Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Årets spel 2011


Har visserligen inte kört något nytt från i år (vad jag kan minnas), men utifrån hur föregångarna är så skulle jag nog välja:

The Elder Scrolls V: Skryim
Uncharted 3: Drake's Deception
Batman: Arkham City

Kom på att jag kört L.A. Noire, men den kommer inte längre upp än till fjärde plats. Tror jag.
"Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
  • 0
The Witcher 2. Tätt följt utav Skyrim och Mass Effect 2.
The World Is Yours
  • 0
SKYWARD SWORD
Coughin like you got a cold or something, tryna OD on THC.
  • 0
Tippar på Skyrim, Skyward Sword eller Uncharted 3. Minecraft borde väl också få en relativt hög placering.
  • 0
Citerar Sansiz:
SKYWARD SWORD

Elfving gillar åtminstone Skyrim mer och Petter gillar Skyrim och Uncharted mer, men vi får se vad de andra tycker. Mäki gav ju 10/10 och Oskar har längtat efter det. Allt kan hända.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Batman AC helt klart
  • 0
Skyrim hoppas jag på då jag inte tycker att ett FPS inte är värt att kallas årets spel... Uncharted 3 är också ett jävligt bra spel som kommer bli en tuff konkurrent till Skyrim! Må bäste spel vinna!
"I am not a merry man!" - Worf
  • 0
Sett i antalet timmar jag suttit med spelen så är det antingen Skyrim eller FM2012... Men då är ju ändå Skyrim snyggare o roligare, men inte lika beroendeframkallande ;)
  • 0
Glöm mitt tidigare inlägg, årets spel enligt mig är: Saints Row: The Third, Elder Scrolls V: Skyrim, Batman Arkham City, Deus Ex: Human Revolution, Portal 2, Crysis 2, Gears of War 3, Sonic Generations, Bulletstorm och Shadows of the Damned.
  • 0
Svårt att välja ett spel som är bäst, men av de jag spelat så kommer UC3 på första plats. Skulle jag vara ett stort fan av rollspel hade nog skyrim legat bra till, men då jag mer gillar tanken på ett sådant spel, mer än att fördriva tiden med det hamnar det inte i topp
  • 0
Citerar Marco337:
Svårt att välja ett spel som är bäst, men av de jag spelat så kommer UC3 på första plats. Skulle jag vara ett stort fan av rollspel hade nog skyrim legat bra till, men då jag mer gillar tanken på ett sådant spel, mer än att fördriva tiden med det hamnar det inte i topp

Håller helt med här. Är själv inte ett stort rpg fan xP
"Look kid: We don't get to choose how we start in this life. Real greatness... is what you do with the hand you're dealt."
  • 0
Skyrim på första plats med Batman Arkham City som årets bästa Xbox360 spel
I'm Commander Shepard And Mass Effect series are the best games ever!
  • 0
Självklart blir det ju Dark Souls
  • 0
Starcraft 2 !
  • 0
Skyrim Skyrim Skyrim
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0
Dead space 2
Rage

Skyrim

Online är MW3 det bästa 2011.
Fuck Yeah.
  • 0
  • kraz
  • kraz
Skyrim utan tvekan!

Fast Batman Arkham City, Portal 2, Uncharted 3 och The Witcher 2 är jävligt fina också. Men inte lika bra som Skyrim.
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Battlefield 3 för årets FPS, ändå.
  • 0
  • X
  • X
Uncharted 3, mycket bra.
Kött är till för att ätas.
  • 0
Det bästa jag spelat detta året är gears of war 3, tätt följt av batman arkham city.(av de nya) Men mest har jag köpt och kört äldre spel i år..
Deppresion är bara ilska utan entusiasm
  • 0
Haha aldrig att MW3 skulle kunna bli årets spel 2011, då det sett ur precis lika dant sedan 2009..Så noo please
  • 0
Uncharted 3 eller Batman: Arkham City
  • 0
Jag måste nog ta och säga The Witcher 2. Det var en sådan underbart trevlig spelupplevelse att den lätt överlappar min egen smått överhypade skyrimupplevelse.
  • 0
Skyrim hamnar på förstaplats. No doubt.
Have you ever tried to eat a clock? It's very time consuming.
  • 0
Jag hoppas på Uncharted 3, men det råder inget tvivel om att Skyrim tar förstaplatsen.
Inhemska hemskheter födda i vildmarken?
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!