LIVE
HQ
logo hd live | No Rest for the Wicked
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Svenska
      nyaste
      Atrás

      Spel

      Här inne pratar vi bara om spel.

      Hur dog du i ett spel senast?


      Om man inte räknar League of Legends, så skulle det nog vara antingen i Red Dead Redemption där jag blev omringad och skjuten av mexikanska lagsnubbar eller när jag försökte spränga en millitärbas i Just Cause 2. Det hade lyckats om jag hade hunnit ut ur basen (=
      Join the dark side, we have cookies
      • 0
      Brutalt skjuten av en krypskytt i L.A Noire.
      this is not even my final form
      • 0
      Av skelett i Diablo II >.>
      "I'm not crazy. My reality is just different than yours."
      • 0
      Av misstag körde jag ner för ett stup till döds i Sonic & Sega All-Stars Racing.
      Always look on the bright side of life.
      • 0
      Blev gangbangad av ett par trolls i WoW. Nu är jag ju tank, men ändå.
      • 0
      Hoppade av en bro i GTA IV.
      Tufft ju.
      • 0
      Mitt nätverk svek mig som vanligt under en session Nazi zombies på Der Riese nivån. Lagget kom från ingenstans, och ganska snart låg jag på marken p.g.a fula odöda Nazister som klubbat ner mig. Mina lagkamrater hann inte rädda mig och snart var hela teamet dött. Game Over for fuck sake...
      ''The reality is no match for the Legend.'' - Solid Snake
      • 0
      blev ihjäl skjuten i en duell i red dead....
      hello brothers
      • 0
      Fallout 3. Nerskjuten av Raiders igen! I Arlingtons bibliotek. Min karaktär är inte så stark och förlitar sig helst på smygande och list.
      • 0
      Battlefield: Bad Company 2. Squad Deathmatch i Panama. Fastnade mellan ett träd och berggrunden. Satt fast halva matchen tills jag begick självmord. Förnedringen...
      Sen kallade han tysken för "liftwaffe", och sen sa han att han inte kunde förstå hur man kan va så stöddig när man har förlorat två världskrig
      • 0
      Dog av anfallande Geckos i MGS 4..
      • 0
      Fick ett hål i skallen efter en jänkare sköt mig.
      Darkest Hour, Mod till Red Orchestra.
      För kung och fosterland!
      • 0
      • Noc
      • Noc
      slagen till slamsor med en stor hammare/mace av khan i Mortal Kombat...Fatality
      hakuna matata
      • 0
      Skjuten i huvudet av en sniper (Call of Duty 4).
      • 0
      Jagad och nerpepprad av en Apache i Bad Company 2.
      • 0
      Blev BBQ'd av två soldater med eldkastare i Mass Effect 2: Arrival.
      hånobing
      • 0
      Bränd till döds av Volvagia i Ocarina of Time 3D.
      "Zvarri! The truth has once again been elegantly revealed to me!"
      • 0
      Tillplattad av ett brinnande bilvrak jag själv sprängde i Far Cry 2
      • 0
      Hoppade ner från Dive Rock i Oblivion
      Va nu en snäll pojk annars kommer dansken och tar dig!
      • 0
      • Noc
      • Noc
      uppäten av en hord zombies i Dead Nation
      hakuna matata
      • 0
      Körde i full fart in i ett räcke vid ett Junkyard i Burnout Paradise: The Ultimate Box. Bilen blev en konservburk.
      Always look on the bright side of life.
      • 0
      Linebecks skepp blev sönder skjutet av pirater i Phantom Hourglass. Rätt åt honom, fortfarande värt det även fast jag själv också dog

      Tillagt 2011-06-18 19:19:
      Kom dock på att jag tidigare idag även blev dödad av Agahnim magi i A link to the past. Hade klättrat hela slottet, utan vare sig féer eller potions. Stod öga mot öga med honom, och endast ett halvt hjärta kvar.
      Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
      • 0
      Ramlade ner från ett tak i GTA IV.
      • 0
      Blev omringad av skjutglada gubbar i Far cry 2 (var rätt komiskt), och igår dog den så kallade prinsen i PoP reboot flera gånger...
      "How long will it take til I drive you mad?"
      • 0

      För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!