Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

FIFA - Officiell tråd


Citerar mmmarree:
Vart köper man det billigast? Förboka eller kommer inte butiker såsom elgiganten och mediamarkt ha det billigt i butiken första dagen ?


Elgiganten brukar ha det för 400 kronor men dom utannonserar det bara några dagar innan. Dom flesta brukar bli "nojiga" så dom vågar inte vänta till utannonserar då dom fruktar att det inte kommer alls.
  • 0
Beställde mitt på electroworld. Kostar 529 kr lr något där. Brukar gå för runt 500lappen på Elgiganten. 400krs dagarna är tyvärr över. Kanske vid något enstaka tillfälle men generellt sett har dem tagit 500kr för alla spel jag köpt på release där senaste året.

A juste, köper mitt på electroworld då dem i 10/10 fall(hitills) skickat spelet hem till mig 1 dag innan release ^.^
  • 0
Citerar Nizyo:
Beställde mitt på electroworld. Kostar 529 kr lr något där. Brukar gå för runt 500lappen på Elgiganten. 400krs dagarna är tyvärr över. Kanske vid något enstaka tillfälle men generellt sett har dem tagit 500kr för alla spel jag köpt på release där senaste året.

A juste, köper mitt på electroworld då dem i 10/10 fall(hitills) skickat spelet hem till mig 1 dag innan release ^.^


Elgiganten brukar sällan lägga 400 kr på andra spel. Det är endast ett fåtal spel som har fått det genom åren. Fifa har dock fått det flera år nu och förra året fick man det för 400 kronor.
  • 0
Citerar metroid_prime:
Elgiganten brukar sällan lägga 400 kr på andra spel. Det är endast ett fåtal spel som har fått det genom åren. Fifa har dock fått det flera år nu och förra året fick man det för 400 kronor.


Jag köpte mitt Fifa 12 för 199 kr på release från Elgiganten
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Citerar putterman:
Jag köpte mitt Fifa 12 för 199 kr på release från Elgiganten


?
  • 0
Citerar metroid_prime:
?

Ja, det kostade 199 kr när jag var där och tittade?

Hade beställt det från spelbutiken, men det var försenat så jag drog och kollade på Siba och Elgiganten. 199 kr på elgiganten, så slog till. Tror det var 12:an iaf, kan varit 11:an.

Tillagt 2012-09-22 13:12:
?


Ja, det kostade 199 kr när jag var där och tittade?

Hade beställt det från spelbutiken, men det var försenat så jag drog och kollade på Siba och Elgiganten. 199 kr på elgiganten, så slog till. Tror det var 12:an iaf, kan varit 11:an.
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Är det någon här som har erfarenhet av Fifa på pc? Hur är det jämfört med konsolversionerna och behöver man använda skivan varje gång man ska starta spelet eller bara vid installation?
  • 0
Citerar samme_4:
Är det någon här som har erfarenhet av Fifa på pc? Hur är det jämfört med konsolversionerna och behöver man använda skivan varje gång man ska starta spelet eller bara vid installation?


Det är exakt samma version. Spelet borde inte kräva skivan för varje gång, men jag är inte säker.
"Bankar" : "Stor bakom datan, liten på gatan."
  • 0
Citerar Bankar:
Citerar samme_4:Är det någon här som har erfarenhet av Fifa på pc? Hur är det jämfört med konsolversionerna och behöver man använda skivan varje gång man ska starta spelet eller bara vid installation?

Det är exakt samma version. Spelet borde inte kräva skivan för varje gång, men jag är inte säker.

Ok, tack för hjälpen.
  • 0
2 Timmar och 48min kvar till Early Access!! Någon mer med Season Ticket?
  • 0
Citerar Xp0se:
2 Timmar och 48min kvar till Early Access!! Någon mer med Season Ticket?


Köpte det igår faktiskt, såg en video av EA att NHL 13 var på 5.5 GB och Fifa lär ju vara ungefär samma så lär ta en stund att få ner..
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
Citerar whitemaster14:
Köpte det igår faktiskt, såg en video av EA att NHL 13 var på 5.5 GB och Fifa lär ju vara ungefär samma så lär ta en stund att få ner..


EA skrev nyss på twitter "EA SPORTS Season Ticket #FIFA13 early access download sizes: PS3 - 6.2GB. Xbox 360 - 6.7GB."

Har 100mbit Fiber så hoppas det går hyvsat snabbt. Beror kanske på hur hög belastningen kommer bli när alla ska ladda ner samtidigt?
  • 0
Fy får bli att köra background download då. Då går det snabbare i alla fall.
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
Ni som har season ticket, vart skaffar ni sedan spelet? Får ni rabatt på det på Playstation store eller köper ni det i fysisk butik ?
  • 0
Förbokade Ultimate Edition, nu jäklar ska det spelas UT till 13!
"Reality is merely an illusion, although a very persistent one" - Albert Einstein.
  • 0
Via EA Sports appen på konsolen, laddar ner det nu
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
50% Nu!! Inte långt kvar!! Vad ska ni spela först?
  • 0
Vad kostar Season Ticket?
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Citerar Xp0se:
50% Nu!! Inte långt kvar!! Vad ska ni spela först?


Ska inleda en karriär men Englands bästa lag genom tiderna, Manchester United! Fy satan va roligt det ska bli
  • 0
14 % är spelet på nu. Lätt värt 2000 MSP. Jag ska börja med UT utan tvekan det roligaste med Fifa. Blir att möta kompisen direkt eftersom vi båda har dåliga lag.
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
Jag kommer nog också börjar med UT men är sugen på att starta en Karriär för att se vad dom har ändrat sen förra året. Ska bli intressant också att se hur Säsonger i UT funkar!
För er som inte har Season Ticket så har jag en YT kanal där jag kommer ladda upp FIFA13 om ni är intresserade!
www.youtube.com/Cm0nGaming
  • 0
Äh fan, köper season ticket nu tror jag. ska kolla vad det kostar bara

Tillagt 2012-09-22 20:00:
249 kr, endast för 3 dagar tidigare FIFA 13. Känns tufft
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Citerar putterman:
Äh fan, köper season ticket nu tror jag. ska kolla vad det kostar bara

Tillagt 2012-09-22 20:00:
249 kr, endast för 3 dagar tidigare FIFA 13. Känns tufft


Jag betalde 170kr. Köpte här ifrån http://www.cheapxboxlivecodes.com/cheap-microsoft-points/cheap
-microsoft-2100-points/

Bra sida och man får koden på 5 min.
  • 0
Citerar putterman:
Har PS3:/


Aha, va dåligt att det ska vara dyrare! Borde vara samma pris!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!