Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Playstation Vita - Officiell tråd


Citerar Slender Jr:
Citerar skogis_psp:Verkligen helt dött nästa år. Killzone, Soul Sacrifice, Tearaway. Vad mer?
Persona 4


Ratchet & Clank. Sly 4.
  • 0
Ratchet sög ju
  • 0
Ecolibrium äger ladda ner det gratis
Lets play a game...its called find me 8 pages
  • 0
Ecolibrium var ganska tråkig, om jag ska vara ärlig.
  • 0
Aaa, det var kul i början tyckye jag.
  • 0
Om det är något gratis spel man ska spela till psvita är det
Treasures of Montezuma Blitz.
PSN:Kivi95
  • 0
Citerar skogis_psp:
Verkligen helt dött nästa år. Killzone, Soul Sacrifice, Tearaway. Vad mer?


http://us.gamespot.com/games.html?platform=1069&mode=all&sor
t=release&dlx_type=all&sortdir=asc&official=all&page=0
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
Lol mångs är nedlagda Och alla är TBA..
  • 0
Citerar PSVITAFFS:
Lol mångs är nedlagda Och alla är TBA..


2stycken är nerlagda..
PSN:Kivi95
  • 0
Bioshock är typ nedlagt. Onödig hype när konsolen lovar inte ens spelen.
  • 0
http://www.youtube.com/watch?v=8GVM-kCr4dg

Varför behåller japanerna alla grymma spel för sig själva :/
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
Citerar Siegfried:
http://www.youtube.com/watch?v=8GVM-kCr4dg

Varför behåller japanerna alla grymma spel för sig själva :/

Jävligt synd, testat YS seven? Jag har det till PSP men tror det funkar till VITA också
It is the mind that really creates the body. It is the mind that makes you work out those 4-5 hours a day. It is the mind that visualises what the body want to look like as the finished product. - Arnold Schwarzenegger
  • 0
Citerar Duckislate:
Ratchet & Clank. Sly 4.


Kommer till PS3 också.

Persona 4


Redan ute, plus att det är en uppdaterad version av ett spel som redan funnits.
@skogtastic på Twitter. Skribent på http://spelmolnet.se/
  • 0
Äntligen hittade jag spelet. Om någon har ingenting att spela, rekommenderar jag att ladda ner Jetpack Joyride, den är gratis och det är hela spelet.
  • 0
Citerar psIII:
Äntligen hittade jag spelet. Om någon har ingenting att spela, rekommenderar jag att ladda ner Jetpack Joyride, den är gratis och det är hela spelet.


Ja märkte också det nu! Härligt att det släpptes på den svenska affären också
PSN:Kivi95
  • 0
  • Zime
  • Zime
Någon/några som vill lira LBP och samla lite föremål på singleplayer-banorna?

Adda Zime90 i så fall så kör vi!
  • 0
Har vi någon aning om ungefär när Killzone Mercenaries lär släppas nästa år?
"Look kid: We don't get to choose how we start in this life. Real greatness... is what you do with the hand you're dealt."
  • 0
Citerar Peddi93:
Har vi någon aning om ungefär när Killzone Mercenaries lär släppas nästa år?


Nu släpps det ju faktiskt i år så det är inte så katastrofalt länge. Har för mig att jag har hört att det ska komma nu under våren, men jag är inte säker.
The smell of strange colours are heard everywhere.
  • 0
Citerar nighthawk:
Citerar Peddi93:Har vi någon aning om ungefär när Killzone Mercenaries lär släppas nästa år?

Nu släpps det ju faktiskt i år så det är inte så katastrofalt länge. Har för mig att jag har hört att det ska komma nu under våren, men jag är inte säker.


Haha oh shit, inte vant mig vid årtalet än xD Sen så var det 03:30 när jag skrev det :>
"Look kid: We don't get to choose how we start in this life. Real greatness... is what you do with the hand you're dealt."
  • 0
Soul Sacrifice släpps på våren, hoppas Killzone också gör det, men vi vet inte.
@skogtastic på Twitter. Skribent på http://spelmolnet.se/
  • 0
NfS: Most Wanted. Tummen upp eller tummen ner?
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
NfS: Most Wanted. Tummen upp eller tummen ner?


Tumme upp! Jag har spelat hur mycket som helst, tycker det är riktigt kul. Kan kännas lite mållöst i singleplayern ibland eftersom det finns väldigt få races per bil men det finns tonvis med intressanta bilar så det finns alltid något att göra. Det är dock i multiplayern som spelet verkligen skiner!

Ska vad jag ha hört vara exakt likadant som konsolversion med några mindre ändringar så som lite färre trafikbilar (vilket bara känns bra!), lite färre MP-spelare samt nedskalad grafik (som fortfarande är rätt bra dock). Men jag skulle inte vilja byta mitt spel mot en stationär version, älskar det faktum att det är bärbart och jag kan bara plocka upp maskinen och köra ett race mellan två tråkiga vardagssysslor.
The smell of strange colours are heard everywhere.
  • 0
Citerar nighthawk:
Tumme upp! Jag har spelat hur mycket som helst, tycker det är riktigt kul. Kan kännas lite mållöst i singleplayern ibland eftersom det finns väldigt få races per bil men det finns tonvis med intressanta bilar så det finns alltid något att göra. Det är dock i multiplayern som spelet verkligen skiner!

Ska vad jag ha hört vara exakt likadant som konsolversion med några mindre ändringar så som lite färre trafikbilar (vilket bara känns bra!), lite färre MP-spelare samt nedskalad grafik (som fortfarande är rätt bra dock). Men jag skulle inte vilja byta mitt spel mot en stationär version, älskar det faktum att det är bärbart och jag kan bara plocka upp maskinen och köra ett race mellan två tråkiga vardagssysslor.


Jag har det till PS3 och det är grymt, är det samma spel till Vita så slå till.
@skogtastic på Twitter. Skribent på http://spelmolnet.se/
  • 0
Citerar nighthawk:
Tumme upp! Jag har spelat hur mycket som helst, tycker det är riktigt kul. Kan kännas lite mållöst i singleplayern ibland eftersom det finns väldigt få races per bil men det finns tonvis med intressanta bilar så det finns alltid något att göra. Det är dock i multiplayern som spelet verkligen skiner!

Ska vad jag ha hört vara exakt likadant som konsolversion med några mindre ändringar så som lite färre trafikbilar (vilket bara känns bra!), lite färre MP-spelare samt nedskalad grafik (som fortfarande är rätt bra dock). Men jag skulle inte vilja byta mitt spel mot en stationär version, älskar det faktum att det är bärbart och jag kan bara plocka upp maskinen och köra ett race mellan två tråkiga vardagssysslor.


Okej!
Jag är sugen på ett till racingspel då jag var så nöjd med Wipeout. Får plocka upp Most Wanted då om jag hittar det (eller så beställer jag det via nätet helt enkelt, men då får jag det inte idag).
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!