Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Hur dog du i ett spel senast?


Röd Faktion Gorilla.

Försökte starta ett mission, men hade alert level RED & behövde få GREEN. Försökte slakta stackars EDF i säkert 10min innan jag insåg att det var omöjligt. De var säkert 60st och jag var fast i en byggnad.
Gav mig ut med en ruskigt svag shootgun och mötte mitt öde, en 10+ killing spree kan jag skryta med och även få i retur hos de männens barn jag plockade för all stat sparades och deras barn kommer säkert hämnas. För deras fäder var icke odödliga som jag är. Eller min stat är.

Galet fina miljöer i spelet förresten. Samt att alla spel någonsin borde ha en slägga i sin arsenal.
  • 0
Citerar GeneralDarkness:
Röd Faktion Gorilla.

Försökte starta ett mission, men hade alert level RED & behövde få GREEN. Försökte slakta stackars EDF i säkert 10min innan jag insåg att det var omöjligt. De var säkert 60st och jag var fast i en byggnad.
Gav mig ut med en ruskigt svag shootgun och mötte mitt öde, en 10+ killing spree kan jag skryta med och även få i retur hos de männens barn jag plockade för all stat sparades och deras barn kommer säkert hämnas. För deras fäder var icke odödliga som jag är. Eller min stat är.

Galet fina miljöer i spelet förresten. Samt att alla spel någonsin borde ha en slägga.


Haha, riktigt najs det där. Red Faction: Guerilla är ett av mina favoritspel! Typ mest pågrund av förstörelsen och all action!
The knife master
  • 0
Citerar Captian Price:
Red Faction: Guerilla är ett av mina favoritspel! Typ mest pågrund av förstörelsen och all action!


Jo det växer hela tiden har väl 2h i speltid under min enda session, å fasen att det är ett fint spel. Musiken, färgen, den öppna världen & de snygga & avskalade karaktärerna är skit jag redan älskar. Det är verkligen ös hela tiden (förutom uppdrag där man skall rädda civila/värva kamrater & det är 2st & man bara har en bil som rymmer själv + 1st kamrat, medan den andra kutar brevid & dör.). Varje uppdrag är från start ös, man ger sig in lite lugn med släggan & fimpar 3-4 vaker vid grinden sedan spårar det ut och man slaktar allt som rör sig.

Känns som jag kommer orsaka ett 10tal dödsfall åt min rakade ärrade karaktär imorgon då jag fortsätter.
  • 0
Grunts o sina granater i Halo :< why do i always jump into them ;__;
"I'm not crazy. My reality is just different than yours."
  • 0
Bränd av en Pyro i TF2.
  • 0
Jag vart dödad av "The Doc" i Heavy Rain.
  • 0
Vet inte riktigt om det räknas, men jag spelade GTA IV och råkade kasta en "Molotov-cocktail" på min flickvän. Ett typiskt "1:st date" misstag, så jag fick spela om uppdraget.
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
Ihjälskjuten av en motståndare under en online match i Bioshock 2
  • 0
Kanske inte "dog" i vanlig bemärkelse, men min P-Body i Portal 2 blev skrot ;) för att sen bli hel igen i ihopmonteringsmaskinen. Tror det var vatten som man inte tålde.
"How long will it take til I drive you mad?"
  • 0
Ramlade ner från ett berg i Just Cause 2 och glömde fälla ut fallskärmen.
  • 0
  • mamz
  • mamz
Ihjälskjuten av den sista fienden i Mirror's Edge.
  • 0
Brutalt mördad av en tjejkompis i Halo Reach. Herregud jag som trodde att tjejer inte kunde spela. o_o
I should go.
  • 0
Skjuten i en stulen bil i ett flyktförsök från polisen. I Mafia II alltså.
this is not even my final form
  • 0
  • Zior
  • Zior
Hoppade in i en hop fiender i Resistance 2. Skitkul Hela laget (en kompis till mig) garvade.
Livet blir nog kanske värt allt en dag...
  • 0
Blev killad av en jävla scout på Transformers WTF
  • 0
Sprängd till oändligheten av en pansarvagn i the Saboteur. Ingen bra ide att stå framför dem och försöka skjuta sönder den med en ärtskjutare...
this is not even my final form
  • 0
Citerar Captian Price:
Ihjälklämd i Little Big Planet.
  • 0
Citerar mamz:
Ihjälskjuten av den sista fienden i Mirror's Edge.

  • 0
En bot stod och juckade mig i Black Ops hos en kompis så jag tycket det var kul och stannade upp för att kolla, intet anande att han 5 sekunder senare skulle vakna upp och knifa mig
Samhällets uppfattning av "nörd" är någon som inte faller för grupptryck och är sig själv.
  • 0
Polisen krashade mig, så jag föll i sjön. En Multiplayermatch i Need for Speed: Hot Pursuit.
The knife master
  • 0
Utklassad i BF:BC2
We don't see things as they are, we see them as we are - Agathodaimon
  • 0
Fick ett polisbesök i gta iv.
  • 0
Blev Dödad av en Redead - The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D
''Men cry not for themselves, but for their comrades.''
  • 0
Min häst var tokig på Red Dead Redemption och sprang rakt ut för ett stup...
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Nedskjuten av en tredje SAM-missil i mitt F/A-18E Super Hornet efter att ha skakat av mig de två första. Skyller på min efterblivne wingman.
- Over-G Fighters
"Winning is the most important. Everything is consequence of that." - Ayrton Senna
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!