Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Call of Duty: Black Ops 2


Då har prestige hacken kommit även på detta spel....
  • 0
Citerar JoeyyEU:
Då har prestige hacken kommit även på detta spel....


Mm, sett galet många vara prestige 9/10 på 1 dags playtime typ. Tråkigt.
  • 0
Citerar JoeyyEU:
Då har prestige hacken kommit även på detta spel....


Fanns det någon tvekan?
  • 0
Citerar Corfixeen:
Tidigare idag så passerade jag dessutom 20.000 kills och är nånstans i mitten av Prestige 6.


Upp med en video där du spelar en runda? Du måste ju vara grymt bra.
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
Tycker att Blops 2 blir bättre och bättre. Funderar starkt på att köpa Season pass. Har man fått veta vilka nya maps som kommer och när de kommer?
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Började lira igår. Jag anser att jag är en rätt hyfsad Call of Duty-spelare, men upplever att det är klart svårare nu att komma upp i en acceptabel K/D än i tidigare spel. Kan inte komma på någon anledning varför, är väl bara jag som legat av mig, så att säga.
Jag vaknade upp och insåg direkt att jag hade fått ett fel.
  • 0
Citerar Kundvagnen:
Upp med en video där du spelar en runda? Du måste ju vara grymt bra.


Hade inte min uppladdningshastighet krånglat så hade nog flera stycken legat uppe redan...
Saving the world at $11 an hour.
  • 0
Citerar Corfixeen:
Hade inte min uppladdningshastighet krånglat så hade nog flera stycken legat uppe redan...


Synd. Annars får jag tipsa er om det här klippet, snacka om att ha flyt. Sjukaste jag sett i Codväg typ.

Lite rapport:
Level 39, fokuserar just nu på att få allting på min Type 25. Har inte mycket kvar, typ 3-4 camos kvar och är inne på level 2 eller 3 i Weapon Prestige 2. Mitt nästa vapen blir MSMC, jag ägde som en dåre när jag testade dessa attachments till MSMC: Reflex Sight, Fore Grip samt Long Barrel. Lagom OP...
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
Jag är level 5 zombies, och level 26 i mp (jag spelar nästan aldrig mp).
  • 0
Äntligen Gold Camo till min Type 25!
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
Citerar Kundvagnen:
Annars får jag tipsa er om det här klippet


Holy crap.

En gång fick jag 98-2 i MW2, tyckte det var jävligt beasty, men det här alltså, jävlar.
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0
Citerar Playarn:
Tycker att Blops 2 blir bättre och bättre. Funderar starkt på att köpa Season pass. Har man fått veta vilka nya maps som kommer och när de kommer?


Nej, det tror jag inte.
  • 0
Precis när jag fått Gold Camo får jag nys om Diamond Camo som man får när man upplåst Gold till alla vapen i en klass... aja, Gold är fortfarande skitsnygg.
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
Diamong Camo?`Låter...... läskigt dåligt.
  • 0
Äntligen har jag kommit igång på riktigt och hittat ett vapen jag stortrivs med. KD'n blir bättre och bättre hela tiden. Känns bra.
Jag vaknade upp och insåg direkt att jag hade fått ett fel.
  • 0
Är det någon mer än jag som lirar med shotguns? Älskar dom verkligen i det här spelet, har spelat med S12:an (den semi-automatiska) hela dagen och har gått hur bra som helst.
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0
Helvete vad theater krånglar, hoppas verkligen på en patch!
  • 0
Citerar M7Jagger:
Är det någon mer än jag som lirar med shotguns? Älskar dom verkligen i det här spelet, har spelat med S12:an (den semi-automatiska) hela dagen och har gått hur bra som helst.


Det är som du tog dessa ord ur min mun. Jag har börjat lira MP. Level 33.
  • 0
GAH! FYFAN VAD JAG HATAR MELTDOWN! LÄTT DEN SÄMSTA BANAN I CODS HISTORIA
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0
Hijacked är värre.
  • 0
Citerar M7Jagger:
GAH! FYFAN VAD JAG HATAR MELTDOWN! LÄTT DEN SÄMSTA BANAN I CODS HISTORIA


Den är lite dryg, men helt okej. Hatar Aftermath och Plaza, så jävla sämst. Raid också, bara för att det alltid går som skit för mig där.

Citerar special ops:
Hijacked är värre.


Ja. SMG-varelsernas (skulle ha skrivit ett way fulare ord men vill inte riskera varning) paradis. Ibland är den ändå kul.

Gillar Cargo, Drone, Turbine och Yemen. Kanske bara för att jag kör med AR, haha.
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
Fan vad kul Hardpoint är, och ger mest poäng. Om ni inte gjort det, testa! Ni kommer inte att ångra er. Om ni spelar vågat så tjänar ni 5000 poäng på en match, minst.

Klarade allt med Type-25, nu har jag gått över till FAL som är riktigt bra. Lite irriterad blev jag dock när jag kastades in i en TDM med bara 6 spelare. Inga kom in på flera minuter och jag blev dödad av alla äckliga freefraggers så jag ragequitade (stänga av konsolen så att stats inte räknas in). För första gången. Rätt åt spelfan.
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
Har åtta Tokens! Ska bli spännande att se vad som man kan spendera på!
  • 0
Citerar Kundvagnen:
Fan vad kul Hardpoint är, och ger mest poäng. Om ni inte gjort det, testa! Ni kommer inte att ångra er. Om ni spelar vågat så tjänar ni 5000 poäng på en match, minst.


Det är riktigt kul och som du säger, det ger rejält med poäng. Fick tidigare idag en quad feed på Hijacked, samtliga satt inne på HPn och dessutom fick jag de 200 för att cappa' den. Fick min Orbital VSAT äckligt snabbt tack vare detta. Alltid lika skön känsla.

Dock lite väl vidrigt spawn på HP, kan jag tycka.
Saving the world at $11 an hour.
  • 0
Citerar M7Jagger:
GAH! FYFAN VAD JAG HATAR MELTDOWN! LÄTT DEN SÄMSTA BANAN I CODS HISTORIA


Jag hatar alla mappar i spelet, speciellt "Noob-Heaven" Hijacked.

Och vem fan tyckte att det var en bra idé att ge SMGs som MP7 och PDW så jävla stora mag.
Protect ya neck
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!