Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Fifa Ultimate Team


Sådär ja.

Bästa spelare blev Muslera och Negredo. Inget att hurra över direkt.
Have you ever tried to eat a clock? It's very time consuming.
  • 0
När jag loggar in på webb appen så säger den att jag ska köpa fifa 13. Jag får alltså inga gifts och kan inte kontrollera min squad. Vet någon varför?
i'll Be Back
  • 0
Mina daily gifts har varit skräp än så länge. Mini bronzepack, mini silverpack och 500 coins. Någon som haft större lycka?

Citerar felixen:
Vet någon varför?


Har du spelar FUT12?
Trying to make a living and doing the best I can
  • 0
Citerar TheYellowHero:
Mina daily gifts har varit skräp än så länge. Mini bronzepack, mini silverpack och 500 coins. Någon som haft större lycka?

Citerar felixen:Vet någon varför?

Har du spelar FUT12?
Yes!
i'll Be Back
  • 0
Citerar felixen:
Yes!


Mellan 7:e mars och 12:e september i år?
Trying to make a living and doing the best I can
  • 0
Idag fick jag ett Mini bronze pack, igår 2500 mynt

Håller på att bygga upp mit Ligue 1 lag nu, ska skaffa Remy när pengarna finns, även Verrati på mittfälltet vore fint. Köpte nyss Sissoko för hans snabbhet även fast det inte spelar lika mycket roll är det ändå fint med en snabb CM. Sen är frågan, Fanni, van der Wiel eller Mariano som HB?
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
Citerar TheYellowHero:
Citerar felixen:Yes!

Mellan 7:e mars och 12:e september i år?


Näe det tror jag nog inte ;O
i'll Be Back
  • 0
Fuuuuck!? "Your Account has been locked" Någon som har samma problem?
  • 0
Nej faktiskt inte, det var skumt. Vad tycker ni? Är det värt att lägga upp Dembélé på marknaden nu eller ska jag vänta? Han har gått för runt 4 K idag i den formationen som jag har han i. Lika så med Sahin, han har gått för 3 K i min formation. Är ju goa pengar men man kanske tjänar mer på dem senare?
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
Meeeeeen! Få rätt på skiten någon gång. Kan inte lägga ut auktioner och inte söka efter auktioner.

Citerar felixen:
Näe det tror jag nog inte


Vad jag vet som måste man ha varit inne då. Man jag är inte hundra.
Trying to make a living and doing the best I can
  • 0
Jag fick Zaha i mitt gold* pack! Han kostar runt 20k!!
  • 0
Öppnade precis mitt paket som jag fick för att jag köpte Season Ticket. Jag fick Song i Barcelona och Atsu i FC Porto som var rare. Kommer spara alla spelare faktiskt och sälja dem när folk får pengar.
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
Sitter just nu på 30,5 K. Frågan är vem man ska bygga ett lag runt?
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
Citerar whitemaster14:
Sitter just nu på 30,5 K. Frågan är vem man ska bygga ett lag runt?


zlatan! ;)

frågan är om priserna kommer sjunka eller öka på spelarna sen när spelet har släppts
  • 0
Blev inform Blaszcykowski som jag kommer att bygga ett lag runt
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
Har fått ett jätte problem i FUT! Jag sålde just Sturridge för 8500 coins, men jag får inte coinsen! Det står att jag sålde honom för 8500 coins i min Trade Feed (på startsidan), men jag får som sagt inte coinsen.
Vet någon vad man ska göra åt det? Ta kontakt med EA?
Har någon av er haft samma problem, eller rentav har samma problem?

Mycket tacksam för svar och tips!!
http://www.gamereactor.se/grupper/1886/
  • 0
Är en bugg som alla råkar utför som säljer/köper sina spelare på bud och inte direktpris, är nog åtgärdat tills imorgon.
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
Känns son ultimate edition kommer ge ett ganska bra försprång. 24 gold packs. Eller, vad brukar man mest få i sådana?
"Reality is merely an illusion, although a very persistent one" - Albert Einstein.
  • 0
Citerar Crobos:
Känns son ultimate edition kommer ge ett ganska bra försprång. 24 gold packs. Eller, vad brukar man mest få i sådana?


Har du tur så kan få du riktigt bra och sällsynta spelare och/eller engångskort som är värda mycket. Jag har haft ganska bra tur i Fifa 13 om man jämför med Fifa 12 då jag bara fick skit. Kommer spara mina paket som jag får av season ticket och ultimate edition tills onsdagar eller fredagar om dom har happy hour
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
Fick just Van Persie i ett vanligt GoldPack!! Videon kommer snart upp på www.youtube.com/Cm0nGaming
  • 0
Skulle gärna vilja få Van Persie, men han skulle säljas direkt. Inga spelare med Arsenalanknytning får plats i mitt lag

Elmander-Defoe-Adebayor
Sandro-Huddlestone-Zhirkov
AssouEkotto-Dawson-Gallas-Abidal
Friedel

Bäste målskytt för mig är Bobby Zamora som jag nu förpassat till bänken nu när Defoe anslöt. På papperet är han inget vidare, men det vet han inte om.

Är helt såld på Ultimate team och Fifa, har tidigare mest spelat Pes, men nu har jag bytt sida.

Ett tips, om man är uppe mitt inatten en vardagskväll kan man göra rätt bra fynd på transförmarknanden, köpte Defoe för 4100, vilket är 1000 mindre än dagtidspriserna. Kolla in ultimatedb.nl, där kan man kolla upp vilka priser spelarna ligger på.
http://www.svenskafans.se/tottenham
  • 0
Citerar neophron:
Inga spelare med Arsenalanknytning får plats i mitt lag


Citerar neophron:
Adebayor


Citerar neophron:
Gallas


Hm.
Trying to make a living and doing the best I can
  • 0
Division 2 online nu. Funderar på att köpa Javier Hernández från Man U men vet inte riktigt.
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!