Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Årets spel 2011


Här kan alla medlemmar diskutera vad årets spel 2011 ska vara. Gjorde denna tråd då det inte fanns någon sådanhär.

Så diskutera på!
  • 0
Alla spel har ju inte kommit... Fast det bästa spelet en så länge är enligt mig är La. Noire.
"There's always should-haves where I'm going There's always could-haves where I've been."
  • 0
  • Missing Avatar
  • Omen
Den första Januari 2011 så blev BF3 det bästa spelet 2011...
24 timmar per dag räcker inte för mig att spela'#!¤!
  • 0
Längtar till BF3 respektive Arkham City.... Sedan beslutar jag vilka spel är bäst för mig
  • 0
Portal 2 helt klart
Alla forummedlemmar skapar glädje, vissa när de loggar in andra när de loggar ut
  • 0
Citerar rankko:
Portal 2 helt klart


Ohh...no.
  • 0
via mobil

Uncharted 3!
  • 0
Hittils tycker jag att Dead Space 2 varit bäst i år.
The knife master
  • 0
För min egen del blir det nog Batman Arkham City eller Uncharted 3.
Like a BOUSE!
  • 0
Jag vet inte riktigt vilket spel jag njutit mest av i år än så länge... Antingen Gears of War 3 eller Dead Space 2. Men jag tror att Arkham City eller kanske Uncharted 3 (det lutar mer åt Batman för min del) kommer bli den bästa upplevelsen för mig
Återkommer i december
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Som sagt.... Antingen BF3 eller Arkham City
  • 0
Catherine.
Kom igen nu Britt-Marie, kör för faa-aan!
  • 0
Förmodligen så blir det ju Forza motorsport 4 eller så Battlefield 3!
  • 0
Tror att det kommer bli The Elder Scrolls V Skyrim!
  • 0
Jag gissar på Skyrim.
  • 0
Jag hoppas på The Legend of Zelda: Skyward Sword. Det lär bli årets spel för min del i alla fall.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Kommer bli Skyrim för min del, utan tvekan!
It's the fool on television getting paid to play the fool
  • 0
Jag trodde faktiskt inte jag skulle säga det men Gears of war 3 har fullständigt krossat alla mina förväntningar och visat sig vara det roligaste jag spelat på väldigt länge, men som sagt året är inte slut och Uncharted 3 har en stor chans att ta hem årets spel.

L.A noire är faktiskt det spel jag trodde jag skulle välja framför alla andra, men det är faktiskt inte så kul att spela, det är otroligt att se med dom ursnygga ansiktena osv men när det är dags att spela så spricker nästan allt.
Ok.Faith.Yeah.Got It.
  • 0
Jag är hur imponerad som helst över Gears of War 3. Slog mina förväntningar totalt.
  • 0
ICO/Shadow of the Colossus HD collection.
Yoko Ono är en asiat. Asiater är folk från asien. -Lurkman
  • 0
Battlefield 3 eller Assassins Creed Revelations tror jag iallafall.
You know that you're starting to get old when music only sounds like noise.
  • 0
Svårt att säga så här tidigt på året, men för min del kommer nog Uncharted 3 att krossa allt. Av det lilla jag har sett, verkar det till och med slå sin nästintill perfekta föregångare.
André Lamartine / Gamereactor
  • 0
Tja, L.A. Noire tror jag inte, jag skulle tippa på Revlations, Arkham City eller BF3.
  • 0
Bäst hittils har varit återutgivningen av Radiant Silvergun.
Dark Souls, Dodonpachi Daifukkatsu och Zelda Skyward Sword är tänkbara framtida kandidater.
  • 0
Jag HOPPAS att det blir Skyrim.
"En kompromiss är konsten att dela en kaka så att alla tror de har fått den största biten."
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!