Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

FIFA - Officiell tråd


Lyckades, otroligt nog, få nytt kontrakt med Manchester United efter en svag 4.e placering.

Köpte Keisuke Honda och Loic Rémy för att förstärka laget. Säger bara en sak, fyfan va bra det har börjat. Exploderade första matcherna, 3-5 mål i varje, nästan gjort mer mål nu än på hela förra säsongen.

Roligt med de andra lagens trasfers med. Många som är realistiska samt att det är roligt med lite variation mot de lagen man möter Ett bra exempel är Marseille, jag köpte deras striker Rémy samt att dem tappade Lucho till Newcastle. Dem köpte då in Robinho och Modric.

Fick en tråkig CL grupp men oh well. Btw lägger in CL introt på de alla andra ligor när jag spelar med united, så fruktansvärt episkt! Det bästa på varje säsong är dock Liverpool borta, YNWA under introt, FYFAN va bra det låter.
  • 0
Scoutade i Svergie för skojs skull fick en 75-91 i potential nu är han 70-75 i total
  • 0
Citerar The LOL object:
Spelbutiken.


Konstigt att du inte fick Nordic Edition..

Tillagt 2011-10-09 17:11:
Citerar igotit:
Scoutade i Svergie för skojs skull fick en 75-91 i potential nu är han 70-75 i total


Vilken scout har du? Tre eller femstjärnig?
Have you ever tried to eat a clock? It's very time consuming.
  • 0
Tränarn. Det har varit jättesvårt att komma fram till det här beslutet, och du vet att jag älskar klubben och supportrarna. Men jag har bestämt mig för att lägga av efter säsongen. Jag skulle vilja be om en sista grej - jag skulle vilja ta avsked av supportrarna ordentligt, så om du skulle vilja ha med mig på planen i den sista matchen vore det underbart. Tack.

Aww, Drogbaa
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Är det bara jag eller blir det lite för svårt när man får möta lag som spelar i en annan liga? Jag spelar med West Ham och fick möta Man U i FA Cupen och jag hade inte än mål chans på hela matchen.
Spelar på Professionall och bukar vinna matcherna i min egen liga med 2 mål oftast men mot Man U blev stod de 4-0 i halvtid. Någon annan som har märkt av detta?

Visst är Man U ett sjukt bra lag men att dom ska vara så övermänskliga kändes lite tråkigt.
  • 0
Drogba avslutar karriären med 2 mål hemma mot Blackburn! Fansen sjöng " Didier Drogba, Tjalalalalalala" hela matchen!
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Putterman: är det värt att ladda ner sånger eller kör dom varierat ändå? som i verkligheten?
www.jsodratifo.webs.com
  • 0
Citerar fifa 10:
Putterman: är det värt att ladda ner sånger eller kör dom varierat ändå? som i verkligheten?


Jag har inte laddat ner några, och Chelsea kör rätt blandat. Det hörs rätt tyst dock;/
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Citerar igotit:
Citerar igotit coutade i Svergie för skojs skull fick en 75-91 i potential nu är han 70-75 i total

Vilken scout har du? Tre eller femstjärnig?


Tre stjärnig i både omdöme och erfarenhet.

Vad är bäst, omdöme eller erfarenhet?
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0
  • Rmad
  • Rmad
Citerar Zach_:
Citerar The LOL object:
Spelbutiken.


Konstigt att du inte fick Nordic Edition..

Tillagt 2011-10-09 17:11:
Citerar igotit:
Scoutade i Svergie för skojs skull fick en 75-91 i potential nu är han 70-75 i total


Vilken scout har du? Tre eller femstjärnig?

Man kan bestämma om man vill ha Nordic eller inte.
Fick Voronin IF i ett pack på UT och fick en achivment. Nice!
Kuznetsov #92
  • 0
Citerar Zach_:
Citerar The LOL object pelbutiken.

Konstigt att du inte fick Nordic Edition..

Tillagt 2011-10-09 17:11:
Citerar igotit coutade i Svergie för skojs skull fick en 75-91 i potential nu är han 70-75 i total

Vilken scout har du? Tre eller femstjärnig?


Tre stjärnig i både omdöme och erfarenhet.
  • 0
Jag beställde också från spelbutiken och det är likadant för mig, bara engelska och arabiska
Free Agent
  • 0
Citerar putterman:
Drogba avslutar karriären med 2 mål hemma mot Blackburn! Fansen sjöng " Didier Drogba, Tjalalalalalala" hela matchen!


Låter magiskt! Hur många säsonger lirade du innan han lade skorna på hyllan?
Trying to make a living and doing the best I can
  • 0
Citerar igotit:
Citerar igotit:
Citerar igotit coutade i Svergie för skojs skull fick en 75-91 i potential nu är han 70-75 i total

Vilken scout har du? Tre eller femstjärnig?


Tre stjärnig i både omdöme och erfarenhet.


Vad är bäst, omdöme eller erfarenhet?
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0
Citerar TheYellowHero:
Låter magiskt! Hur många säsonger lirade du innan han lade skorna på hyllan?


1
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Erfarenhet skulle jag tro..
  • 0
något roligt lag att spela med?
  • 0
Någon mer än jag som har märkt att datorn är mycket bättre i karriärläget?
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead - Barney Stinson
  • 0
Detta är fan inte sant, kör karriär läge med real madrid. Helt plötsligt vill ronaldo bli såld och utan mitt tillstånd så blir han såld. Kan ni gissa vilket lag? Jo Barca. Kommer ju bli helt omöjligt att vinna ligan och matcher mot dom med messi och ronaldo i anfallet. Fan hur kan dom släppa honom till värsta rivalen!?
  • 0
Stör mig på hur vissa kör detta spelet när man kör online clubs, kört en hel del matcher idag och alla har kört med 5 backar och bara matat upp bollar till sina omänskliga anfallare. Det löjliga är att anfallarna oftast är lika korta som Messi och vinner alla nickdueller fast mina backar är längre bara för att deras anfallare har bättre totalt...
  • 0
  • Rmad
  • Rmad
Citerar alzo_93:
Stör mig på hur vissa kör detta spelet när man kör online clubs, kört en hel del matcher idag och alla har kört med 5 backar och bara matat upp bollar till sina omänskliga anfallare. Det löjliga är att anfallarna oftast är lika korta som Messi och vinner alla nickdueller fast mina backar är längre bara för att deras anfallare har bättre totalt...

De KANSKE moddar sina Pros.
Kuznetsov #92
  • 0
Hur lägger man in egna låtar? Typ CL introt?
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0
Är det någon som vet någon bra sida där man kan ladda ner ramsor till olika lag?
  • 0
Okej.. har blivit disconnected från Xbox Live hela kvällen minst 5-6 gånger när jag har spelat online, sjukt irriterande... Någon annan?
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead - Barney Stinson
  • 0
  • Rmad
  • Rmad
Citerar eMiN10:
Okej.. har blivit disconnected från Xbox Live hela kvällen minst 5-6 gånger när jag har spelat online, sjukt irriterande... Någon annan?

Kollat din NAT Type? Testa att reconnecta till XBOX Live funkar det inte då kan jag hjälpa dig. PM Again
Kuznetsov #92
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!