Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

FIFA - Officiell tråd


  • ps2
  • ps2
Citerar Ultras:
Finns det fler här inne som kör med manuella inställningar?

Hur som helst gjorde ett jävligt snyggt mål mot AI'n på legendary med manuella. Sjukt skön känsla!

http://www.youtube.com/watch?v=0Vl_v89si2E&feature=plcp


Kör själv manuella inställningar på WC. Kan verkligen inte gå tillbaka till assisterande, Känns ju så sjukt fattigt att inte få ha full kontroll.
Riktigt snyggt mål btw
  • 0
Citerar Ultras:
Finns det fler här inne som kör med manuella inställningar?

Hur som helst gjorde ett jävligt snyggt mål mot AI'n på legendary med manuella. Sjukt skön känsla!

http://www.youtube.com/watch?v=0Vl_v89si2E&feature=plcp


Jag kör manuellt. Känns tråkigt annars. Dock är jag helkass och behöver verkligen träna att sätta passningar dit jag vill.

Jag vill för övrigt strypa de svenska kommentatorerna så fort jag hör dem. Noll inlevelse. Själv kör jag antingen med de engelska, eller helt utan.
Mr. Rubik, Mr. Rubik...
  • 0
Vet någon hur poäng systemet i live seasons funkar ? Han som ligger etta har typ 40 försluster och jag räknade ut att jag har högre winrate ? Hur räknar dom ut poängen ? Uppskattar svar !
Forza Inter <3
  • 0
Bara mitt UT som är segt?
i'll Be Back
  • 0
Citerar ps2:
Hur fick du så grym ljudkvalitet på championleageague hymn. Den filen du länkade lätt ju fruktansvärt när jag test lyssnade på datorn


hm va menar du? Laddade du ner filen som jag länkade? Mycket möjligt att detta inte är samma. Har så mycket olika filer och skit från när jag höll på med det vid Fifa 11. Har allt sparat på ett minne, kanske orkar ladda upp allt någonstans(vart) någon vacker dag.

Citerar Ultras:
Finns det fler här inne som kör med manuella inställningar?

Hur som helst gjorde ett jävligt snyggt mål mot AI'n på legendary med manuella. Sjukt skön känsla!

http://www.youtube.com/watch?v=0Vl_v89si2E&feature=plcp

Jag kör med Semi / Manual. Körde full manuel på fifa 11 har jag för mig, kanske va 12an men borde varit 11an. Man kan göra vad man vill men samtidigt är det extremt hög %error vilket är sjukt frustrerande och jobbigt. Speciellt om man kör på WC/Legend och ger bort bollen som inte alltid är så lätt att få tillbaks.

Känner ganska stor frihet med semi/manual iaf. Genomskärare och lobbade genomskärare är ett måste med manual. Dom är såpass lätta att lära sig endå.

Och fan.. inte svenska kommentatorer. Sämsta jag hört
  • 0
Citerar ps2:
Kör själv manuella inställningar på WC. Kan verkligen inte gå tillbaka till assisterande, Känns ju så sjukt fattigt att inte få ha full kontroll.
Riktigt snyggt mål btw


Fast om man ska spela online med manuella är det bokstavligt talat kört. Tycker att dom borde skrota assisted!
  • 0
Ultimate team är ganska segt och långsamt, är det bara för mig?
i'll Be Back
  • 0
Någon som vet hur man byter matchställ till sitt UT ?
Antag att du är en idiot. Och antag att du är med i regeringen. Nej, nu upprepade jag mig.
  • 0
  • ZcuB
  • ZcuB
Någon mer som upplever frysningar i karriärläget?

Det sjuka är att jag har tre olika karriärer, varav två fungerar perfekt.
Den tredje är en karriär med Real Madrid Castilla. Det hänger sig när jag laddar den karriären. Dvs, jag kan endast skapa karriären med Castilla, spela fram tills min första sparning, sen när jag avslutar och ska ladda så hänger det sig när det har laddat kvar, dvs kommit in i karriär-huvudmenyn.

Jag har testat att skapa nya karriärer med samma lag, så det är inte just sparfilen som är korrupt. Utan samma sak händer hela tiden. Har även testat att backup-spara, men båda filerna går ej att ladda.
Medans jag kan ladda och spela med mina två andra karriärer.

Frustreeerande. Någon som har läst om något liknande, eller kanske upplevt det själv? Någon som sitter på en lösning?

Spelar på PS3.

D
  • 0
Det verkar inte finnas någon möjlighet att köpa till EA Sports matchday till onlinespel som man kunde på Fifa 12 där det hette live seasons. Någon som vet varför?
Have you ever tried to eat a clock? It's very time consuming.
  • 0
Lite trist att man aldrig hör slutsignalen.... Och att de alltid är så sjukt kass musik
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0
Vilken veckodag får man sitt goldpack?( enbart för ultimate edition.) man får ju 24st, en i veckan.
http://www.svenskafans.se/tottenham
  • 0
Fick mina två paket idag, bara skit.
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
Citerar Ultras:
Citerar ps2:Kör själv manuella inställningar på WC. Kan verkligen inte gå tillbaka till assisterande, Känns ju så sjukt fattigt att inte få ha full kontroll.
Riktigt snyggt mål btw

Fast om man ska spela online med manuella är det bokstavligt talat kört. Tycker att dom borde skrota assisted!


Går väl att välja om man vill lira mot de med manuellt? Kunde man in 12:an iallafall
  • 0
Citerar jpkillah:
Går väl att välja om man vill lira mot de med manuellt? Kunde man in 12:an iallafall


Ja det går men jag försökte hitta en match, efter 15 min gav jag upp. Tråkigt att 99 % kör med assisted.
  • 0
Är de bara jag som väldigt knappt hör slutsignalen i varje match...?
Annars grymt irriterande att man inte kan trycka bort scenen innan bytena i en match... .. Klagar lite..
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0
Undra om min season ticket fortfarande fungerar. Måste testa. Isåfall tänker jag ju inte köpa spelet
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Citerar putterman:
Undra om min season ticket fortfarande fungerar. Måste testa. Isåfall tänker jag ju inte köpa spelet

Om du menar "Early Access" så slutar den funka samma dag som spelet släpps.
  • 0
Citerar Xp0se:
Om du menar "Early Access" så slutar den funka samma dag som spelet släpps.


Nej. Jag spelade förra fredagen Men den funkade inte nu
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Någon annan som har problem med Fifa 13 till pc? Helt otroligt hur pass slarviga EA är...
I hate television. I hate it as much as peanuts. But i can`t stop eating peanuts. // Orsan Wells
  • 0
Citerar putterman:
Nej. Jag spelade förra fredagen Men den funkade inte nu


Vafan? jag försökte i Fredags och då stod det att det inte funkade. Att det hade stängt för att spelet har släppts.. Konstigt.
  • 0
Är det nån mer än mig som lirar karriär?
Alla verkar snacka om ultimate team, season o grejer...

Yes, nu har min karrär fryst till sig ett antal gånger
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0
någon som vet hur jag kan fixa mitt problem gällande online spelandet, kraschar varje gång.
I hate television. I hate it as much as peanuts. But i can`t stop eating peanuts. // Orsan Wells
  • 0
Citerar Xp0se:
Kolla in mitt Svenska Silver lag som jag har byggt. Rätt jävla bra faktiskt!
http://www.youtube.com/watch?v=EXKg9ZXhu48&feature=player_
detailpage


Vad använder du för att spela in dina filmer?
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!