Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Mario Kart 7 - Den Officiella tråden


Citerar Blue the Kid:
Du har inget Gamestop / EB games i närheten möjligtvis? De brukar ha liknande erbjudanden.

Jo. Kollade där med, inget sånt.
May the ki be with you...
  • 0
Kommer ut online med min 3ds, ALLT funkar fram till idag då jag gladeligen knappar in spela online, enekl race bla bla, bil förare osv. När den ska söka spelare så står det att den söker jääääättelänge och sen 006-0612 error code, hela tiden. Lyckades få igång en serie i en community men inte mer än så. Ser på google att det finns olika lösningar och blandade resultat. För mej funkar inget! Har en d link med fabriksinställningar och snabbt fiber. Detta ska nintendo få sota för.

Verkar ju inte va ett nytt problem då alla onlinetitlar verkar haft det. Nintendo verkar själva inte veta

Nu till frågan: Någon annan som inte ka spela online?
GT: sir erik89, högst gamerscore i Sverige på Xbox one
  • 0
Citerar ecdsds:
Någon annan som inte ka spela online

Funkar felfritt. Det låter som att det är ditt internet som krånglar, jag tror inte Nintendo kan göra så mycket åt det.
Until our games are over.
  • 0
Nää för jag kan inte spela online på två andra nätverk jag testa heller..... samma sak där. Browsern funkar felfritt men man kommer inte ut på MK7 servern
GT: sir erik89, högst gamerscore i Sverige på Xbox one
  • 0
Någon som vill spela nu GR's comunity?
If I were a rich Android, I would give an Android device rather than to vote well.
  • 0
Är det någon som har logo bredvid namnet än?
http://www.youtube.com/watch?v=vYinZyxjsZM
  • 0
Någon som vill spela nu GR's comunity i Mario Kart 7 nu? Jag väntar där!
If I were a rich Android, I would give an Android device rather than to vote well.
  • 0
Citerar smilezander:
GR's comunity
Vad är koden till den då?
Until our games are over.
  • 0
jag har också problem med online på det här spelet. Funkar ibland men oftast så blir det error osv.. Men mitt interntet fungerar väldigt bra på andra nintendo 3ds spel och wii spel och ps3 spel osv..
  • 0
Jag är med i MK 7 GR Community nu!

Tillagt 2012-01-02 22:46:
Men hur ska man göra på Mario Kart 7 så det blir gult på friendlistan och vänner kan joina en därifrån friendlistan? Jag har sett att jag kan joina vänner på friendlistan direkt. Hur gör man detta?
Här är min 3ds friend code: 4339-2465-2627 Skriv i min gästbok, så skriver jag in din kod också.
  • 0
  • Trog
  • Trog
Citerar Albertoz:
Men hur ska man göra på Mario Kart 7 så det blir gult på friendlistan och vänner kan joina en därifrån friendlistan? Jag har sett att jag kan joina vänner på friendlistan direkt. Hur gör man detta?


va?
I just dont know what went wrong
  • 0
  • 420
  • 420
Är det många som kör detta spel online eller får man sitta där i en kvart och vänta på spelare?

Och, man kan juh sätta ihop sina egna bilar. Men kan man köra med dom online?

Ska kanske köpa det idag, men det är multiplayer som jag vill kö mest tror jag
420 för att 360 inte är tillräckligt
  • 0
  • Trog
  • Trog
Citerar 420:
Är det många som kör detta spel online eller får man sitta där i en kvart och vänta på spelare?


Nej då. Inte om du kör Worldwide, men är du däremot med i GR-community kan det ibland vara svårt att hitta motsånd.

Citerar 420:
Och, man kan juh sätta ihop sina egna bilar. Men kan man köra med dom online?


Japp, du bygger ihop din bil innan varje kupp (offline) och en gång innan du drar online (varje gång du gör det)

Citerar 420:
Ska kanske köpa det idag, men det är multiplayer som jag vill kö mest tror jag


Klart du ska. Sen är det bara att du skriver här vilka tider du kör, så andra kan se och lätt joina.
I just dont know what went wrong
  • 0
Citerar Trog:
GR-community

Är det ens någon som fortfarande spelar där ? Hade varit kul om fler började spela där oftare.
Until our games are over.
  • 0
Sjukt sugen på att skaffa detta spel. Hur står det sig mot föregångarna? Är det mycket nytt eller bara en till nintendo mjölkning?
No means yes.
  • 0
Citerar Grainmunch:
Hur står det sig mot föregångarna?

Tycker den är bättre än Wii versionen. Banorna känns mycket bättre, mer anpassade för drifting. Att kunna flyga eller vara undervatten kan se nymodigt ut, men efter ett tag känns det som inget speciellt, om inte onödigt på vissa banor. Online multiplayer fungerar som den ska, hur kul som helst, roligast om du har folk att spela med så klart. Att kunna modda sin egen bil är något nytt och det finns tillräckligt med saker att låsa upp för att hålla dig intresserad och sträva efter att låsa upp fler. Om du gillar dom äldre mario karten är detta något för dig.
Until our games are over.
  • 0
Citerar Blue the Kid:
Citerar Grainmunch:
Hur står det sig mot föregångarna?

Tycker den är bättre än Wii versionen. Banorna känns mycket bättre, mer anpassade för drifting. Att kunna flyga eller vara undervatten kan se nymodigt ut, men efter ett tag känns det som inget speciellt, om inte onödigt på vissa banor. Online multiplayer fungerar som den ska, hur kul som helst, roligast om du har folk att spela med så klart. Att kunna göra sin egen bil är något nytt och det finns tillräckligt med saker att låsa upp för att hålla dig intresserad och sträva efter att låsa upp fler. Om du gillar dom äldre mario karten är detta något för dig.


Tack för svar. Blir att fundera på.
No means yes.
  • 0
Citerar Grainmunch:
Blir att fundera på.

Kolla lite recensioner, om du har möjligheten spela det, gör det, om någon kompis äger det osv. I slutändan är det bara vad du själv tycker som räknas.
Until our games are over.
  • 0
Kan någon förklara för mig hur man gör så att sina vänner kan joina en från friendlisten? Måste man spela i ett community för att spela med vänner?
Här är min 3ds friend code: 4339-2465-2627 Skriv i min gästbok, så skriver jag in din kod också.
  • 0
Citerar Albertoz:
vänner kan joina
Räcker att det finns plats om du spelar online. Om du spelar i en community måste de också gå med i samma community för att kunna joina.
Until our games are over.
  • 0
Aha, tack så mycket!
Här är min 3ds friend code: 4339-2465-2627 Skriv i min gästbok, så skriver jag in din kod också.
  • 0
Testade lite MK7 online igår. Det gick sådär...men det var i alla fall skoj.
I'll take you all on!
"Who the hell do you think I am?"
  • 0
Citerar ZchmeKko:
Testade lite MK7 online igår. Det gick sådär...men det var i alla fall skoj.
I'll take you all on!


Ja ,det var kul att spela mot dig. Men jag var nog sämst av oss två, om du frågar mig!
Haha!
Här är min 3ds friend code: 4339-2465-2627 Skriv i min gästbok, så skriver jag in din kod också.
  • 0
Citerar Albertoz:
Ja ,det var kul att spela mot dig.
Haha!


Haha, same

Tycker dock att valet av retro-banor ite är det bästa, men men.
"Who the hell do you think I am?"
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!