Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Fable 2


Citerar Hashish:
Har en fråga, Är Fable 2 ett lika avancerat rollspel som te.x Oblivion om ni förstår vad jag menar?


Oblivion är ju inte avancerat för fem öre. Fable 2 är inte heller avancerat. Båda är egentligen ganska simpla. "Döda honom och bli ond" typ... Men det är fortfarande ett bra spel
Roligt liksom!
  • 0
jag hat precis klarat att döda alla gamla irländare också kallade gargoyles och när jag gick till gargoyle trove för att hämta min belöning vad fick jag ?! ett ruttet äpple !! ett ruttet jävla äpple!! va fan lionhead vrf gör ni så här mot mig??!
  • 0
Kolla väggen bakom kistan.
Awesomeness would ensue.
  • 0
Citerar _ola_:
jag hat precis klarat att döda alla gamla irländare också kallade gargoyles och när jag gick till gargoyle trove för att hämta min belöning vad fick jag ?! ett ruttet äpple !! ett ruttet jävla äpple!! va fan lionhead vrf gör ni så här mot mig??!


Hahahahah!

(Ett tips är att gå tillbaka igen).
Det lät bra i huvudet innan jag skrev det..
  • 0
Citerar _ola_:
jag hat precis klarat att döda alla gamla irländare också kallade gargoyles och när jag gick till gargoyle trove för att hämta min belöning vad fick jag ?! ett ruttet äpple !! ett ruttet jävla äpple!! va fan lionhead vrf göt ni så här mot mig??!


Tycker att 95% av alla skatter - kistor och saker man gräver upp - som finns bakom Demon dörrarna och i gargoyle stället är helt, helt helt helt värdelösa. Jag har hört om vad som finns bakom den sista demon dörren
---- SPOILER ---

snåla femtiotusen guldmynt! Vad ska man ha de till? Addera till sin förmögenhet och överflöd av guld? För har man kommit en bit in i spelet, iallafall räddat 2 hjältar i Main Questet, så har man lätt mycket pengar...

---- SLUT SPOILAT ----



Tråkigt att de är så dåliga skatter, tycker jag.
Får det lov att vara senap på ketchupen?
  • 0
haha jag har typ 13 000 000

vilket vapen är det man ska få då om det är en "the enforcer" så kan någon få den + några miljoner guld om dem hjälper mig med nårra achivements som typ the doll catcher elr nån liknande

the guy om du vill så kan du också få några mille
  • 0
kan man rida på häst i fable 2?
I AM A FLIPER
  • 0
Citerar fille-f:
kan man rida på häst i fable 2?


Nej.
Ischlo Pischlo!
  • 0
Håller på och letar efter Captain Dread's skatt, men lyckas bara hitta åtta av de tio lådorna. Jag blir galen.
Vik hädan, troll.
  • 0
Citerar Lotus:
Håller på och letar efter Captain Dread's skatt, min lyckas bara hitta åtta av de tio lådorna. Jag blir galen.


Hihi, bara att leta.
Det lät bra i huvudet innan jag skrev det..
  • 0
Citerar Lotus:
Håller på och letar efter Captain Dread's skatt, min lyckas bara hitta åtta av de tio lådorna. Jag blir galen.




Citerar Google:
1. swim around the rocks on the beach and get that chest.
2. there is a chest in the lower level of the wrecked ship on the beach
3. there is a chest on top of a wrecked ship on the beach
4. as soon as you get into the room with the island..you must jump to a ledge to your left to reach that chest (dont dive)
5. there is a whirlpool you can dive in the room with the island.
6. there is a chest behind the farthest waterfall
7. there is a chest on the island
8. there is a dig spot on the island
9. chest inside the little cave
10 chest after little cave when you jump from the ledge
Ischlo Pischlo!
  • 0
Tihtala, tack. Får ta och kolla på det imorgon.
Vik hädan, troll.
  • 0
Lirar inge fable2 alls nu de senaste dagarna,spelade ju konstant i typ en vecka,klarade spelet 22ggr o har gjort alla quests typ,humm...lite synd.
Känner mig dum,man borde ha dragit ut mer på det hela,jag rushade iofs inte alls igenom spelet,men jag spelade fokuserat under en viss period.
Oblivion lirade jag under flera veckor,i ransonliga mängder.
Men är man nörd så är man
  • 0
Tragiskt. Det blev tyvärr inte mer än en genomspelning för min del, sedan försvann suget helt. Tråkigt då jag känner att jag inte utforskade allt, öppnade typ 3 demon doors som ett exempel.

Dock är jag inte motiverad länge. Visst var det skitkul så länge det varade, men nästa vecka är inbytet mot Mirrors Edge ett faktum.


Deathawaits existerar inte längre!
  • 0
Asså, jag har en fråga (säkert redan svarad men orkar inte gå igenom föregående sidor). Hur blir man av med STDS?

*liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiten spoiler* Fan, visste att jag inte skulle ligga med den döra Lady Grey xD
A Spoonful of love
  • 0
Hm, jag gillar "A perfect world"...
I don't envy you.
  • 0
Är extra sakerna ( armor & svärdet) bra som man får med om man köper limited edition?

(((Svara gärna via pm)))
  • 0
jag ska nog byta in mitt fable 2 när jag fått alla achievements mot GoW 2 eller mirrors edge eller CoD 5
  • 0
Aldrig byta ett mästerverk mot CoD 5
It's time for PS VITA!!!
  • 0
Citerar daniel_1995:
Aldrig byta ett mästerverk mot CoD 5


Däremot mot mirrors edge...
Deathawaits existerar inte längre!
  • 0
12 STD's? What the fläsk!?
Det lät bra i huvudet innan jag skrev det..
  • 0
när man har dödat bandit ledaren hur långt an storyn har man klarat?
I AM A FLIPER
  • 0
Citerar fille-f:
när man har dödat bandit ledaren hur långt an storyn har man klarat?


Beror på vilken av alla banditledare du dödat, det finns en som kanske är 5% in i spelet medan det finns en ganska nära slutet...

Jag älskar att spela Bloodstone, riktigt kul att konstant vinna lite, men samtidigt kunna förlora allt i en handvändning. Teh excitement!
Det lät bra i huvudet innan jag skrev det..
  • 0
vad är bloodstone är det ett mini spel på spelet?
I AM A FLIPER
  • 0
Citerar fille-f:
vad är bloodstone är det ett mini spel på spelet?


Det är ett av spelets alla hasardspel, men du hittar det inte förrens du kommit till staden Bloodstone.
Det lät bra i huvudet innan jag skrev det..
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!