Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

The Elder Scrolls V: Skyrim [Spoilers]


Jag tror mitt Skyrim har buggat sig något, eller är det jag som gjort något tokigt?

Hur som helst..., jag håller på med "Elder Knowledge"-questet och ska prata med Orch-bibliotekarien om Elder Scroll-en jag behöver... Men det alternativet kommer inte upp under konversationen..., han dillar bara om massa annat strunt, men inget som har med mitt quest och göra!

Någon som stött på detta och löst det? Jag har kollat runt något på nätet, men hittar inget som är precis som i detta fall...

Suck... Jag hatar buggar....
"Ta i då äckelunge!"
  • 0
Har kört fast på puzzelet i grottan Saarthal med magikerskolan. 6 stenar man ska snurra på och hittar ingen ledtråd någonstans. Har försökt med massa nu. Någon som klarat detta nyligen?
  • 0
Jag har gjort uppdraget där jag renat Kordlaks spöke från hans varulvsförbannelse, men jag renade inte mig själv. Kan jag återigen döda en häxa och ta med hennes huvud till grottan för att rena mig själv?
"En kompromiss är konsten att dela en kaka så att alla tror de har fått den största biten."
  • 0
Har fastnat efter att jag gjorde "main questet" i Markarth, dödade lite thalmor justiciars i området efter att jag klarat den, men nu har konversationen med vakterna buggat sig så att jag inte kan köpa mig fri eller någonting, det finns bara samma alternativ som det fanns när vakterna tog en till fängelset under uppdraget. Enda som går att välja för att konversationen inte ska gå i en cirkel är "I'd rather die than go to prison!" vilket inte är så hjälpsamt. Hade inte varit så jättefarligt då jag ändå inte är där så ofta längre, om det nu inte vore för att jag måste in i staden för att fortsätta på dark brotherhood quest linen...Någon som vet om en buggfix kommer snart eller något? =(
  • 0
Jag behöver hjälp!
och fick länken till denna tråd
När man kommer till ca lvl 30 så dog min vapendragare Lydia.
Jag spelade vidare och hittade en ny följeslagare, vi bestämde att vi skulle gifta oss. När vigseln skulle äga rum så hade några släpat Lydias lik till kyrkan och min blivande fru och alla andra var skitsura och ville bara att jag skulle gå.
Så nu kan jag inte gifta mig med min nya vapendragare för alla är jätte arga.
Hur ska jag göra?
Har letat på flera ställen men där står bara hur man gör för att gifta sig inte vad man gör när allt går åt pipan vid altaret...
  • 0
Citerar hyperballadpoet:
Jag behöver hjälp!
och fick länken till denna tråd
När man kommer till ca lvl 30 så dog min vapendragare Lydia.
Jag spelade vidare och hittade en ny följeslagare, vi bestämde att vi skulle gifta oss. När vigseln skulle äga rum så hade några släpat Lydias lik till kyrkan och min blivande fru och alla andra var skitsura och ville bara att jag skulle gå.
Så nu kan jag inte gifta mig med min nya vapendragare för alla är jätte arga.
Hur ska jag göra?
Har letat på flera ställen men där står bara hur man gör för att gifta sig inte vad man gör när allt går åt pipan vid altaret...

Du behöver vänta på en patch som rättar till problemet.
The weak die so that the strong prevail and none shall be spared.
  • 0
Citerar Lybbe:
Har kört fast på puzzelet i grottan Saarthal med magikerskolan. 6 stenar man ska snurra på och hittar ingen ledtråd någonstans. Har försökt med massa nu. Någon som klarat detta nyligen?


Är det i korridoren en bit in? I så fall så ska du kolla ovanför dem vilken odrning dem ska vara i, hoppas det hjälper
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
Var i Blacks falls tempel hittar man drakstenen ?
  • 0
Hej

Jag gör White Phial uppdraget och har kommit fram till ancient bowl där jag ska hälla i Nurelion's Mixture. Problemet är bara att när jag kommer in i Forsaken Cave så dödar jag Curalmil och trycker på activate men inget händer. Inget alls !

Läst mig fram lite att 3 Draugrs ska komma fram när jag dödat honom osv men absolut inget händer. Någon som vet hur jag kan aktivera skiten ? Börjar bli less !
  • 0
Citerar Fraodi:
Var i Blacks falls tempel hittar man drakstenen ?


Lägst in.
Vad är det för mening att äta om man ändå har sylt på?
  • 0
Vad är belöningen för att klara No stone unturned???
Man säljer väl rubbet till Thieves guild som gör en krona av dem,men vad tjänar jag på det??
Have i ever told you about the definition of insanity?
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!