Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

FIFA - Officiell tråd


Vilka lag använder ni när kör H2H? Jag har fastnat för lag med 3* så som RM Castilla och FC Barcelona B. Så himla roligt att spela med såna lag
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
Har just stött på den mest störande buggen i spelet. När man har valt ut sitt lag för landslaget så ändras den ändå helt innan vm eller liknande cup efter att man förlängt sitt kontrakt.
  • 0
Någon som skulle vara intresserad om en liten fifa turnering på xbox 360? Skriv här eller skicka ett PM så kanske vi kan få ihop något. Först och främst behövs folk, sen tar vi resten
  • 0
FIFA 14 info har kommit nu!
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Citerar putterman:
FIFA 14 info har kommit nu!


Länka!
  • 0
Inte många taggade inför Fifa 14 ser man.
Have you ever tried to eat a clock? It's very time consuming.
  • 0
Klart man är taggad men gta 5 kommer snart....

Demot är roligt och det är bra att spelet inte fokuserar på snabbhet lika mycket men finess shot är jävligt OP
i'll Be Back
  • 0
Åhh.. i år blir det svårt att välja fotbollsspel. Är kluven. Båda spelen har nackdelar men... arrggghh har svårt att bestämma mig.
I don't like it, and i don't have to like it, i just have to deal with it...
  • 0
Citerar felixen:
Demot är roligt och det är bra att spelet inte fokuserar på snabbhet lika mycket men finess shot är jävligt OP


Läste nånstans att de skulle tuna ner finesskotten en aning.
Have you ever tried to eat a clock? It's very time consuming.
  • 0
Köpte ea season ticket nyss på ps3.

Nu har jag ett problem.

Jag har 12 gb ledigt utrymme på konsolen men när jag ska ladda hem fifa 14 early access som ligger på 9,7 gb står det bara att jag inte har tillräckligt med ledigt utrymme,, vad är felet snälla hjälp ,
  • 0
Var ladda man ner patchen så man får alla övergångar rätt som Bale och Özil m.m?
  • 0
Citerar Finstrom:
Jag har 12 gb ledigt utrymme på konsolen men när jag ska ladda hem fifa 14 early access som ligger på 9,7 gb står det bara att jag inte har tillräckligt med ledigt utrymme,, vad är felet snälla hjälp ,


Du måste ha dubbelt så mycket utrymme som nedladdningen ligger på för att kunna ladda ner det. Antar att PS3'an måste ha det utrymmet när spelet väl installeras. Så i detta fall behöver du minst 19,4 GB ledigt.
So the floodgates open but nothing comes out.
  • 0
Finns Superettan i FIFA 14? Någon som vet?
"You hear about the Chinese godfather? He made them an offer they couldn't understand."
  • 0
Jag har ett stort mysterium jag behöver hjälp med att lösa, jag har kört sammanlagt ca 600 Ultimate team matcher på Fifa 13 och Fifa 14 (360) och samtliga av dom som bortalag! Har någon annan hört talas om något liknande? Vad avgör vilket lag som få hemmaplan? Bäst uppkoppling?
http://www.svenskafans.se/tottenham
  • 0
Har precis införskaffat FIFA 14 och måste säga att jag tyvärr är sjukligt frustrerad. Upplever att svårighetsgraden är helt tiltad. När jag kör på normal krossar jag ALLT motstånd med minst 3-4 bollar per match men när jag tar klivet upp till World Class blir jag brutalägd. Förstå mig rätt, givetvis förstår jag att en högre svårighetsgrad ska innebära mer tuggmotstånd, det SKA vara en större utmaning. Men det här är direkt löjligt. Kör säsong med Man U men får stordäng av bottenlag i PL med 6-7 mot noll. De vinner alla närkamper, gör mål på i princip allt, vinner alla löpdueller, läser av mina passningsalternativ konstant osv.

På något sätt känns det orimligt att hoppet i svårighetsgrad ska vara så stort mellan två nivåer. Upplever ni samma sak? Detta får mig ärligt talat att vara sugen på att lägga ner spelet helt. Vilket känns jävlogt trist med tanke på att det i övrigt är ett grymt spel.
  • 0
Nu blir jag fan tokig, går ju tamefan inte att köra varken UT eller karriär läget på Fifa 14. Efter varje jävla match så dyker CE-34878-0 upp. Blir tokig, online funkar bra men vill ju kunna lira karriär också. Nu får dom ta och fixa det.

Nån mer som har problem med skiten?
XBL: Trasig mygga
  • 0
Någon som vet ifall Fifa 14 import från Spelbutiken.se för Xbox One har svenska kommentatorer?
Eller är det bara Nordic versionen som har det?
  • 0
FiFA14 nextgen... finns det inte svenska menyer på va??
  • 0
Har så sjukt skönt lag på gång under min andra säsong med Southampton nu! Grenier från Lyon är en f*cking gud.

Däremot så har jag en sjukt irriterande bugg som gör att jag inte kan spela mot Manchester United, eftersom innan jag skaffade spelet hade jag skapat mig själv och hade i United under en tid när jag lånade det. Glömde bort att checka det innan jag startade karriären så nu blir skärmen helt svart när jag försöker spela en match emot dem. Måste simulera varje gång när jag möter dem - och självklart bajsar de på mig. Gäller att knäcka alla andra lag om det ska bli något och hoppas man slipper dem i cupen. Vilket jag inte gjorde i förra årets FA-cup final, men den vann jag faktiskt med 1-0 på simulering.
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
Är det någon här som är över level 86 på EASFC?
Have you ever tried to eat a clock? It's very time consuming.
  • 0
Är det nån mer här som ska köpa Xbox One Day One Edition där man får FIFA 15 och Forza 5 för 3.900kr?
Rätt nice price skulle jag säga
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0
Hehe.. detta har jag aldrig sett i ett fotbolls spel förut - (vet att det inte är rätt spel för tråden)

http://instagram.com/p/ruLebNIuFo/
I don't like it, and i don't have to like it, i just have to deal with it...
  • 0
Snygg bollfysik där, mer sånt i alla fotbollsspel så inte macherna blir så förutsägbara o enformiga
  • 0
Någon annan som känner på sig att FIFA 15 kommer att bli ett blodsugande spel?
Någon som vill spela Shenmue III?
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!