Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

FIFA - Officiell tråd


Citerar putterman:
Citerar fifa 10 k. Jag har varit topp 50 i fiwc ca. har mycket tips ifall nån undrar. Funderar fan på att starta en hemsida och ha en youtube kanal. Men bara funderingar.

Hmm, har för mig att jag mött dig och vunnit. Kan varit någon annan, men har för mig att det var du.


det var för 1-2 år sen tror jag. Jag har blivit 1000 gånger bättre sen dess ;) nördar man så blir man bra
www.jsodratifo.webs.com
  • 0
Citerar fifa 10:
det var för 1-2 år sen tror jag. Jag har blivit 1000 gånger bättre sen dess ;) nördar man så blir man bra


Slutet på Fifa 11 tror jag;)

Jag spelade inte 12:an alls lika mycket som 11 och 13 har jag inte ens skaffat än. Mitt intresse har svalnat lite:/
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
13 är bättre en både 11an o 12an tillsammans ;)
www.jsodratifo.webs.com
  • 0
Citerar fifa 10:
13 är bättre en både 11an o 12an tillsammans ;)


Hade Early Access och ja, det var kul. Men inte orkat köpa det förrän nu precis. Kom precis hem med mitt exemplar!

Tillagt 2012-10-08 16:18:
Citerar Teddycore:
Fan va de fryser sig hela tiden .... mest i menyerna
När kommer första uppdateringen?


Mitt gjorde det direkt nu:/ Köpte nyss spelet
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Inte haft spelet ett dygn än och det har redan fryst 3 gånger. Bra EA.....
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Varför är det så otroligt värdelös musik i varje fifa?!?!
Jag blir fan helt galen!
Så nu stänger jag av, nu är det helt tyst... kul... Skräp!
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0
Citerar Teddycore:
Varför är det så otroligt värdelös musik i varje fifa?!?!
Jag blir fan helt galen!
Så nu stänger jag av, nu är det helt tyst... kul... Skräp!


Du vet att du kan lägga in egen musik va? Jätte lätt om du har Xbox360, bara lägga musiken på ett ubs minne.
  • 0
Var i Marseille från torsdag-måndag. OM-PSG bevittnades. Sjuk match. Ni borde alla dra till Stade de Vélodrome. Fantastisk arena som jag haft nöjet att besöka 2 gånger med helt sjuka fans.

Kolla bara in denna, vilket tryck: http://www.youtube.com/watch?v=wO36MFXGV1o

eller varför inte Aux Armes: http://www.youtube.com/watch?v=DTxIqOtZp_A&feature=plcp

Ska fan fixa in den första i Fifa. O em gee

Funtar på att lira med Marseille nu istället för United. Helt kär fan
  • 0
Citerar Nizyo:
Var i Marseille från torsdag-måndag. OM-PSG bevittnades. Sjuk match. Ni borde alla dra till Stade de Vélodrome. Fantastisk arena som jag haft nöjet att besöka 2 gånger med helt sjuka fans.

Kolla bara in denna, vilket tryck: http://www.youtube.com/watch?v=wO36MFXGV1o

eller varför inte Aux Armes: http://www.youtube.com/watch?v=DTxIqOtZp_A&feature=plcp


Vad fan, du fick se Zlatan storspela live? Avundsjuk

Grymt tryck för övrigt!
60% of the Time, It Works Every Time.
  • 0
Zlatan, Zlatan on t'encule!

Sjuka mål han gjorde. Men Gignacs 1-0 var inte att leka med. Sjukt imponerad av spelarna i främst OM. Såna jävla krigare. Måste vara sjukt att spela inför sånhär publik. Som när jag tränar och får energi av musik. Detta måste vara 10x den känslan.
  • 0
Citerar Xp0se:
Du vet att du kan lägga in egen musik va? Jätte lätt om du har Xbox360, bara lägga musiken på ett ubs minne.

Yes I know, men nu är de några år sen jag ägde mp3or...
Den dagen dom implementerar Spotify...
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0
Nu ska jag alldeles strax spela returen i Champions League-åttondelen! Första matchen blev Lille 0-1 Chelsea. Jag spelar som Chelsea. Jag lever mig verkligen in i det här och jag älskade att Hazard fick göra målet på sin gamla arena!
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Citerar putterman:
Nu ska jag alldeles strax spela returen i Champions League-åttondelen! Första matchen blev Lille 0-1 Chelsea. Jag spelar som Chelsea. Jag lever mig verkligen in i det här och jag älskade att Hazard fick göra målet på sin gamla arena!

Grymt
Jag lirar med Arsenal, mötte Chelsea i semifinalen till Champions League, spelade 2-2 borta och 0-0 hemma.. Nu final mot Bayern!

Chelsea i FA-cup finalen oxå
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0
1-1 hemma mot Lille vilket gör att jag avancerar! Min kvittering kom i 88:e utav Sturridge, assisterad av Hazard! Nervigt. Var övertygad om att det skulle bli förlängning och mina spelare är så sjukt trötta så där hade jag nog förlorat. Måste vila de flesta i lite lättare matcher nu!

Citerar Teddycore:
Grymt
Jag lirar med Arsenal, mötte Chelsea i semifinalen till Champions League, spelade 2-2 borta och 0-0 hemma.. Nu final mot Bayern!

Nice! Bayern åkte ur i åttondel mot Porto för mig!

Tillagt 2012-10-10 17:01:
Lille leder tydligen Ligue 1 också! 6 poäng framför PSG.
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
2-2 borta mot city i CL-kvartsfinalen! Demba Ba kom ini 75:e vid ställningen 1-0 och ersatte en ointresserad Torres. Han fick kvitterade både en och två gånger för mig. Ba <3
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Blir sugen på att starta karriärläget på 13 nu när jag ser allt ni skriver! Frågan är om jag ska göra som på tidigare FIFA och köra med mitt älskade Malmö eller om man ska ta ett lag i en lägre serie i England. Tips?
Trying to make a living and doing the best I can
  • 0
Citerar TheYellowHero:
Blir sugen på att starta karriärläget på 13 nu när jag ser allt ni skriver! Frågan är om jag ska göra som på tidigare FIFA och köra med mitt älskade Malmö eller om man ska ta ett lag i en lägre serie i England. Tips?


Ta ett lag längre ner i England. Allsvenskan är så sjukt tråkig att spela:/
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Skapade en spelarkarriär istället. Min största dröm är att spela för landslaget. Tydligen.

Jäklar. Jag förväntas göra 15 mål i min debutsäsong i Allsvenska och landslagstränaren har redan ögonen på mig.
Trying to make a living and doing the best I can
  • 0
Citerar TheYellowHero:
rågan är om jag ska göra som på tidigare FIFA och köra med mitt älskade Malmö eller om man ska ta ett lag i en lägre serie i England. Tips?


Kör med Di blåe du Visst Allsvenskan kanske inte är lika kul att spela i om man jämför med de rikiga toppligorna. Men vad fan, det finns bara ett Mff.
60% of the Time, It Works Every Time.
  • 0
Haha! Fick ett bud från Chelsea efter en enda träningsmatch, som vi förlorade med 3-0. 37000 i veckan och en startplats i världens bästa lag. Lagom för en oprövad 18-åring.

Citerar pBEAR:
Men vad fan, det finns bara ett Mff.


This!
Trying to make a living and doing the best I can
  • 0
Citerar TheYellowHero:
Haha! Fick ett bud från Chelsea efter en enda träningsmatch, som vi förlorade med 3-0. 37000 i veckan och en startplats i världens bästa lag. Lagom för en oprövad 18-åring.


Jävlar vad löjligt. Tycker Be a Pro är så sjukt tråkigt också.
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Citerar putterman:
Citerar TheYellowHero:Haha! Fick ett bud från Chelsea efter en enda träningsmatch, som vi förlorade med 3-0. 37000 i veckan och en startplats i världens bästa lag. Lagom för en oprövad 18-åring.

Jävlar vad löjligt. Tycker Be a Pro är så sjukt tråkigt också.


Indeed, så tråkigt.
  • 0
Fullständigt körde över City hemma och vann med 3-0 efter 2 mål av Torres och ett av en talang från ungdomsakademin, Guterress! Guterress första för klubben.
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Någon här som fastnat lika hårt som jag för online pro season? Riktigt bra spelläge om man är ett gäng,krävs ett gäng AI:n är bedrövlig av outgrundlig anledning.
when wings take dreams//Will Ferrel
  • 0
Citerar putterman:
Fullständigt körde över City hemma och vann med 3-0 efter 2 mål av Torres och ett av en talang från ungdomsakademin, Guterress! Guterress första för klubben.

Gött att äntligen höra lite karriärsnack
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!