Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

FIFA - Officiell tråd


Citerar Zach_:
Citerar fifa 10:Zach har för mig att du spelar på Xbox eller har jag fel. Detta är på ps3

Har skaffat mig en PS3. Sorgligt nog.


bra det. Vi kan nog vänta tills du kan spela ;)
www.jsodratifo.webs.com
  • 0
Jag har ansökt om ett nytt manager-jobb, och fått det, men jag valde att vänta med svaret. Nu vill jag tacka ja, men hittar inte vart jag gör det... vet ni vart man hittar det?

Tack på förhand!
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0
Hjälp..?
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0
Citerar Teddycore:
Jag har ansökt om ett nytt manager-jobb, och fått det, men jag valde att vänta med svaret. Nu vill jag tacka ja, men hittar inte vart jag gör det... vet ni vart man hittar det?

Tack på förhand!


Detta hände mig för ett par veckor sedan. Väntade med att svara och sen försvann erbjudandet.. Jag hittar det inte igen och enligt de forum jag läst på så händer det att erbjudanden försvinner om man väntar. Kanske en bugg? Jag vet inte.
Så tyvärr är det nog så att ditt erbjudande är borta
  • 0
Citerar Xp0se:
Detta hände mig för ett par veckor sedan. Väntade med att svara och sen försvann erbjudandet.. Jag hittar det inte igen och enligt de forum jag läst på så händer det att erbjudanden försvinner om man väntar. Kanske en bugg? Jag vet inte.
Så tyvärr är det nog så att ditt erbjudande är borta

Damn it, fan va tråkigt...
Men de kommer inte tillbaka efter några veckor då? Typ att dom vill ha ett svar?
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0
Citerar Teddycore:
Damn it, fan va tråkigt...
Men de kommer inte tillbaka efter några veckor då? Typ att dom vill ha ett svar?


Jag har spelat en hel säsong sen det hände och så aldrig röken av erbjudandet eller nån form av meddelande ifrån dom igen. Tyvärr.
  • 0
Citerar Xp0se:
Jag har spelat en hel säsong sen det hände och så aldrig röken av erbjudandet eller nån form av meddelande ifrån dom igen. Tyvärr.

Fan... ska skriva till EA support o se va dom säger...
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0
Dom kommer inte svara om du mejlar...
www.jsodratifo.webs.com
  • 0
Firandet av en titel är fortfarande lika uselt ser jag...
Galliani Calling F. Perez: "Milan offers Digão + €5m and 4 bags of peanuts for Ricky Kaká (to be paid over 30 years)"
  • 0
Är grymt sugen på o köpa Fifa 13, Ultimate team verkar riktigt kul. Vad tycker ni? Har Fifa 10 sen innan så Fifa 13 borde va ett hyffsat lyft ^^
  • 0
Citerar Szreaper:
Är grymt sugen på o köpa Fifa 13, Ultimate team verkar riktigt kul. Vad tycker ni? Har Fifa 10 sen innan så Fifa 13 borde va ett hyffsat lyft ^^


Fifa 10 och fifa 13 går knappt att jämföra det har hänt så grymt mycket sen 10an. Tycker du absolut ska köpa det, ultimate team är den GM jag spelar mest och det är riktigt kul. Du kan säkert hitta det begagnat nu också för en billigare peng.
  • 0
Finns det någon här som spelar pc versionen ?
Mama always said life was like a box of chocolates. You never know what you're gonna get
  • 0
Fråga

Är det någon här som drabbats av buggen att bollen försvinner? Jag spelar FIFA till PC och vid majoriteten av matcherna så är bollen osynlig vilket såklart gör det jävligt svårt, men framför allt förbannat tråkigt att spela. Någon som har en lösning?
  • 0
Citerar The Guitarist:
Fråga

Är det någon här som drabbats av buggen att bollen försvinner? Jag spelar FIFA till PC och vid majoriteten av matcherna så är bollen osynlig vilket såklart gör det jävligt svårt, men framför allt förbannat tråkigt att spela. Någon som har en lösning?


Jag hade samma problem själv och löste det genom att byta bollen till någon annan så att man inte använder standardbollen.
  • 0
Citerar The Guitarist:
Fråga

Är det någon här som drabbats av buggen att bollen försvinner? Jag spelar FIFA till PC och vid majoriteten av matcherna så är bollen osynlig vilket såklart gör det jävligt svårt, men framför allt förbannat tråkigt att spela. Någon som har en lösning?

Det har hänt mig en gång, då jag spelade online. Var förbannat svårt och jag torskade därför 2-1.
  • 0
Någon mer än jag som tycker det är väldigt skoj att spela be a pro säsonger online med kompisar?
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
Jag undrar bara hur man förbättrar statsen på sin spelare efter man börjat karriären. Är inte så sugen på att ständigt ha en kille med 60 skill.
Gatorade Me Bitch!
  • 0
Citerar Mangoswiss:
Jag hade samma problem själv och löste det genom att byta bollen till någon annan så att man inte använder standardbollen.


Har inte varit här på ett tag, men det fungerade så; så tack!
  • 0
Citerar whitemaster14:
Någon mer än jag som tycker det är väldigt skoj att spela be a pro säsonger online med kompisar?


I stort sett det ända jag gör. Svinskoj, faktiskt.
Trying to make a living and doing the best I can
  • 0
Om ni gör några snygga mål, kan ni skicka in dom till denna kanalen. Där kan ni vinna pengar samt microsoft points mm!

http://www.youtube.com/user/FIFACash
"Första jag ska klippa din toung, sen jag ska klippa öra." <3
  • 0
.

Spoiler:Ignorera detta. Råkade skriva i fel tråd.
60% of the Time, It Works Every Time.
  • 0
EA överträffar verkligen sig själva när det kommer till betygsättningen av Virtual Pro. Jag gick från 9,3 till 8.5 på 10 fifaminuter - mitt lag rörde inte bollen under den tiden. Nu är jag nere i 7.8 och har inte gjort något fel alls...

Tillagt 2013-01-07 20:09:
Slutar matchen på 7.3. Får endast minus när jag vårt lag inte har bollen. Jag spelar förresten som anfallare och ligger i rätt position.
Galliani Calling F. Perez: "Milan offers Digão + €5m and 4 bags of peanuts for Ricky Kaká (to be paid over 30 years)"
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!