Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Red dead redemption - Värt att köpa?


Funderar om jag ska spendera 218 kr på spelbutiken.se för detta spel? Är det verkligen så bra som alla säger? Hjälp mig att besluta om jag ska köpa det eller inte, vad tycker NI?
  • 0
Helt klart bland de bättre spelen jag någonsin lirat, 218kr är ju ingenting, go for it
  • 0
Är det mycket speltid? Finns det mycket att göra?
  • 0
Singleplayer var mycket bra..MP var ingen höjdare. Det är ett spel som tar lång tid & ja det finns massor att göra. 218:- är bra pris, verkligen värt det
I'm Nerdy And I Know It
  • 0
Bästa sand låda typen spel. Slutet är epic, ett av de bästa slut som jag har upplevt i spelvärlden. Sen är expansion Undead Nightmare skitkul
A person is always changing, and they are never who they are until the day they die. Then it becomes who they were.
  • 0
Det är värt det 255 gånger om , men inte mer än så

Multiplayern äger
If you choose not to decide, you still have made a choice. ~ Neil Peart
  • 0
jag köpte red dead redemption undead nightmare det är riktigt bra en kompis till mig har orginalet och det är lätt värt alla priser go for it
  • 0
för det priset yes.
Spelet är apstort massor med uppdrag.
Sidouppdrag.
Plus så är det ett sandlåde spel så du kan leka runt.
Rek även undead ngihtmare som du kan ladda ner ,men klara vanliga RDR först (kmr ta lång tid).
  • 0
Citerar Zwahil:
Funderar om jag ska spendera 218 kr på spelbutiken.se för detta spel? Är det verkligen så bra som alla säger? Hjälp mig att besluta om jag ska köpa det eller inte, vad tycker NI?

Spelet är lätt värt de pengarna!
Hade själv bokat det förra året, ett tag innan release och blev inte besviken (likt många andra).
Spelet är långt, galet kul sandlåda, massor av uppdrag och har massor av annat kul att bjuda på! Speltiden är ca 30 Timmar, iaf för mig.
"Wake Me, When You Need Me" -Master Chief
  • 0
Ja.
Inhemska hemskheter födda i vildmarken?
  • 0
Oooh yees. Skit bra story, Multilplayer och massor att göra!

Köp! köp! köp!
  • 0
värt för 699:- också. Antagligen det bästa spelet som gjort IMO
Fuck Yeah.
  • 0
KÖP FÖR GUDS SKULL, KÖP
  • 0
Håller på och spelar igenom nu för första gången. Bland det bästa jag har träffat på inom spelväg.
Even if one's head were to be suddenly cut off, he should be able to do one more action with certainty - Ghost Dog
  • 0
Det är ett av de bästa spelen jag någonsin har spelat. Spenderat minst 50 timmar på det i Single Player och spelar fortfarande det - Och blir underhålld.
Jonte aka vettu
  • 0
Men snälla gör inte denna idiotgrej "värt att köpa" till ok.
  • 0
Ja det är det lätt värt. Red Dead Redemption är ett av de absolut bästa spelen någonsin
  • 0
Tog 52 timmar för mig att klara huvudstoryn, det är 4,1923076923076923076923076923077 kronor per timme, och sedan tog det minst 10 timmar till för att få 100%. Jag skulle säga att det är värt det, och multiplayern är rolig om man har någon att spela med.
If "con" is the opposite of "pro"... what is the opposite of "congress"?
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Ja, det vore värt även för dubbla summan. Men fortsatt snack om spelet får tas i RDR-tråden, bara att söka så dyker den upp. /zwqase