Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Fallout 4


Fanns ingen tråd om nästa spel i Bethesdas episka postapokalyptiska Fallout serie
Tyckte att Fallout 3 var ett rikigt mästerverk av bethesda och new vegas var nästan lika bra om än gammal grafik.

Var tror ni 4an kommer utspela sig? Verkar som att Philadelphia är i ropet
Sjlv hoppas jag på chicago

Tillagt 2011-12-01 18:13:
Iomed att Bethesda just släppt Skyrim så är det väl logiskt att ett till fallout spel släpps denna konsolgeneration med skyrims spelmotor. Vad tror ni?
I got holes in my shoes, I play the down payment blues
  • 0
Bump, Come on people!!
I got holes in my shoes, I play the down payment blues
  • 0
Washington eller Chicago skulle nog passa Fallout 4 perfekt.
"Ska du ha Browwerhood eller?" - G
  • 0
Vet faktiskt inte vart jag skulle vilja att det utspelar sig då Vegas redan är gjort även om jag dock blev lite besviken på hur litet det var.
Ok.Faith.Yeah.Got It.
  • 0
Göteborg.
Until our games are over.
  • 0
Citerar Mcgeady:
Fanns ingen tråd om nästa spel i Black Isles episka postapokalyptiska Fallout serie


Rättade det där åt dig.
To Dare is To Do
  • 0
Utspela sig?
Släng in hela Amerika
"I'm not crazy. My reality is just different than yours."
  • 0
Jag hoppas på något kyligt, Vancouver eller Buffalo kanske? New York hade varit sjukt häftigt det också. Något annat som vore häftigt vore om det utspelade sig på en annan kontinent.
Folkhushållningsminister, ledare för Folkhushållningsdepartementet i Gamereactorpartiet
  • 0
Citerar Inarion:
Rättade det där åt dig.

Konstig, då Black Isle studios inte finns längre...

I alla fall, jag hoppas att det blir mer samhällen, något som gör att man vill utforska öknen. Ett lite större mått av civilisation än de två tidigare alltså.
  • 0
Jag tror på philadelphia för sin starka och viktiga historia.
Känns inte som man är redo för new york än.. New York måste bli enormt! OM 15 år kanske det är tid att göra NY
I got holes in my shoes, I play the down payment blues
  • 0
  • kraz
  • kraz
http://www.thesurvivor2299.com/

Kan detta hinta om framtiden? Jag hoppas!
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Citerar kraz:
http://www.thesurvivor2299.com/

Kan detta hinta om framtiden? Jag hoppas!


Men hur kom du till den sidan? Vad hintar om att det är just Fallout?

Men nu tände du ett hopp inom mig.
Entering zero gravity
  • 0
Ett postapokalyptiskt New York och jag är helsåld. Behåll även buggarna, dem är liksom en del av spelet.
  • 0
Citerar GhostofCain:
Men hur kom du till den sidan? Vad hintar om att det är just Fallout?


Zenimax äger hemsidan, tydligen.

Tillagt 2013-11-15 15:36:
http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2013/11/14/zenima
x-media-registers-website-teasing-new-game-possibly-fallout.aspx
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Såg detta via någon sida tidigare. Riktigt taggad! Det lär använda sig av samma motor som Skyrim, kan man ju tro?

Jag skulle gärna se en annan del av världen än bara Amerikatt, men chansen för det är nog väldigt väldigt liten.
There will always be people that say mean words because you are different. But there are many more people that do not judge a person based on how they look, or where they came from. Those are the people whose words truly matter.
  • 0
Citerar Tom 2mat:
Såg detta via någon sida tidigare. Riktigt taggad! Det lär använda sig av samma motor som Skyrim, kan man ju tro?


Förhoppningsvis inte. Skyrim motorn är utdaterad (är inte det samma som användes för Oblivion?).

IdTech 5 är ju ett passande alternativ då Bethesda publicerat ett spel med den motorn. Rage var ju riktigt snyggt även om det floppade rejält.
Och jag hade kommit undan med det om det inte vore för er snokande snorungar!
  • 0
Här har det inte hänt mycket på 1,5 år!

Här är den officiella trailern för spelet som släpptes igår:

https://www.youtube.com/watch?v=GE2BkLqMef4

Låt oss diskutera, önska, och framförallt konspirera om vad vi tror spelet kommer handla om etc. Jag såg en bild på instagram som tydligen hade info från någon som arbetat på Bethesda men fått gå där det fanns rykten om att man kommer kunna föra över sina "sparfiler" från Fallout 3 precis som för Dragon Age: Inquisition där saker som påverkat spelvärlden ska följa med.

Min största fråga just nu som vi säkert får svar på under E3 (men vem orkar vänta dit?) är när spelet kan tänkas släppas? Vad tror ni?
Entering zero gravity
  • 0
Hellre ett något "fulare" massivt spel, än ett The Order 1886.
Hao! Dai ye! We won again! This is good, but what is best in life?
  • 0
  • Bewi
  • Bewi
Undrar en sak, med tanke på titeln, vad är då New Vegas? Är det den expansion eller?
  • 0
Citerar Bewi:
Undrar en sak, med tanke på titeln, vad är då New Vegas? Är det den expansion eller?
Yes ungefär en typ av standalone spinoff kanske man kan kalla det. New Vegas var också utvecklat av en annan utvecklare. Anledningen till detta beror på att man startade utveckla Fallout 4 i princip direkt efter Fallout 3 och New Vegas skulle fylla någon mellan roll tills dess. F4 drog ut på tiden dock och det blev inget av det. Det är teorin, så ja man kan se det som en fristående expansion eller en fristående spinoff av serien.
Do what you can, with what you have, where you are.
  • 0
  • Bewi
  • Bewi
Aha, tack så mycket.
  • 0
Snart är det dax!
Är det nån mer än mig som är taggad?!
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0
Vars har ni beställt spelet i från grabbar/tjejer?
  • 0
Citerar vMakaveli:
Vars har ni beställt spelet i från grabbar/tjejer?


Lär väl bli steam.

Brukar inte förboka grejer med med tanke på hur stort spelet lär vara så kanske det skulle vara skönt att ha det pre-loadat.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!