Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

FIFA - Officiell tråd


Nu bad jag morsan att gömma mina Xbox 360-dosor så jag kan plugga till mitt SO-prov och sen på torsdag så hämtar jag ut FIFA 12 och spelar
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead - Barney Stinson
  • 0
Förhandsbokat och klart!

Någon som vet hur man skickar sin UT på Fifa 11 till Fifa 12 eller är det redan klart när man börjar spela?
  • 0
  • KYRU
  • KYRU
Citerar eMiN10:
Stinson
Citerar eMiN10:
Nu bad jag morsan att gömma mina Xbox 360-dosor så jag kan plugga till mitt SO-prov och sen på torsdag så hämtar jag ut FIFA 12 och spelar

Du kan jo fortfarande spela det på PC? Finns väl demo? Eller hos en kompis...
He who speaks in maxims can sound wise.
  • 0
  • Rmad
  • Rmad
Sådärja! Nu har man bokat special edition! Hoppas bara man får nån grymm spelare, har ju redan fått Torres.
Kuznetsov #92
  • 0
Yo, hur gör man för att skaffa sitt UT redan nu?
Bättre illa fäkta än att fly
  • 0
Citerar KYRU:
Du kan jo fortfarande spela det på PC? Finns väl demo? Eller hos en kompis...


Jag tror inte att du fattade vad jag mena
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead - Barney Stinson
  • 0
Citerar eMiN10:
Nu bad jag morsan att gömma mina Xbox 360-dosor så jag kan plugga till mitt SO-prov och sen på torsdag så hämtar jag ut FIFA 12 och spelar


Själv har man Matte prov och Psykologi prov på fredag, under veckan har jag beställt hem Ico collection, Fifa 12 och Crysis 2.
  • 0
  • Rmad
  • Rmad
Citerar simont:
Yo, hur gör man för att skaffa sitt UT redan nu?

1. Du måste ha spelat UT på FIFA 11.
2. Gå in på www.easportsfootball.co.uk
3. Scrolla ner där det sårt "Ultimate Team".
4. Logga in.
5. Gör vad fan du vill!
Kuznetsov #92
  • 0
Sidan kraschar ju varje gång jag vill göra några ändringar i UT
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead - Barney Stinson
  • 0
Fan vad gött på torsdag alltså, börjar 10.20 och elgiganten öppnar 10 så det blir o rusha till skolan när man har köpt det .
!
  • 0
  • Rmad
  • Rmad
Citerar EmmeBobic:
Fan vad gött på torsdag alltså, börjar 10.20 och elgiganten öppnar 10 så det blir o rusha till skolan när man har köpt det .

kollade nyss E-mailen, där står det att de skickade FIFA 12 IDAG! Kanske det kommer imorgon.
Kuznetsov #92
  • 0
Citerar Rmad:
Citerar EmmeBobic:
Fan vad gött på torsdag alltså, börjar 10.20 och elgiganten öppnar 10 så det blir o rusha till skolan när man har köpt det .

kollade nyss E-mailen, där står det att de skickade FIFA 12 IDAG! Kanske det kommer imorgon.



Mitt är också skickat så jag hoppas jag får det imorgon
  • 0
Citerar Rmad:
Citerar EmmeBobic:
Fan vad gött på torsdag alltså, börjar 10.20 och elgiganten öppnar 10 så det blir o rusha till skolan när man har köpt det .

kollade nyss E-mailen, där står det att de skickade FIFA 12 IDAG! Kanske det kommer imorgon.


Vart ifrån har du beställt? Jag vill också ha mitt imorn!
  • 0
De flesta affärer brukar skicka det så man får det en dag tidigare.
"I may be French, but I'm playing for Arsenal." - Thierry Henry
  • 0
Zavvi.com som är en brittisk nätsajt har skickat min nu.
  • 0
Jaha, okej. Har köpt ifrån Spelbutiken.se och det är första gången jag köper där ifrån. Nån som har erfarenhet av deras leveranser av förhandsbokade spel?
  • 0
Citerar Rmad:
Citerar EmmeBobic:
Fan vad gött på torsdag alltså, börjar 10.20 och elgiganten öppnar 10 så det blir o rusha till skolan när man har köpt det .

kollade nyss E-mailen, där står det att de skickade FIFA 12 IDAG! Kanske det kommer imorgon.


Har du bokat på elgiganten som jag? Har också bokat på elgiganten men dom har fortfarande inte skickat det
  • 0
har också beställt på elgiganten men mitt är inte heller skickat. Bokade i början av augusti för att de skulle skicka det tidigt men de verkar inte följa ordningen man beställer i då jag vet folk som bokat där efter mig som fått det skickat idag.

Ringde nyss till elgiganten och frågade varför inte alla spel hade skickats idag och då svarade de att det är ingen garanti att spelet levereras på torsdag utan det är deras målsättning att alla ska ha fått det då.
Sjukt dålig eftersom om de skickar det imorgon så är det ingen garanti att postgången är så snabb att det kommer fram i tid.
  • 0
Citerar Thygesson:
har också beställt på elgiganten men mitt är inte heller skickat. Bokade i början av augusti för att de skulle skicka det tidigt men de verkar inte följa ordningen man beställer i då jag vet folk som bokat där efter mig som fått det skickat idag.

Ringde nyss till elgiganten och frågade varför inte alla spel hade skickats idag och då svarade de att det är ingen garanti att spelet levereras på torsdag utan det är deras målsättning att alla ska ha fått det då.
Sjukt dålig eftersom om de skickar det imorgon så är det ingen garanti att postgången är så snabb att det kommer fram i tid.


Men det är väl klart att dom måste garantera att man får det på torsdag? Det är ju då det släpps
  • 0
Cdon.com beställde jag ifrån.
  • 0
Enligt Elgigantens kundtjänst så var det ingen garanti att det kom på torsdag. Kommer inte mitt i brevlådan imorgon så kommer jag köpa det i butik på torsdag och lämna tillbaka det beställda eftersom vår post kommer efter lunch här. Och ja, jag beställde det på elgiganten var i förhoppningen om att få det en dag innan då det har gått flera gånger innan.
  • 0
Citerar Thygesson:
Enligt Elgigantens kundtjänst så var det ingen garanti att det kom på torsdag. Kommer inte mitt i brevlådan imorgon så kommer jag köpa det i butik på torsdag och lämna tillbaka det beställda eftersom vår post kommer efter lunch här. Och ja, jag beställde det på elgiganten var i förhoppningen om att få det en dag innan då det har gått flera gånger innan.


Fan vad drygt om det skulle bli så :/
  • 0
Elgiganten är inte att lita på alltså..
Om jag va er skulle jag göra som Thygesson och köpa spelet på torsdag och sen skicka tillbaka det förbeställda med ett arg mail.
Eventuellt hoppas på att ni iaf får det innan helgen.
Men fortfarande dåligt att dom inte kan garantera att man får det på releasedagen, man har ju ändå förhandsbokat för att man vill ha det dagen det kommer ut.
  • 0
Citerar Xp0se:
Elgiganten är inte att lita på alltså..
Om jag va er skulle jag göra som Thygesson och köpa spelet på torsdag och sen skicka tillbaka det förbeställda med ett arg mail.
Eventuellt hoppas på att ni iaf får det innan helgen.
Men fortfarande dåligt att dom inte kan garantera att man får det på releasedagen, man har ju ändå förhandsbokat för att man vill ha det dagen det kommer ut.



Jag håller med dig!
  • 0
Ngn som vet hur man skickar sitt UT på 11:an till 12:an?!!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!