Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Årets spel 2011


Citerar fantazyscars:
Det bästa jag spelat detta året är gears of war 3, tätt följt av batman arkham city.(av de nya) Men mest har jag köpt och kört äldre spel i år..


Jag ändrar mig... vinnaren blir skyrim
Deppresion är bara ilska utan entusiasm
  • 0
Minecraft tycker jag har varit bäst so far... Fast jag har inte spelat Skyrim ännu!
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
Jag skulle nog säga skyrim, det är så otroligt jävla bra på alla sätt och vis.
GejmandeVåfflan!
  • 0
Jag har bara spelat ett spel från i år, Uncharted 3. Det var bra, men jag misstänker att jag skulle tycka att både Arkham City och Skyrim mer.

EDIT: Jag kom på att jag spelat Bastion också. Inte lika bra som Uncharted 3.
Mr. Rubik, Mr. Rubik...
  • 0
MW3 och Minecraft är de spel som jag spelat mest och haft roligast med, så det blir väl kanske något av dem i min bok.
Lider inte längre för konsten, jag bara lider
  • 0
Har varken spelat Skyrim eller Arkham City men det finns inte en chans att det är lika bra som Dark Souls.
Gamer FL <3
  • 0
3. Dead Space 2
2. Portal 2
1. (Se min blogg Bästa spelet 2011.)

Skamlös självreklam - Check!
  • 0
Citerar Mr Bestway:
3. Dead Space 2
2. Portal 2
1. (Se min blogg Bästa spelet 2011.)

Skamlös självreklam - Check!

Haha
"Look kid: We don't get to choose how we start in this life. Real greatness... is what you do with the hand you're dealt."
  • 0
Hittils tycker jag L.A. Noire, Portal 2 och Crysis 2 platsar bra, men jag har inte kört Uncharted 3, B:AC eller Skyrim.
  • 0
Citerar Bad_mongo:
Har varken spelat Skyrim eller Arkham City men det finns inte en chans att det är lika bra som Dark Souls.


Nu har jag inte spelat Arkham City men av grunden som lades med Asylum att döma finns det ingen chans, nej.

Dark Souls är det överlägset bästa jag upplevt i år.

Andra väldigt personliga favoriter är Gray Matter, Deus Ex: Human Revolution, Legend of Heroes: Trails in the Sky, Child of Eden, Tactics Ogre: Let Us Cling Together, Radiant Historia, El Shaddai, New Vegas: Old World Blues, Deathsmiles, Skyward Sword, Corpse Party, Portal 2 och de där första femtio timmarna då det kändes som om Skyrim gjorde alla rätt.

Så var det ju inte riktigt.
Esike desike luntan tuntan.
  • 0
El Shaddai är riktigt bra och jag måste verkligen ta tag i det spelet snart igen. Har så svårt att slita mig från ett annat spel bara.
Gamer FL <3
  • 0
Mina favoriter i år är:

1. The Legend of Zelda: Skyward Sword
2. Uncharted 3: Drakes Deception
3. Fight Night Champion
4. L.A. Noire
5. Assassins Creed Revelations

Fight Night Champion var iofs ett väldigt trasigt spel med mycket buggar och lagg, men det är samtidigt det spelet jag spelat överlägset mest i år och jag lär fortsätta spela det flitigt fram till nästa del.
  • 0
5. Rayman Origins
4. Minecraft

Resten kan ni läsa HÄR!
Tengo putas en mi casa!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!