Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Counter-Strike Global Offensive


Citerar Szreaper:
... och känns mer som 1.6 än Source imo.


Känner samma sak, och jag diggar det!
  • 0
Citerar Aaandy:
Känner samma sak, och jag diggar det!


Me2. Fastna aldrig riktigt för Source, har nog bara 50-70 h playtime i det. Kändes väldigt sterilt på något sätt jämfört med 1.6. Var nåt med vapenkänslan i Source som jag inte diggade :/
  • 0
Citerar Crunt:
Bortsett från finputsning från Valve och Hidden Path så är det nog ingenting mer. Betan är hela spelet i nuläget av vad jag vet.


:/

Citerar Szreaper:
Börja spela idag, går hyffsat bra faktiskt trots lagg pga nedladdning. Mer rekyl i vapnena än jag trodde och känns mer som 1.6 än Source imo.


Ja, det är nästan det jag gillar mest av allt
  • 0
Citerar Szreaper:
Me2. Fastna aldrig riktigt för Source, har nog bara 50-70 h playtime i det. Kändes väldigt sterilt på något sätt jämfört med 1.6. Var nåt med vapenkänslan i Source som jag inte diggade :/


Jag ska egentligen inte säga något om Source, då jag har över 2000 timmars speltid i det. Samtidigt nu när jag provar på CS:GO märker jag hur stor skillnad det är mellan det och Source, vilket också gör mig glad.
  • 0
Aaandy vilket alias använde du dig av när du lirade CSS?
Your health is low...
  • 0
Citerar KuffKuff Cafe:
Aaandy vilket alias använde du dig av när du lirade CSS?


Andy.
  • 0
Citerar Aaandy:
Jag ska egentligen inte säga något om Source, då jag har över 2000 timmars speltid i det.


Jäklar, så mycket speltimmar har jag nog inte ens i närheten av i nåt spel. Spelade du PCW:s och sånt eller mer casual som surf och RPG?
  • 0
Är det värt att skaffa? Har inte lirat CS på år
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
Citerar Szreaper:
Jäklar, så mycket speltimmar har jag nog inte ens i närheten av i nåt spel. Spelade du PCW:s och sånt eller mer casual som surf och RPG?


Jag hoppade mellan olika klaner och spelade främst på en rotationsserver och en Office-server, som hade ett tillhörande forum. Var en härlig tid, och en riktigt bra community!
  • 0
Citerar Aaandy:
Andy.


Jag måste bara fråga; spelade du något på t.ex. Unit of Swe eller Dubbelklicka när du spelade Source? Jag har ett vagt minne av att jag har spelat med någon som nickade Andy när jag spelade som mest.

Det finns ju dock rätt stor chans att det är fler än bara du som använde Andy som alias vid det tillfället.
  • 0
Ska köpa det nya spelet så fort som lönen trillar in.Kör för tillfället 1.6 och har blygsamma 8 timmars speltid på det under lite mer än en månads tid. Har inte spelat så mycket med andra ord, men jag börjar bli lite bättre i alla fall.
One swallow does not make a summer
  • 0
Citerar Siegfried:
Är det värt att skaffa? Har inte lirat CS på år


Om du är ett uns sugen på ett nytt CS så kan du väl ändå undvara 120 (runt 110:- om han förhandsköper det)
  • 0
Blivit grymt sugen på detta på sistone, förhansköper det på momangen. Hoppas bara att datorn pallar det!
André Lamartine / Gamereactor
  • 0
Citerar moviefreak:
Blivit grymt sugen på detta på sistone, förhansköper det på momangen. Hoppas bara att datorn pallar det!


Klarar du TF2, klarar du detta antagligen ;)
  • 0
Citerar Spion:
CS:GO istället för TF2 då.

bered dig på en ond bråd död


You're going down, son

Skulle väl annars ha spelat Mann vs Machine, men servrarna låter mig inte...
André Lamartine / Gamereactor
  • 0
Citerar Crunt:
Jag måste bara fråga; spelade du något på t.ex. Unit of Swe eller Dubbelklicka när du spelade Source? Jag har ett vagt minne av att jag har spelat med någon som nickade Andy när jag spelade som mest.

Det finns ju dock rätt stor chans att det är fler än bara du som använde Andy som alias vid det tillfället.


Det var nog tyvärr någon annan Andy. Jag har personligen aldrig spelat i en svensk klan. Ännu. Dessutom kallade jag mig själv Xerox för det mesta på Source.
  • 0
Citerar Aaandy:
Dessutom kallade jag mig själv Xerox för det mesta på Source.


Även det ett alias jag tycker jag känner igen. Men strunt samma. Det är alldeles för lätt att det finns flera personer med samma alias när det kommer till CS. Speciellt fakenickare också.
  • 0
Citerar Spion:
Jag väljer att blint tro på detta, även om det säkert inte stämmer, och förköper det nu.


Well, jag vet inte helt säkert. Men klarar du att spela de flesta spelen som använder Source-motorn, med hyffsat höga inställningar, kommer du antagligen klara CS:GO på lägsta.
  • 0
Enligt xbox.com så släpps det först imorgon till 360 och PS3 får väl sina spel på Torsdagar?
Det är nu man skulle vilja vara PC spelare.
Monitor Audio Silver RS6
  • 0
Citerar Sparda:
Enligt xbox.com så släpps det först imorgon till 360 och PS3 får väl sina spel på Torsdagar?
Det är nu man skulle vilja vara PC spelare.


No offense, men jag förstår inte varför man skulle vilja spela ett spel som CS på en konsol?
  • 0
5h och 42 minuter kvar till officiell release.
  • 0
När det släpps får vi hitta en gemensam server och lira lite, ni som ska lira pc dvs !
  • 0
Vad kommer det att kosta?
Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också!
  • 0
Ca 108kr genom steam med 10% rabatt
Take it or leave it!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!