Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

The Last of Us - Officiell Tråd


Så många tillfällen i MP när man bara får panik

Det var bara jag och en fiende kvar.

Jag hade ingen ammo och gick rakt fram till killen jag tänkte slå ihjäl. Det var då jag såg att han hade en planka på ryggen och bara vände mig om och sprang för mitt liv. Medans jag springer ser jag på radarn hur han närmar sig och jag vågar inte ens vända mig tillbaka. Fortsätter springa och den röda punkten kommer allt mer närmre. Min karaktär blir trött och jag hammrar sprint knappen i hopp om att jag kommer bort... *BANG* rakt i skallen och jag dör. Hahahaha skrek som fan under hela grejen och alla i lobbyn as garvade
"Look kid: We don't get to choose how we start in this life. Real greatness... is what you do with the hand you're dealt."
  • 0
Kikade just klart på "Grounded", och fy bubblan vad sköna snubbarna på Naughty Dog är! Nu vill jag arbeta där ;).
The Cole Train runs on whole grain baby! WHOOO
  • 0
Låter som man borde testa MP i helgen.
Indecent exposure is fun.
  • 0
Är helt såld. Fyfan vilket spel. Vilket mästerverk.
''The world may only see you as one person. But one person may see you as the world!''
  • 0
Ser på The Making Of The Last Of Us nu.. Blir sinnessjukt sugen på att spela igenom spelet igen.. Längtar tillbaks..
Don't criticize what you don't understand, son. You never walked in that man's shoes.
  • 0
Citerar hockey_robban_:
Ser på The Making Of The Last Of Us nu.. Blir sinnessjukt sugen på att spela igenom spelet igen.. Längtar tillbaks..

Gått två veckor sen jag klarade det för första gången, loopar låtarna i soundtracket och bara reflekterar
"Look kid: We don't get to choose how we start in this life. Real greatness... is what you do with the hand you're dealt."
  • 0
Citerar Mr Smiley:
Låter som man borde testa MP i helgen.


Det tar några timmar innan det verkligen sätter sig men efter det så är det helt klart värt tiden.
  • 0
Jag har Elli Edition och har ladda ner allt, men kan inte hitta vart soundtracket hamna? Har kollat under Musik i PS3 meny och bonus i spelets meny men inget där, så vart är soundtracket?
Never give up, never surrender.
  • 0
Citerar Wot Karden:
Jag har Elli Edition och har ladda ner allt, men kan inte hitta vart soundtracket hamna? Har kollat under Musik i PS3 meny och bonus i spelets meny men inget där, så vart är soundtracket?

Kolla bland dina nedladdade spel så ska det finnas en The Last of Us map sak. Sedan installerar man soundtracket därifrån
"We all serve one master, one king! And his name is, Gaming! FOREVER MAY HE REIGN!" -Kevin Butler
  • 0
Citerar Swednapper:
Kolla bland dina nedladdade spel så ska det finnas en The Last of Us map sak. Sedan installerar man soundtracket därifrån


Hitta det precis själv, tack ändå .
Never give up, never surrender.
  • 0
Jepp. Väldigt rolig multiplayer.
Indecent exposure is fun.
  • 0
Köpte mig ett Season pass igår och kollade därmed på "Grounded: Making The Last Of Us", mycket intressant video må jag säga.
"We all serve one master, one king! And his name is, Gaming! FOREVER MAY HE REIGN!" -Kevin Butler
  • 0
Hallå. Är det någon som vet hur man gör när man ska dela med sig av sina crafting grejs under mp? Valde det när det kom ett sådant där special uppdrag. Tacksam för svar.
Blessed is he, who in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children.
  • 0
Citerar 82emro21:
Hallå. Är det någon som vet hur man gör när man ska dela med sig av sina crafting grejs under mp? Valde det när det kom ett sådant där special uppdrag. Tacksam för svar.

Det är en ability som heter Crafter (lvl 2) har jag för mig. Level 1 är crafta 75% snabbare. Level 2 är dela med dig.
"Look kid: We don't get to choose how we start in this life. Real greatness... is what you do with the hand you're dealt."
  • 0
Om någon sugen på lira Multiplayer ! adda PSN: Mazem93

Tillagt 2013-06-23 13:01:
Om någon sugen på lira Multiplayer ! adda PSN: Mazem93
  • 0
Och där tog det roliga slut
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Nån som spelat på survivor? Tycker det är riktigt ångestfyllt då man inte har kvar avlyssningsförmågan.
It is the mind that really creates the body. It is the mind that makes you work out those 4-5 hours a day. It is the mind that visualises what the body want to look like as the finished product. - Arnold Schwarzenegger
  • 0
Citerar Danny 217:
Nån som spelat på survivor? Tycker det är riktigt ångestfyllt då man inte har kvar avlyssningsförmågan.


Har inte provat det, nej, men jag tycker också att det låter oerhört svårt utan avlyssningsförmågan Speciellt under vissa stunder, i alla fall.
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Citerar Danny 217:
Nån som spelat på survivor? Tycker det är riktigt ångestfyllt då man inte har kvar avlyssningsförmågan.


Jag körde på medel, men använde aldrig avlyssningsförmågan. Inte en ända gång under äventyret.. Tyckte bara det förstörde upplevelsen och spänningen.. Ska köra igenom spelet på Hard snart.
Don't criticize what you don't understand, son. You never walked in that man's shoes.
  • 0
Citerar Danny 217:
Nån som spelat på survivor? Tycker det är riktigt ångestfyllt då man inte har kvar avlyssningsförmågan.

Klarade ut det på survivor för ett par timmar sedan. Det är inte så jobbigt att spela utan avlyssningsförmågan. Det är bara när man blivit upptäckt man önskar att man kunde se ifall det finns några fiender runtomkring en, men annars så tillför det bara till upplevelsen att skippa avlyssningsförmågan.
"We all serve one master, one king! And his name is, Gaming! FOREVER MAY HE REIGN!" -Kevin Butler
  • 0
Har aldrig använt avlyssning. Kört en gång på normal, en gång på hard och är på survival nu.

Tycker inte survival är så svårt. Tar jävligt lång tid på att loota så jag har nästan fullt i allt nu. Men det beror på att jag stealthar och undviker / dödar en i taget 95% av tiden. Använder vääldigt sällan mina items. Avlyssningen är riktig onödig om du har ett bra ljud system och tålamod.
"Look kid: We don't get to choose how we start in this life. Real greatness... is what you do with the hand you're dealt."
  • 0
Citerar Peddi93:
Tar jävligt lång tid på att loota så jag har nästan fullt i allt nu.

Har också märkt det, det har hittills varit tomt i 90% av alla lådor jag lootat och är 30% i survival nu.
It is the mind that really creates the body. It is the mind that makes you work out those 4-5 hours a day. It is the mind that visualises what the body want to look like as the finished product. - Arnold Schwarzenegger
  • 0
Citerar Danny 217:
Citerar Peddi93:Tar jävligt lång tid på att loota så jag har nästan fullt i allt nu.
Har också märkt det, det har hittills varit tomt i 90% av alla lådor jag lootat och är 30% i survival nu.

Är 10 timmar in och snart halvvägs in i spelet . Men har en hel del supplies nu.
"Look kid: We don't get to choose how we start in this life. Real greatness... is what you do with the hand you're dealt."
  • 0
Detta spel kan inte försvinna från min skalle! Så läskigt välgjort. Spelet verkligen slukade mig speciellt Ellie fan vad jag gillar henne, bästa spel karaktären på väldigt länge!

Men vad tror ni om framtida DLC? Har läst att de ska komma singelplayer DLC:s inom snar framtid. Vad tror ni de kommer handla om? Vad vill ni att de ska innehålla?
Sedan om eventuella uppföljare? Vad tror och vill ni att de ska innehålla?

Personligen tycker jag att de olika DLC som kommer ut kan handla om olika små berättelser.
Men att uppföljarna (tror att det blir en trilogi som alla andra ND-spel) kommer fortsätta med Ellie och Joel.
''The world may only see you as one person. But one person may see you as the world!''
  • 0
Kom nyss till Bill. Pilbågen var satans svår att använda....
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!