Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

FIFA - Officiell tråd


  • Rmad
  • Rmad
Citerar putterman:
Citerar Rmad:
Körde nyss karriät med Mjällby där jag hade min VP sen lämnade jag för Cesena då följde inte min VP med, jag kan inte heller hitta han. Hur ska jag göra för att få tillbaka han.


11:an antar jag?

Vet inte dock, haha.

Tillagt 2011-09-19 21:24:
Citerar mickemilanista:
FIFA vs PES

Enligt mig lyckas de konstigt nog med konststycket att göra olika spelare bäst. T.ex. ser Abbiati mycket bättre ut på FIFA samtidigt som Seedorf ser bättre ut på PES.


PES Zlatan Fulkaste jag sett.
Citerar putterman:
Citerar Rmad:
Körde nyss karriät med Mjällby där jag hade min VP sen lämnade jag för Cesena då följde inte min VP med, jag kan inte heller hitta han. Hur ska jag göra för att få tillbaka han.


11:an antar jag?

Vet inte dock, haha.

Tillagt 2011-09-19 21:24:
Citerar mickemilanista:
FIFA vs PES

Enligt mig lyckas de konstigt nog med konststycket att göra olika spelare bäst. T.ex. ser Abbiati mycket bättre ut på FIFA samtidigt som Seedorf ser bättre ut på PES.


PES Zlatan Fulkaste jag sett.

Japp, 11:an lite små drygt när han är i 90 och han skulle passa perfekt. -.-' Nåja får väl försöka fixa det då.
Kuznetsov #92
  • 0
Måste säga att FIFA hade bättre ansikten, garvade sönder åt PES-Zlatan!
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
  • Rmad
  • Rmad
FIFA är ljusår längre fram!
Kuznetsov #92
  • 0
Mycket imponerad på FIFA's ansiktsmodeller, förut var det alltid PES som var bättre på det. Men nångång måste ju den feta budgeten som FIFA har ge resultat. Ganska förvånad att det tagit så lång tid att bli bättre än PES på det området.
  • 0
  • Rmad
  • Rmad
Kan ju bara säga GOML! Fick nyss Torres till UT på FIFA12!
Kuznetsov #92
  • 0
Ser de inte som de viktigaste området att vara bäst på dock
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
  • Rmad
  • Rmad
Citerar The LOL object:
Ser de inte som de viktigaste området att vara bäst på dock

Kul grej ändå, jag menar på första packet!
Kuznetsov #92
  • 0
Citerar mickemilanista:
FIFA vs PES

Enligt mig lyckas de konstigt nog med konststycket att göra olika spelare bäst. T.ex. ser Abbiati mycket bättre ut på FIFA samtidigt som Seedorf ser bättre ut på PES.


Allihopa i Fifat ser mycket bättre ut medans klipper ut en riktig bild och klistrat in det(ser ut så).

Tillagt 2011-09-21 21:02:
Citerar Rmad:
Kan ju bara säga GOML! Fick nyss Torres till UT på FIFA12!


Fifa 12 kommer ut 29 september?
  • 0
UT är redan ute på webben.
https://twitter.com/#!/Alolo91 - http://www.youtube.com/Alolo1991
  • 0
Känns drygt att man ska behöva vänta 8 dagar till, jag vill ha Fifa 12 nu!
Manchester United!
  • 0
Impact Engine är det bästa som hänt EA. Garvar ihjäl mig åt alla tabbar etc.
  • 0
Citerar alzo_93:
Impact engine fail


Jag kan inte heller länka den videon. Fett fail
  • 0
Citerar Ultras:
Citerar alzo_93:Impact engine fail

Fett fail


Haha ja... Waow
  • 0
Citerar Ultras:
Impact Engine är det bästa som hänt EA. Garvar ihjäl mig åt alla tabbar etc.


Poleras det lite så är det riktigt bra!

Har spelat några matcher mot en vän nu. Trodde att målen skulle rinna iväg pga. det nya försvarssytemet men det har de faktiskt inte gjort.

Har blivit såhär: (Jag först)
1-0
0-0
1-1
0-1
4-0
1-0
0-1
0-1
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Citerar putterman:
Citerar Ultras:
Impact Engine är det bästa som hänt EA. Garvar ihjäl mig åt alla tabbar etc.


Poleras det lite så är det riktigt bra!

Har spelat några matcher mot en vän nu. Trodde att målen skulle rinna iväg pga. det nya försvarssytemet men det har de faktiskt inte gjort.

Har blivit såhär: (Jag först)
1-0
0-0
1-1
0-1
4-0
1-0
0-1
0-1


Då undrar man, vad hände i 4-0-matchen? och vilka lag var ni minns du det?
  • 0
Citerar dzenan_bois:
Då undrar man, vad hände i 4-0-matchen? och vilka lag var ni minns du det?


Jag var Arsenal varje match och han var City varje match.

Jadu. Det stod 4-0 redan i paus. Hans försvarsspel i första halvlek var under all kritik samtidigt som jag fick igång Fabregas - Walcott samarbetet helt perfekt!
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Citerar putterman:
Har spelat några matcher mot en vän nu. Trodde att målen skulle rinna iväg pga. det nya försvarssytemet men det har de faktiskt inte gjort.


Älskar det nya försvarssystemet när man kör mot vänner, det gäller verkligen att vara uppmärksam annars är det kört.
  • 0
Vill bara komma med en liten instickare: FIFA 12 är ute i USA nu för de sm har Season Ticket. Det har även hunnit läcka ut till diverse piratsidor.
Jag är inte dum, har bara otur när jag tänker!
  • 0
Citerar metroid_prime:
http://xbox360.ign.com/articles/119/1195975p2.html


Någon som vet när GRs recension kommer upp?
Galliani Calling F. Perez: "Milan offers Digão + €5m and 4 bags of peanuts for Ricky Kaká (to be paid over 30 years)"
  • 0
  • KYRU
  • KYRU
Så jävla onödigt att köpa Fifa 12 om man har elvan. Det är ju prick samma spel fast med lite förbättringar. Det är ju större skillnad på Black Ops och MW2 än på Fifa-årsupplagorna.
He who speaks in maxims can sound wise.
  • 0
Citerar KYRU:
Så jävla onödigt att köpa Fifa 12 om man har elvan. Det är ju prick samma spel fast med lite förbättringar. Det är ju större skillnad på Black Ops och MW2 än på Fifa-årsupplagorna.


Troll.
  • 0
Citerar KYRU:
Så jävla onödigt att köpa Fifa 12 om man har elvan. Det är ju prick samma spel fast med lite förbättringar. Det är ju större skillnad på Black Ops och MW2 än på Fifa-årsupplagorna.


Definitivt ett troll, ska du inte komma med något vettigt så behöver du inte skriva här.
Jag är inte dum, har bara otur när jag tänker!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!