket, men jag lyckades hitta ett par puny carrots...
Och ja det var till presenterna i Knothole Island, hehe
"Den tar vi sa polisen"
  • 0
har en fråga...

tänkte skaffa fable 2: game of the year... jag har redan orginal fable 2 och undrar om jag kan spela på min profil från orginal fable 2 i fable 2: game of the year?

hängde ni med?
  • 0
Någon som är sugen på att hjälpa till med Achivments lr spela Co-op
WishOfJumping på xbox live & PSN
  • 0
Mitt fable verkar ha buggat sig .

Är i Bloodstone på Reaver questen, när man ska följa honom i tunneln, men jag kan inte göra någonting.
Kan inte ta fram svärd, pistol, använda magier, prata med någon, sova, handla. Kan inte teleportera därifrån heller, står bara "You can't leave until this scene has ended.".


Någon som vet vad problemet är, och hur jag löser det?
  • 0
Citerar beavismudman:
Har hört att chicken suit är tradeble, så det ska allt funka att byta sig till den...

Konstigt dock att min kista inte kan öppnas inne i Guilds Cave, när jag har tagit på reclaim prize, då det kommer fram "succes, next time you log onto Fable 2, you can get your prize" eller något liknande... så det är konstigt att kistan inte vill öppna sig för mig, min chicken suit ska ligga där i, men då jag försöker öppna kistan, så kommer det bara fram "visit Fable2.com on how to open the chest"... skumt
Om man redan öppnat kistan så går det inte göra det igen med samma karaktär har jag fö mig. Jag hittade min chicken dress hos en försäljare i Bowerstone sen endå.
Citerar Chiim92:
Någon som vet vad problemet är, och hur jag löser det?
Ah, den buggen. Trodde den var löst redan. Har du internet uppkoppling till din 360? För det har kommit patcher som har löst sånna problem.Annars är det bara att vänta på att det kommer en till patch, det enda du kan göra nu är att göra en ny gubbe...
Citerar xbenjiboyx:
tänkte skaffa fable 2: game of the year... jag har redan orginal fable 2 och undrar om jag kan spela på min profil från orginal fable 2 i fable 2: game of the year?

Det borde du nästan kunna, tror inte GOTY: Edition räknas som ett nytt spel vilket gör att den borde använda din gamla sparfil. Är dock inte säker.
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Citerar Mr Fizhman:
Citerar beavismudman:Har hört att chicken suit är tradeble, så det ska allt funka att byta sig till den...

Konstigt dock att min kista inte kan öppnas inne i Guilds Cave, när jag har tagit på reclaim prize, då det kommer fram "succes, next time you log onto Fable 2, you can get your prize" eller något liknande... så det är konstigt att kistan inte vill öppna sig för mig, min chicken suit ska ligga där i, men då jag försöker öppna kistan, så kommer det bara fram "visit Fable2.com on how to open the chest"... skumtOm man redan öppnat kistan så går det inte göra det igen med samma karaktär har jag fö mig. Jag hittade min chicken dress hos en försäljare i Bowerstone sen endå.
Citerar Chiim92:Någon som vet vad problemet är, och hur jag löser det?Ah, den buggen. Trodde den var löst redan. Har du internet uppkoppling till din 360? För det har kommit patcher som har löst sånna problem.Annars är det bara att vänta på att det kommer en till patch, det enda du kan göra nu är att göra en ny gubbe...
Citerar xbenjiboyx:tänkte skaffa fable 2: game of the year... jag har redan orginal fable 2 och undrar om jag kan spela på min profil från orginal fable 2 i fable 2: game of the year?
Det borde du nästan kunna, tror inte GOTY: Edition räknas som ett nytt spel vilket gör att den borde använda din gamla sparfil. Är dock inte säker.



Japp, har uppkoppling till Xboxet, måste dock använda datorns nätverkskabel .
Men ska jag bara plugga in och köra fable då eller?
  • 0
Citerar Chiim92:
Japp, har uppkoppling till Xboxet, måste dock använda datorns nätverkskabel .
Men ska jag bara plugga in och köra fable då eller?
Ja, tror du kanske behöver fippla lite med ditt account med och sen när du kör Fable 2 kommer det komma upp en fråga om du vill ladda ner någon uppdatering.
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Är det någon som vet vilken exakt tidpunkt man ska donata till Temple of Light för att klara det där questet? Har provat flera olika tidpunkter men det har ej funkat.
  • 0
Vilken är tiden då man ska offra människor till tempel of shadows för att får priset.
Om du är ute på djupt vatten så är det smart att ha munnen stängd
  • 0
Citerar Super-Kirby:
Vilken är tiden då man ska offra människor till tempel of shadows för att får priset.


Man måste offra sin fru/man mellan 12.00am och 1.00am
"You Maniacs! You blew it up! Ah, damn you! God damn you all to hell!" George Taylor
  • 0
Fick hem Fable II idag och ska spela snart.

En fråga bara... kan man ha en hund i spelet?
Att vara? Eller icke vara? Det är frågan!
  • 0
Citerar Darthinator:
En fråga bara... kan man ha en hund i spelet?


ja
I mörkret hörs inga tårar.
  • 0
Tyckte inte om Fable 2... Tyckte dom gjorde om för mycket...
Brudar är som datorer. Dom kan få virus, måste ständigt upptateras, kan vara otroligt seg i bland och hänger upp sig ganska lätt. Den ända stora skillnaden är väll att på tjejen kan man inte ringa någon och klaga på att musen krånglar...
  • 0
Citerar Darthinator:
Fick hem Fable II idag och ska spela snart.



En fråga bara... kan man ha en hund i spelet?
Du borde fråga tvärtom, går det att inte ha hund i spelet?
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Citerar Mr Fizhman:
Du borde fråga tvärtom, går det att inte ha hund i spelet?


Jag håller med. Den här sjukt irriterande.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!