Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Super Smash Bros 4 - Officiell Tråd


Citerar AG Jati:
Citerar T-man ch ja, vi kommer med största säkerhet få se en Namco-karaktär i spelet! Jag hoppas dock verkligen inte att de petar in Pac-Man... Helst någon från Tekken!

Gärna då Panda eller något annat lurvigt. Det ska ju vara ett spel för barn.

Mega Man är möjligt att han kommer till spelet:
http://www.polygon.com/2013/6/26/4465706/masahiro-sakurai-dis
cusses-mega-man-smash-bros-s-other-new-characters
Det kommer jag att be om i framtiden.


Eh, har du inte sett revealtrailern? Han är med? Och det finns gameplay och allt?
Du vet vad mörker är när ljuset du ser, är brinnande bilar i våra kvarter.
  • 0
Citerar T-man:
Eh, har du inte sett revealtrailern? Han är med? Och det finns gameplay och allt?


Hojsan! Missade, men toppen!
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Det ska ju bli intressant om vilka karaktärer som är med där.
  • 0
Villager och Wii Fit Trainer ser mycket roliga ut. Säga vad ni vill, men det är precis sådana här oväntade och roliga karaktärer som ska vara med i SSB.

Jag tar hellre Wii Fit Trainer med yoga-martial arts över någon tråkig svärdsnisse från Fire Emblem anyday.
  • 0
Det kommer tydligen inte att bli något story mode till SSB4. I en intervju med Famitsu konstaterar Masahiro Sakurai att det inte kommer att bli ett story mode då han blev besviken över att filmsekvenserna från Brawls story mode Subspace Emissary läkte ut på internet.

Så här säger han till Weekly Famitsu:
"Unfortunately, the movie scenes we worked so hard to create were uploaded to the internet," said Sakurai. "You can only truly wow a player the first time he sees a [cutscene]. I felt if players saw the cutscenes outside of the game, they would no longer serve as rewards for playing the game, so I've decided against having them."

Han nämner dock vidare i intervjun att SSB4 kommer fortfarande ha filmsekvenser som introduktionsvideorna till Mega Man och Wii Fit Trainer. Men inga till ett story mode som i Brawl.

Känns dock som en väldigt dum anledning för att inte ha med ett story mode i nästa spel. Subspace Emissary var en av mina favoritdelar i Brawl, med sina häftiga filmsekvenser. Jag hade hoppas på att det skulle bli ett nytt sådant till fyran, men det verkar inte så.
THE SIX MILLION DOLLAR JEDI.
  • 0
Han säger aldrig att story mode försvinner, bara filmsekvenserna.
"Who the hell do you think I am?"
  • 0
Citerar ZchmeKko:
Han säger aldrig att story mode försvinner, bara filmsekvenserna.


Single player-läge blir det nog till fyran, men jag uppfattar det som att det inte kommer att bli lika ambitiöst som i Brawl. Vilket jag tycker synd.
THE SIX MILLION DOLLAR JEDI.
  • 0
Jag kom på en sak. Hur kul vore det inte att få spela som Professor Layton? Förutsatt att han är en Nintendokaraktär då... Det vore awesome! Kan se mig honom om en Snake-karaktär, med mkt fällor och liknande. Om inte annat så borde han kunna fäktas lite som i tvåan hehe...
Du vet vad mörker är när ljuset du ser, är brinnande bilar i våra kvarter.
  • 0
Vilka karaktärer av dem som är uttannonserade just nu ser ni mest framemot att få spela som? Jag måste säga att Little Mac just nu ser intressantast ut.

#Superbump
Du vet vad mörker är när ljuset du ser, är brinnande bilar i våra kvarter.
  • 0
Citerar T-man:
Vilka karaktärer av dem som är uttannonserade just nu ser ni mest framemot att få spela som?


Captain Falc...ne just det.

Av de nya karaktärerna karaktärerna lockar väl alla förutom Rosalina och Wii Fit Trainer.
"Who the hell do you think I am?"
  • 0
Jag har inte kört ett Smash Bros. sedan demot man ofta kunde spela på Gamecube-maskiner i affärer. Är faktiskt ganska pepp på att spela det kommande.

Kommer spelet (och kommande Mario Kart) stödja Pro Controller också? Jag hoppas det för jag vägrar röra Wiimotes.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Jag har inte kört ett Smash Bros. sedan demot man ofta kunde spela på Gamecube-maskiner i affärer. Är faktiskt ganska pepp på att spela det kommande.

Kommer spelet (och kommande Mario Kart) stödja Pro Controller också? Jag hoppas det för jag vägrar röra Wiimotes.


Går ju köra med gamepaden.
  • 0
Citerar dimentio:
Går ju köra med gamepaden.


Tänkte ifall man kör med en polare eller brorsan
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Citerar dimentio:Går ju köra med gamepaden.

Tänkte ifall man kör med en polare eller brorsan


Jo jo, det borde gå.
  • 0
Citerar ZchmeKko:
Citerar T-man:Vilka karaktärer av dem som är uttannonserade just nu ser ni mest framemot att få spela som?

Captain Falc...ne just det.

Av de nya karaktärerna karaktärerna lockar väl alla förutom Rosalina och Wii Fit Trainer.


Bra svar, I like you.

Nu hoppas jag bara på att de fixar så att man kan spela med GC-kontroller. Ingen vill spela Smash utan dem.

Tror du på Pacman då? Eller nån annan Namco-grabb?
Du vet vad mörker är när ljuset du ser, är brinnande bilar i våra kvarter.
  • 0
Citerar T-man:
Tror du på Pacman då? Eller nån annan Namco-grabb?


Även om Pac Man är ikonisk skulle han kännas så malplacerad. Har inga riktiga moves och känns inte direkt som en karaktär som platsar i ett fightingspel. Fast samtidigt vill väl Namco ha med nånting förutom Galaga, och de har ju kanske inte direkt det starkaste galleriat att välja bland.
"Who the hell do you think I am?"
  • 0
Klart Pac-Man platsar i Super Smash Bros. Han platsar utmärkt här. Vi behöver mer roliga karaktärer, som man inte trodde skulle dyka upp i ett fightingspel, som Mr Game & Watch, och Wii Fit Trainer.

Hellre Pac-Man än ännu en feminin japansk pojke från något Fire Emblem-spel.
  • 0
Någon som är sugen på att spela lite smash på 3ds?
  • 0
jag spelar gärna smash nån gång! min fc är:0688-6322-2126
  • 0
Citerar Bluesunshine:
jag spelar gärna smash nån gång! min fc är:0688-6322-2126


Ok sweet, Min fc är: 0490 - 6738 - 4888
  • 0
Vad tkr ni om det bärbara Smash? Håller det? Värt att skaffa en 3DS för det spelet`?
Du vet vad mörker är när ljuset du ser, är brinnande bilar i våra kvarter.
  • 0
Jag tycker bärbara smash är riktigt bra, visst kontrollen är ju inte lika bra som på de stationära varianterna, mest pga styrplattan vilken jag inte tycker ger tillräckligt bra precision, men ett hejdundrans bra spel är det ändå. Sedan finns det ju även gott om andra godbitar till 3DS
  • 0
Jag har alltid älskat supersmash men känner att hypen avtagit senaste tiden allt pga av LITTLE MAC.

När man läser runt på nätet så verkar han sjukt overpowered, även när jag kollar filmer på 3ds versionen så ser han för bra ut. SJUKT SNABB OCH SJUKT KRAFTIGA ATTACKER. JAA jag vet att han har dålig recovery, och ganska dålig i luften. Men enligt mig spelar de ingen stor roll eftersom de mesta avgörs på marken enligt mig är han alldeles för bra.

Detta förstör hela min känsla för spelet, gillar inte när gubbar blir överdrivet bra så alla noobs vill vara dom. Någon som känner samma sak ????
  • 0
Citerar Berndtsson4President:
Jag har alltid älskat supersmash men känner att hypen avtagit senaste tiden allt pga av LITTLE MAC.

När man läser runt på nätet så verkar han sjukt overpowered, även när jag kollar filmer på 3ds versionen så ser han för bra ut. SJUKT SNABB OCH SJUKT KRAFTIGA ATTACKER. JAA jag vet att han har dålig recovery, och ganska dålig i luften. Men enligt mig spelar de ingen stor roll eftersom de mesta avgörs på marken enligt mig är han alldeles för bra.

Detta förstör hela min känsla för spelet, gillar inte när gubbar blir överdrivet bra så alla noobs vill vara dom. Någon som känner samma sak ????


Stå bara längst med en kant, vänta in, och kör back throw och gimpa honom. Han klarar inte att ta sig tillbaka efter det.
Du vet vad mörker är när ljuset du ser, är brinnande bilar i våra kvarter.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!