Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

The Last of Us - Officiell Tråd


  • kraz
  • kraz
Citerar gameplayer:
Det gjorde ju inte det. Det är även därför som Gameshop tar så högt pris för det.
Vad fick du betala för ditt?


699kr kostade det på release, sen får jag lite p-rabatt också men det håller jag för mig själv

Hittat något?
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
http://kotaku.com/the-last-of-us-getting-free-update-sharp-new-m
ultiplay-1210675194


Nytt gratis multiplayer läge på gång! "Interrogation"

In Interrogation, both teams have to defend a safe filled with supplies. To locate your opponents' safe, you'll have to hold defeated enemy players still and interrogate them instead of killing them, which leaves you open to attack. If your team gathers enough intel, you'll have a chance at rushing and cracking the other team's safe, which turns the game into an assault/point-defense sort of thing.

Låter rätt så riktigt bra!
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Citerar Playarn:
Nytt gratis multiplayer läge på gång! "Interrogation"

Och vi väntar fortfarande på SP DLC
"Look kid: We don't get to choose how we start in this life. Real greatness... is what you do with the hand you're dealt."
  • 0
Citerar Peddi93:
Och vi väntar fortfarande på SP DLC


Med tanke på att detta nya multiplayer läge är gratis, är jag jäkligt intresserad av att höra vad de som betalar kommer få! Alltså, riktiga multiplayer DLCs som vi blivit lovade minst 2 av!
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Citerar Playarn:
Med tanke på att detta nya multiplayer läge är gratis, är jag jäkligt intresserad av att höra vad de som betalar kommer få! Alltså, riktiga multiplayer DLCs som vi blivit lovade minst 2 av!

Wtf, när fan lovades detta? As bra ju
"Look kid: We don't get to choose how we start in this life. Real greatness... is what you do with the hand you're dealt."
  • 0
Citerar Peddi93:
Wtf, när fan lovades detta? As bra ju


Season pass innehållar 2 multiplayer DLCs och 1 SP DLC

For the first time ever we'll be offering single player DLC. The journey and cast of characters in The Last of Us lends itself to thorough narrative exploration and we've got more of the story to tell. The two other DLC packs will feature multiplayer content in the form of additional multiplayer maps and other expansions.

http://www.naughtydog.com/site/post/the_last_of_us_pre_order_th
e_digital_edition_and_the_dlc_season_pass/
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Köpte spelet idag och jag blev förvånad över hur mycket grafiken suger. Jag blev förvånad därför att enligt i princip alla recensioner så ska spelet ha fantastisk grafik och på gameplay klipp så ser spelet mycket bättre ut än på min TV. Vad kan det bero på?

Det ser väldigt grynigt ut och detaljerna på träden och marken ser ärligt talat nästan ut som det gjorde på förra generationen.
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0
  • kraz
  • kraz
Citerar M7Jagger:
Det ser väldigt grynigt ut och detaljerna på träden och marken ser ärligt talat nästan ut som det gjorde på förra generationen.


Allvarligt? Hm. Jag tyckte det såg helt fantastiskt ut på min TV. Minst lika snyggt som Uncharted 3.
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Shit vilket grymt spel, älskade verkligen slutet.

Det är dock inte den här generationens bästa spel (som GR utsåg det till).
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0
Skulle det inte komma info om nya DLC:n denna vecka?
It is the mind that really creates the body. It is the mind that makes you work out those 4-5 hours a day. It is the mind that visualises what the body want to look like as the finished product. - Arnold Schwarzenegger
  • 0
Citerar Danny 217:
Skulle det inte komma info om nya DLC:n denna vecka?


Mjo. Men veckan är ju inte slut än!
http://www.digitalspy.co.uk/gaming/news/a518663/the-last-of-us-c
reative-director-teases-outbreak-day-dlc-reveal.html
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Nu har de släppt lite mer info gällande DLC planerna. Tyvärr får vi inte se någon single player DLC fören runt jul, men den 16:e oktober kommer nya multiplayer banor.

http://blog.eu.playstation.com/2013/09/27/the-last-of-us-future-dlc
-plans-detailed/
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Tippar på att det kommer handla om Ish. Hoppas det blir lika kraftfullt som original storyn
"Look kid: We don't get to choose how we start in this life. Real greatness... is what you do with the hand you're dealt."
  • 0
Spelar folk fortfarande MP? Jag kör på för fullt.
Indecent exposure is fun.
  • 0
Citerar Mr Smiley:
Spelar folk fortfarande MP? Jag kör på för fullt.

Om det inte vore för plugget och körkortet så hade jag spelat sönder det. Kör lite SP när jag har tid.
"Look kid: We don't get to choose how we start in this life. Real greatness... is what you do with the hand you're dealt."
  • 0
Citerar M7Jagger:
Köpte spelet idag och jag blev förvånad över hur mycket grafiken suger. Jag blev förvånad därför att enligt i princip alla recensioner så ska spelet ha fantastisk grafik och på gameplay klipp så ser spelet mycket bättre ut än på min TV. Vad kan det bero på?

Det ser väldigt grynigt ut och detaljerna på träden och marken ser ärligt talat nästan ut som det gjorde på förra generationen.


Skaffa en ny tv eller en hdmi sladd
To be, or not to be, that is the question
  • 0
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Citerar Playarn:
En liten "preview" av den nya DLCn, alltså de nya banorna till multiplayer!

"Look kid: We don't get to choose how we start in this life. Real greatness... is what you do with the hand you're dealt."
  • 0
Ganska besviken på utannonseringen måste jag faktiskt säga. :/
"Vad som är roligt är subjektivt din dumme jävel."
  • 0
Citerar GinTonic:
Ganska besviken på utannonseringen måste jag faktiskt säga. :/

Tycker det inte kunde bli bättre. Ellie alla dagar i veckan <3
"Look kid: We don't get to choose how we start in this life. Real greatness... is what you do with the hand you're dealt."
  • 0
Indeed Ellie är stjärnan i spelet och ett DLC med henne är de bästa dem kunde göra. Dock verkar de som att den är baserad på comicen och den var ingen höjdare tyvärr
Pepole love to see death. It reminds them that however mean, however low,however horrible ther lives become...... At least they have one
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!