Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

FIFA - Officiell tråd


Citerar KYRU:
Så jävla onödigt att köpa Fifa 12 om man har elvan. Det är ju prick samma spel fast med lite förbättringar. Det är ju större skillnad på Black Ops och MW2 än på Fifa-årsupplagorna.


Fifa 12 har ju mer förändringar är något annat fifa spel!
Spela det själv så märker du vilken enorm skillnad det är.
Yoko Ono är en asiat. Asiater är folk från asien. -Lurkman
  • 0
  • KYRU
  • KYRU
Citerar sammiboii:
Fifa 12 har ju mer förändringar är något annat fifa spel!
Spela det själv så märker du vilken enorm skillnad det är.

Jag har spelat det redan, demot alltså. Det är nästan samma som FIFA 11. Visst, har man inte elvan så borde man köpa tolvan men att köpa varje årsupplaga av FIFA är ju bara idioti.
He who speaks in maxims can sound wise.
  • 0
Citerar KYRU:
Jag har spelat det redan, demot alltså. Det är nästan samma som FIFA 11. Visst, har man inte elvan så borde man köpa tolvan men att köpa varje årsupplaga av FIFA är ju bara idioti.


Otroligt förbättrat dribblingsystem?
Nytt Försvarsystem?
Impact engine?
Andra spelare i laget hjälper äntligen till?

Antar att man märker av mer skillnad om man gillar det man spelar.
Yoko Ono är en asiat. Asiater är folk från asien. -Lurkman
  • 0
Någonting måste vara riktigt fel om man inte märker hur svårt det är att försvara sig i FIFA 12 jämfört med 11'an
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead - Barney Stinson
  • 0
Citerar eMiN10:
Någonting måste vara riktigt fel om man inte märker hur svårt det är att försvara sig i FIFA 12 jämfört med 11'an


Det nya försvaret är underbart!
Nu är det äntligen full kontroll och itne någon "hålla in knapp för att de gör allt automatiskt!"
Yoko Ono är en asiat. Asiater är folk från asien. -Lurkman
  • 0
Citerar KYRU:
Citerar sammiboii:

Fifa 12 har ju mer förändringar är något annat fifa spel!
Spela det själv så märker du vilken enorm skillnad det är.

Jag har spelat det redan, demot alltså. Det är nästan samma som FIFA 11. Visst, har man inte elvan så borde man köpa tolvan men att köpa varje årsupplaga av FIFA är ju bara idioti.


Japp, definitivt ett troll. Var snäll och avlägsna dig från detta forum. Tack på förhand!
Jag är inte dum, har bara otur när jag tänker!
  • 0
äre någon som har köpt season ticket här ?
Fifa <3
  • 0
Citerar KamphMU:
Japp, definitivt ett troll. Var snäll och avlägsna dig från detta forum. Tack på förhand!


Ah, logik på hög nivå.
"I refuse to answer that on the grounds that I don't want to."
  • 0
  • KYRU
  • KYRU
Citerar KamphMU:
Japp, definitivt ett troll. Var snäll och avlägsna dig från detta forum. Tack på förhand!

Nej, det är du som är troll. Bara troll har så mycket pengar att de kan slänga det på att köpa varje årsupplaga av FIFA. Eller de har väl guld i alla fall?
He who speaks in maxims can sound wise.
  • 0
Citerar KYRU:
Citerar KamphMU:

Japp, definitivt ett troll. Var snäll och avlägsna dig från detta forum. Tack på förhand!

Nej, det är du som är troll. Bara troll har så mycket pengar att de kan slänga det på att köpa varje årsupplaga av FIFA. Eller de har väl guld i alla fall?


Haha herregud... Isåfall är jag inget troll eftersom jag inte har pengar till att köpa det varje år
Jag är inte dum, har bara otur när jag tänker!
  • 0
Citerar KYRU:
Nej, det är du som är troll. Bara troll har så mycket pengar att de kan slänga det på att köpa varje årsupplaga av FIFA. Eller de har väl guld i alla fall?


Tror du man köper alla spel på Gamestop eller?
Yoko Ono är en asiat. Asiater är folk från asien. -Lurkman
  • 0
Citerar sammiboii:
Andra spelare i laget hjälper äntligen till?


På tal om det. Utefter demot verkar detta vara det första FIFA-spelet då ytterbackarna faktiskt tar överlappslöpningar. Det är enormt(!) uppskattat EA! Synd att resten av laget står som fågelholkar och glor...



P.s. Spelar förstås nästan alltid med Milan vilket får det hela att verka än mer verkligt när jag tänker efter
Galliani Calling F. Perez: "Milan offers Digão + €5m and 4 bags of peanuts for Ricky Kaká (to be paid over 30 years)"
  • 0
Spelade demot tillsammans med en vän idag och måste säga att det är mycket roligare att spela två i samma lag i 12an än va det var i 11an.
Eftersom det är blivit svårare måste den andra löpa med spelare och försöka skapa ytor hela tiden.
I 11an var det mer "En går ut på kanten, den andra in i straffområdet och ett inlägg så är det mål" nu måste man verkligen använda sig av väggspelen och tajma löpningarna perfekt, iallafall på dom högre svårighetsgraderna.
  • 0
Citerar mickemilanista:
Citerar sammiboii:
Andra spelare i laget hjälper äntligen till?


På tal om det. Utefter demot verkar detta vara det första FIFA-spelet då ytterbackarna faktiskt tar överlappslöpningar. Det är enormt(!) uppskattat EA! Synd att resten av laget står som fågelholkar och glor...



P.s. Spelar förstås nästan alltid med Milan vilket får det hela att verka än mer verkligt när jag tänker efter


"I may be French, but I'm playing for Arsenal." - Thierry Henry
  • 0
Citerar KYRU:
Jag har spelat det redan, demot alltså. Det är nästan samma som FIFA 11. Visst, har man inte elvan så borde man köpa tolvan men att köpa varje årsupplaga av FIFA är ju bara idioti.


Kbry
  • 0
Citerar mickemilanista:
På tal om det. Utefter demot verkar detta vara det första FIFA-spelet då ytterbackarna faktiskt tar överlappslöpningar. Det är enormt(!) uppskattat EA! Synd att resten av laget står som fågelholkar och glor...


Väldigt bra om det är standard för många lag. Fungerade dock utmärkt i både fifa 11 och fifa 10. Bara att gå in på formations och lägga en pil frammåt samt flytta spelaren till RWB/LWB så gör dem överlappningar.

Standard formationerna på alla lag suger. Kommer ihåg när jag redigerade 80% av alla lag i PL, fyfan vilken verkligt spel det var. Fanns en hel community på fifas foruom som skapade realistiska taktiker. Good times!
  • 0
Har ni sett mediamarkts erbjudande? 399:- för Xbox 360/Playstation 3 och 349:- för PC på release dagen! Skönt att jag förhandsbokande FIFA där.
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead - Barney Stinson
  • 0
Citerar Nizyo:
Väldigt bra om det är standard för många lag. Fungerade dock utmärkt i både fifa 11 och fifa 10. Bara att gå in på formations och lägga en pil frammåt samt flytta spelaren till RWB/LWB så gör dem överlappningar.

Standard formationerna på alla lag suger. Kommer ihåg när jag redigerade 80% av alla lag i PL, fyfan vilken verkligt spel det var. Fanns en hel community på fifas foruom som skapade realistiska taktiker. Good times!


Tack för tipsen! Har aldrig tänkt på att jag kan ändra det själv. Får prova på det i 12:an nu!
Galliani Calling F. Perez: "Milan offers Digão + €5m and 4 bags of peanuts for Ricky Kaká (to be paid over 30 years)"
  • 0
Citerar KYRU:
. Det är nästan samma som FIFA 11.


Trollololololol
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
  • KYRU
  • KYRU
Citerar KamphMU:
Haha herregud... Isåfall är jag inget troll eftersom jag inte har pengar till att köpa det varje år

Jaså, är du inget FIFA-fan eller?
He who speaks in maxims can sound wise.
  • 0
Fifa 10 och Fifa 11 är väldigt lika spel.
Fifa 11 och fifa 12 är inte.
Yoko Ono är en asiat. Asiater är folk från asien. -Lurkman
  • 0
Citerar sammiboii:
Fifa 10 och Fifa 11 är väldigt lika spel.


Tycker inte de är väldigt lika. De ändrar små saker som gör extrem skillnad. Minns första gången jag spelade 11:an. Det var mycket svårare än 10:an alltid varit. Allt satt inte som det skulle, för det var förändrat.

Visst, 10:an och 11:an hade inte lika stora förändringar för spelupplevelsen som 11-12 eller 09-10, men det var skillnad.
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Jag är ett massivt FIFA-fan, sluta trolla nu tack ;)
Jag är inte dum, har bara otur när jag tänker!
  • 0
Citerar eMiN10:
Har ni sett mediamarkts erbjudande? 399:- för Xbox 360/Playstation 3 och 349:- för PC på release dagen! Skönt att jag förhandsbokande FIFA där


Precis som vanligt då, brukar alltid vara billigt första dagen.

Den som köper spelet på Gamestop borde skjuta sig själv.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!