Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

FIFA - Officiell tråd


Citerar Aaandy:
Finns det någon bra deal ifall man förhandsbokar FIFA 12?


Finns det säkert!
  • 0
Citerar Aaandy:
Finns det någon bra deal ifall man förhandsbokar FIFA 12?


Du får ett antal Gold Packs till Ultimate Team.
"I may be French, but I'm playing for Arsenal." - Thierry Henry
  • 0
Citerar Bankar:
Tycker det är en extremt viktig del av spelet. En av de mest fundamentala sakerna är att kunna ändra taktiken. Går inte det så är spelet värdelöst. Där återkommer även FIFAs överjävliga bugg som leder till att spelare försvinner och ersätts av osammanhängande siffor genom custom formations.


Buggar hatar jag lika mycket som du. Taktiken håller jag också med om. Däremot bryr jag mig inte om menyerna så mycket (och nu snackar jag huvudmenyer och undermenyer, inte delar av karriärläget så som fransferfönster och laguppställning som jag tycker är bland de viktigaste momenten i spelet).
Galliani Calling F. Perez: "Milan offers Digão + €5m and 4 bags of peanuts for Ricky Kaká (to be paid over 30 years)"
  • 0
Citerar JProductions:
Du får ett antal Gold Packs till Ultimate Team.


Och det innebär, vadå?
  • 0
Citerar Aaandy:
Citerar JProductions:
Du får ett antal Gold Packs till Ultimate Team.


Och det innebär, vadå?


Ultimate Team är ett spelläge som handlar just om att skapa sig sitt ultimata lag. Du gör det genom att köpa en spelares kort ( att ha ett spelarkort gör att du kan använda honom i matcher) för Coins som du får av att spela matcher. Du kan även köpa Packs med spelarkort, t.ex Gold Packs.

Kanske inte den bästa förklaringen, men du kanske förstår! ;)
"I may be French, but I'm playing for Arsenal." - Thierry Henry
  • 0
Citerar mickemilanista:
Buggar hatar jag lika mycket som du. Taktiken håller jag också med om. Däremot bryr jag mig inte om menyerna så mycket (och nu snackar jag huvudmenyer och undermenyer, inte delar av karriärläget så som fransferfönster och laguppställning som jag tycker är bland de viktigaste momenten i spelet).


Jag pratar om menyerna som används för laguppställningar och annat. Essentiella saker som rör fotbollen.
"Bankar" : "Stor bakom datan, liten på gatan."
  • 0
Citerar Bankar:
Jag pratar om menyerna som används för laguppställningar och annat. Essentiella saker som rör fotbollen.


Det gjorde inte jag Och det var huvudmenylayouten som jag menade skulle ändras från början.
Galliani Calling F. Perez: "Milan offers Digão + €5m and 4 bags of peanuts for Ricky Kaká (to be paid over 30 years)"
  • 0
Citerar mickemilanista:
Det gjorde inte jag Och det var huvudmenylayouten som jag menade skulle ändras från början.


Det är väl då inte särskilt viktigt? Ser inga större fel med den.
"Bankar" : "Stor bakom datan, liten på gatan."
  • 0
Citerar Bankar:
Det är väl då inte särskilt viktigt? Ser inga större fel med den.


Det är precis det jag menar


Citerar mickemilanista:
Ska jag vara ärlig är det något jag inte bryr mig speciellt mycket om. Visst är det trevligt med förändringar, men jag tycker de ska lägga krutet på andra ställen.


Där syftade jag på huvudmenyn. Men när jag läser ditt första inlägg ser jag att det är jag som krånglat till det.

Med andra ord, vi tycker likadant.
Galliani Calling F. Perez: "Milan offers Digão + €5m and 4 bags of peanuts for Ricky Kaká (to be paid over 30 years)"
  • 0
Kommer demot den 13 september? (Xbox 360)
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead - Barney Stinson
  • 0
Citerar mickemilanista:
Med andra ord, vi tycker likadant.


Ah, I see.
"Bankar" : "Stor bakom datan, liten på gatan."
  • 0
Citerar eMiN10:
Kommer demot den 13 september? (Xbox 360)


Ja.
Galliani Calling F. Perez: "Milan offers Digão + €5m and 4 bags of peanuts for Ricky Kaká (to be paid over 30 years)"
  • 0
Ha uppdaterat min Spotify-lista nu. Den innehåller låtar från FIFA 08-12 så njut Har med alla som finns på Spotify.

http://open.spotify.com/user/kamph/playlist/7zqYd9ARhjO0fNLf9Iy
Dhn


Vill ni se hela soundtracket från FIFA 12 så kolla här: http://www.ea.com/uk/football/news/fifa-12-soundtrack-2
Jag är inte dum, har bara otur när jag tänker!
  • 0
Citerar KamphMU:
Vill ni se hela soundtracket från FIFA 12 så kolla här: http://www.ea.com/uk/football/news/fifa-12-soundtrack-2


Chase & Status, Kasabian, The Strokes, The Hives och The Ting Tings!? Awesomesauce.
Have you ever tried to eat a clock? It's very time consuming.
  • 0
Är det vid 12 tiden som demot släpps eller det är någon annan tid?
Manchester United!
  • 0
Kommer det till PSN idag med?
Yoko Ono är en asiat. Asiater är folk från asien. -Lurkman
  • 0
Citerar sammiboii:
Kommer det till PSN idag med?


Nix. Ni med PS3 får glatt vänta tills imorgon...

Citerar Bankar:
Ah, I see.


Skaffar du det till 360? Vi borde då ta någon match då. Eller annordna någon turnering i Fotbollstråden 2.0?
Jag tror jag är ambivalent, eller nej jag ångrar mig!
  • 0
Citerar Phick:
Nix. Ni med PS3 får glatt vänta tills imorgon...


Pissskit!
Yoko Ono är en asiat. Asiater är folk från asien. -Lurkman
  • 0
Citerar Phick:
Skaffar du det till 360? Vi borde då ta någon match då. Eller annordna någon turnering i Fotbollstråden 2.0?


Yep!

Sure, det kanske vi borde göra.
"Bankar" : "Stor bakom datan, liten på gatan."
  • 0
PC och Xbox360 demot är ute nu!
Jag är inte dum, har bara otur när jag tänker!
  • 0
via mobil

Sluta ljug! Sprang och kollade bara dör det och de hade inte kommit upp
En signatur är inte alltid en signatur.
  • 0
Det fanns inte i Sverige innan, nu finns det. Gå in på Marketplace - Titles A-Z och sen gå in på E. Där står det EA Sports FIFA 12!
Jag är inte dum, har bara otur när jag tänker!
  • 0
via mobil

Japp nu fanns det
En signatur är inte alltid en signatur.
  • 0
Ni som lirar demot, hur känns det än så länge?

Förresten... Efter att ha sett antal videos på youtube har man fått syn på statsen på spelarna och vissa är ju helt sjuka. Exempel Barcelona, Valdes har 86-88, Villa har 91 och Affellay tror jag hade omkring 83-85.

United och Chelsea är för övrigt endast 4.5 stjärnor medans Milan, City och självklart Barcelona har 5.

De måste fixa till siffrorna inför premiären annars kommer folk inte vara något annat lag än Barcelona.
GRAND CHAMPION
  • 0
Finns det chans att demot finns på kinesiska PSN?
Yoko Ono är en asiat. Asiater är folk från asien. -Lurkman
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!