Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

FIFA - Officiell tråd


Citerar Bankar:
Här har ni en ny trailer, gott folk.

FIFA 12 - Exclusive Trailer (Multi)


härligt!
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
Citerar mickemilanista:
Här har ni en ny trailer, gott folk.

FIFA 12 - Exclusive Trailer (Multi)


Ser bättre ut än jag förväntat mig.


P12 går efter hur coola trailern är, själv går man efter gameplay.
  • 0
Citerar Ultras:
Citerar mickemilanista:
Här har ni en ny trailer, gott folk.

FIFA 12 - Exclusive Trailer (Multi)


Ser bättre ut än jag förväntat mig.


P12 går efter hur coola trailern är, själv går man efter gameplay.


Du är så fruktansvärt cool.
"I may be French, but I'm playing for Arsenal." - Thierry Henry
  • 0
Gameplay är väldigt viktigt, sen kommer presentationen som Fifa och NHL borde utveckla ordentligt.
  • 0
Citerar Ultras:
P12 går efter hur coola trailern är, själv går man efter gameplay.


Har du någonting emot personer som är 12 år? Finns även barn som är mognare än dig.
  • 0
  • Rmad
  • Rmad
Citerar Cracksup:
Citerar Ultras:
P12 går efter hur coola trailern är, själv går man efter gameplay.


Har du någonting emot personer som är 12 år? Finns även barn som är mognare än dig.

Håller med, har aldrig fattat grejen med att säga P12:a!
Kuznetsov #92
  • 0
instämmer! då tycker jag att vi har löst det här problemet. Snacka om FIFA!
www.jsodratifo.webs.com
  • 0
Citerar Ultras:
P12 går efter hur coola trailern är, själv går man efter gameplay.


Åh herregud. Trailern är till för att hypa spelet och få dig sugen att spela det. Givetvis går ALLA här efter hur kul det är att spela.
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Citerar Preds194:
sen kommer presentationen som Fifa och NHL borde utveckla ordentligt.


Menyupplägget ska tydligen vara helt annorlunda i år. Välkommet då det sett likadant ut i århundraden.

Till nästa år skulle jag önska att EA la mycket krut på firandet av titlar man vinner. Ett par spelare som springer runt och kramas förmedlar ingen känsla. Dessutom är det ingen skillnad på firandet av en inhemsk och och en CL-vinst.
Galliani Calling F. Perez: "Milan offers Digão + €5m and 4 bags of peanuts for Ricky Kaká (to be paid over 30 years)"
  • 0
Citerar mickemilanista:
Menyupplägget ska tydligen vara helt annorlunda i år. Välkommet då det sett likadant ut i århundraden.


Menyupplägget i "Team Management" och annat kommer vara identiskt. EAs bullshit-förklaring är helt enkelt att det är en form av mapp som används för alla EA-spel och att man därmed inte kommer kunna ändra det.
"Bankar" : "Stor bakom datan, liten på gatan."
  • 0
Citerar Cracksup:
Har du någonting emot personer som är 12 år? Finns även barn som är mognare än dig.


Personer som är 12 år går bara efter en trailer och testar inte gameplay innan man köper ett spel. Det är fakta!
  • 0
  • Rmad
  • Rmad
Citerar Ultras:
Citerar Cracksup:
Har du någonting emot personer som är 12 år? Finns även barn som är mognare än dig.


Personer som är 12 år går bara efter en trailer och testar inte gameplay innan man köper ett spel. Det är fakta!

P12:or som du skriver att du har 1 A40 o tror att du är bra. Nuff Said!
Kuznetsov #92
  • 0
Citerar sweetrobin:
dom nya finterna som kommer på fifa 12 !

http://www.youtube.com/watch?v=XCHOQixfN4Q


Elastico Chop var nice. Resten var meh.
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Citerar Bankar:
Menyupplägget i "Team Management" och annat kommer vara identiskt. EAs bullshit-förklaring är helt enkelt att det är en form av mapp som används för alla EA-spel och att man därmed inte kommer kunna ändra det.


Ska jag vara ärlig är det något jag inte bryr mig speciellt mycket om. Visst är det trevligt med förändringar, men jag tycker de ska lägga krutet på andra ställen.
Galliani Calling F. Perez: "Milan offers Digão + €5m and 4 bags of peanuts for Ricky Kaká (to be paid over 30 years)"
  • 0
Citerar sweetrobin:
dom nya finterna som kommer på fifa 12 !

http://www.youtube.com/watch?v=XCHOQixfN4Q


Tycker om vad dom har gjort med fysiken, alltså att den typ kan studsa till lite ibland. Hade behövts liknande saker inom andra delar också.
  • 0
Elastico chop ser grym ut.
Have you ever tried to eat a clock? It's very time consuming.
  • 0
Citerar Ultras:
Citerar Cracksup:

Har du någonting emot personer som är 12 år? Finns även barn som är mognare än dig.


Personer som är 12 år går bara efter en trailer och testar inte gameplay innan man köper ett spel. Det är fakta!


Vad är det för pajasuttalande? Du tror inte att ALLA FIFA-fans (speciellt "P12or") laddar ner demot innan ett nytt FIFA släpps? Jag kommer ihåg för några år sen när jag satt på helspänn varje minut för att kolla om demot kommit ut för att sedan testa det.

Om du nu ska vara så otroligt cool som du tror att du är, så är du nog lite för cool för oss.
Jag är inte dum, har bara otur när jag tänker!
  • 0
Citerar mickemilanista:
Ska jag vara ärlig är det något jag inte bryr mig speciellt mycket om. Visst är det trevligt med förändringar, men jag tycker de ska lägga krutet på andra ställen.


Tycker det är en extremt viktig del av spelet. En av de mest fundamentala sakerna är att kunna ändra taktiken. Går inte det så är spelet värdelöst. Där återkommer även FIFAs överjävliga bugg som leder till att spelare försvinner och ersätts av osammanhängande siffor genom custom formations.
"Bankar" : "Stor bakom datan, liten på gatan."
  • 0
Citerar Bankar:
Tycker det är en extremt viktig del av spelet. En av de mest fundamentala sakerna är att kunna ändra taktiken. Går inte det så är spelet värdelöst. Där återkommer även FIFAs överjävliga bugg som leder till att spelare försvinner och ersätts av osammanhängande siffor genom custom formations.


Fast ny mapping av spelets menyer hade väl bara lett till ännu fler nya buggar och man hade blivit tvungen att börja jobba på det från början igen.
  • 0
Citerar metroid_prime:
Fast ny mapping av spelets menyer hade väl bara lett till ännu fler nya buggar och man hade blivit tvungen att börja jobba på det från början igen.


Så låt oss behålla något som redan inte fungerar?

"Bankar" : "Stor bakom datan, liten på gatan."
  • 0
Citerar Bankar:
Så låt oss behålla något som redan inte fungerar?


Nej men det skulle kosta ännu mera resurser att starta om från början och sedan börja debugga den nya builden. Samma resurser skulle man kunna spendera på den som redan finns och på så sätt vara mer effektiva.
  • 0
Citerar metroid_prime:
Nej men det skulle kosta ännu mera resurser att starta om från början och sedan börja debugga den nya builden. Samma resurser skulle man kunna spendera på den som redan finns och på så sätt vara mer effektiva.


Det är exakt vad dem inte kan. Annars hade nog vilken idiot som helst förstått det. Det sitter ett problem i builden från grunden där dem skulle behöva göra om det från start. Resurser vet jag sen inte. EA har tillräckligt med resurser, men detta är återigen en taktik från deras håll att successivt förbättra spelet med små detaljer, då dem säkerligen bibehåller idéer för framtiden som redan kan implementeras idag.
"Bankar" : "Stor bakom datan, liten på gatan."
  • 0
Finns det någon bra deal ifall man förhandsbokar FIFA 12?
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!