Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Bästa rollspel för NDS och N3DS?


Jag behöver tips om olika rollspel till NDS och N3DS. Visst kan jag läsa recensionerna men jag vill ha era medlemmars åsikter.
  • 0
via mobil

Oj,oj det finns många bra till DS, men några favoriter är
Chrono Trigger
Suikoden Teirkries
The World Ends With You
Dragon Quest IX
Radiant Historia.

Grymt bra spelbibliotek till DS!
Luke, mah boi!
  • 0
Pokémon Soul Silver.


ofc.
Innan du frågar om nån vet en bra dator, specificera budget, vad du ska ha den till, om det ska vara laptop eller stationärt. Sen kommer någom i Officiella Datortråden att länka ett bra paket.
  • 0
Tack. Skall leta upp dessa spel.

Tillagt 2011-08-30 08:57:
Vad tror ni om Kid Icarus?
  • 0
via mobil

Kid Icarus ser supersmaskigt ut. Men det är ju inget RPG direkt.
Luke, mah boi!
  • 0
Golden Sun Dark Dawn är riktigt bra. Du ska nog helst ha spelat föregångarna till Gameboy Advance för bästa upplevelse men det är inget krav.

Kommande Tales of the Abyss till 3DS ser lovande ut också.
  • 0
Citerar Eternal:
via mobil

Kid Icarus ser supersmaskigt ut. Men det är ju inget RPG direkt.

Tack. Jag har inte så stor koll på DS-spel så det blir så men mannen sa att föregångaren var bra.

Citerar odnetnin:
Golden Sun Dark Dawn är riktigt bra. Du ska nog helst ha spelat föregångarna till Gameboy Advance för bästa upplevelse men det är inget krav.

Kommande Tales of the Abyss till 3DS ser lovande ut också.

Tales of the Abyss låter som en bra titel iaf.
  • 0
Pokemon Heartgold/Soulsilver
Pokemon Platnium
Pokemon Black/White
Mario & Luigi: Bowser´s Inside Story
Sonic Chronicle: The Dark Brotherhood

Riktiga bra rollspel.

Kommande Kingdom Hearts: Dream Drop Distance ser lovande ut, men man måste nog ha spelat tidigare spel för att förstå storyn bättre.
"There is no such thing as coincidences in this world. There is only the inevitable."
  • 0
  • Trog
  • Trog
Citerar Mamuten:
Tack. Jag har inte så stor koll på DS-spel så det blir så men mannen sa att föregångaren var bra.


Tydligen inte. För till och börja med så är det ett 3DS-spel, och dessutom så kom det senaste Kid Icarus för väldigt länge sedan, så spelen är inte ett dugg lika.
I just dont know what went wrong
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!