LIVE
HQ
logo hd live | Pepper Grinder
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Svenska
      nyaste
      Atrás

      Spel

      Här inne pratar vi bara om spel.

      FIFA - Officiell tråd


      Citerar mickemilanista:
      Jag driver bollen på kanten med, låt oss säga Seedorf. Han tittar upp in banan för att sedan hitta Pato varpå han lägger in en halvstudsande macka till honom. Här kommer det briljanta! Bollen som Seedorf slår sitter som sagt inte klistrad på Patos fot. Han får lite problem med mottagningen och bollen studsar upp en bit i luften. Backen som försökt markera den lilla ankan är inte alls med på detta, och därmed slinker Pato också förbi honom.


      Jag märkte inte av något av det här alls. Spelade bara 2 matcher dock. Målvakterna är så dåliga så jag blir ledsen. Fattar inte hur man dribblar. Autoväxlingen är förbannat störande (den i FIFA fungerar mycket bättre) osv.
      Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
      • 0
      Citerar putterman:
      Jag märkte inte av något av det här alls. Spelade bara 2 matcher dock. Målvakterna är så dåliga så jag blir ledsen. Fattar inte hur man dribblar. Autoväxlingen är förbannat störande (den i FIFA fungerar mycket bättre) osv.


      Jag håller med dig helt och hållet. Jag gillar FIFA mycket mer än PES. Men variationen i spelet på plan saknar jag. Det tycker jag PES gör bättre.
      Galliani Calling F. Perez: "Milan offers Digão + €5m and 4 bags of peanuts for Ricky Kaká (to be paid over 30 years)"
      • 0
      EDIT Såg nu att ni diskuterade (av någon anledning) PES, i FIFA-tråden..


      Citerar putterman:
      Citerar mickemilanista:

      Jag märkte inte av något av det här alls. Spelade bara 2 matcher dock. Målvakterna är så dåliga så jag blir ledsen. Fattar inte hur man dribblar. Autoväxlingen är förbannat störande (den i FIFA fungerar mycket bättre) osv.


      Att målvakterna är dåliga och rent utav usla ibland är ingen nyhet. Att du sedan har problem med att lära sig hur man dribblar och inte orkar lägga energi på att ställa in autoväxlingen i inställningar är en annan femma. Man kan knappast skylla det på spelet.

      För visst kan man dribbla och finta i FIFA11. http://www.youtube.com/watch?v=Fi8iIkowpfY&feature=channel_vi
      deo_title



      EDIT Såg nu att ni diskuterade (av någon anledning) PES, i FIFA-tråden..
      • 0
      Citerar stolle:
      Att målvakterna är dåliga och rent utav usla ibland är ingen nyhet. Att du sedan har problem med att lära sig hur man dribblar och inte orkar lägga energi på att ställa in autoväxlingen i inställningar är en annan femma. Man kan knappast skylla det på spelet.

      För visst kan man dribbla och finta i FIFA11. http://www.youtube.com/watch?v=Fi8iIkowpfY&feature=channel_vi
      deo_title


      EDIT Såg nu att ni diskuterade (av någon anledning) PES, i FIFA-tråden..


      Haha, ja. I Fifa är det inga problem alls med det där. Målvakterna i FIFA är gudar jämfört med PES.
      Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
      • 0
      Usch, jag gillar inte PES alls. FIFA all the way!
      "Charizard är så jävla ond."
      • 0
      Citerar The LOL object:
      Usch, jag gillar inte PES alls. FIFA all the way!


      True that
      When I get sad, I stop being sad and be awesome instead - Barney Stinson
      • 0
      Någon som ska spela karriär med ett ligue 1-lag? Psg blir det nog för min del, eller Lille.
      • 0
      Citerar stolle:
      Att målvakterna är dåliga och rent utav usla ibland är ingen nyhet. Att du sedan har problem med att lära sig hur man dribblar och inte orkar lägga energi på att ställa in autoväxlingen i inställningar är en annan femma. Man kan knappast skylla det på spelet.


      Vad är autoväxlingen?
      "Bankar" : "Stor bakom datan, liten på gatan."
      • 0
      Citerar jontebarca:
      Någon som ska spela karriär med ett ligue 1-lag? Psg blir det nog för min del, eller Lille


      PSG lär ju ha en jävla massa pengar.
      Have you ever tried to eat a clock? It's very time consuming.
      • 0
      Citerar Zach_:
      Citerar jontebarca:
      Någon som ska spela karriär med ett ligue 1-lag? Psg blir det nog för min del, eller Lille


      PSG lär ju ha en jävla massa pengar.


      Och Pastore.
      "Charizard är så jävla ond."
      • 0
      Citerar jontebarca:
      Någon som ska spela karriär med ett ligue 1-lag? Psg blir det nog för min del, eller Lille.


      Marseille i sådana fall Varit och sett dem på bådef Stade de Vèlodrome samt Parken i Copenhagen.

      Hoppas verkligen att United har fått face-treatment så dem ser super realistiska ut men utefter vad jag har lyckats luska fram så kommer många fortfarande ha fula tråkiga generic ansikten. Så jäkla mycket roligare att använda dåliga 17-18 åriga spelare om dem har ansikte enligt mig, blir mycket mer levande då.
      • 0
      På en liten sidonot hoppas jag att en bra iPad/iPhone variant också släpps.
      • 0
      Har väntat på det här spelet en lång tid nu,jävla typiskt att man då reser bort den 29 när spelet släpps Har dock hört folk som sagt att man kan beställa så att man får det 3 dagar före release,någon som vet något om det?
      • 0
      Citerar The iron:
      Har väntat på det här spelet en lång tid nu,jävla typiskt att man då reser bort den 29 när spelet släpps Har dock hört folk som sagt att man kan beställa så att man får det 3 dagar före release,någon som vet något om det?


      Nja, av egen erfarenhet kommer jag ihåg att webhallen till exempel brukade skicka ut sina spel någon dag innan officiell release men det har dm slutat med nu.
      • 0
      ElGiganten har de 2 senaste åren gjort så jag fått FIFA och andra spel minst 1 dag före officiell release! men om de fortfarande gör det vet jag ej!
      • 0
      Citerar The iron:
      Har väntat på det här spelet en lång tid nu,jävla typiskt att man då reser bort den 29 när spelet släpps Har dock hört folk som sagt att man kan beställa så att man får det 3 dagar före release,någon som vet något om det?


      Det är om du har EA Sports Season Ticket
      When I get sad, I stop being sad and be awesome instead - Barney Stinson
      • 0
      Citerar metroid_prime:
      Nja, av egen erfarenhet kommer jag ihåg att webhallen till exempel brukade skicka ut sina spel någon dag innan officiell release men det har dm slutat med nu.


      Jag får fortfarande alltid spel från Webhallen minst en dag innan release. Senast var det Deus Ex men det gick inte att installera då steam inte lät mig att installera innan releasedagen så jag tjänade inte så mycket på det.
      Hmm... I find you shallow and pedantic!
      • 0
      Citerar putterman:
      Citerar mickemilanista:
      Jag driver bollen på kanten med, låt oss säga Seedorf. Han tittar upp in banan för att sedan hitta Pato varpå han lägger in en halvstudsande macka till honom. Här kommer det briljanta! Bollen som Seedorf slår sitter som sagt inte klistrad på Patos fot. Han får lite problem med mottagningen och bollen studsar upp en bit i luften. Backen som försökt markera den lilla ankan är inte alls med på detta, och därmed slinker Pato också förbi honom.


      Jag märkte inte av något av det här alls. Spelade bara 2 matcher dock. Målvakterna är så dåliga så jag blir ledsen. Fattar inte hur man dribblar. Autoväxlingen är förbannat störande (den i FIFA fungerar mycket bättre)
      osv.


      Har PES demot släpps till Xbox än? Hittar det ingenstans på marketplace :o
      We are 11
      • 0
      http://fifasoccerblog.com/blog/fifa-12-trophy-list/

      Äntligen en lista över Throphys/Achievments! Skönt att Virtual Legend har kortats ner från 500 till 50 matcher.
      Have you ever tried to eat a clock? It's very time consuming.
      • 0
      Citerar Zach_:
      http://fifasoccerblog.com/blog/fifa-12-trophy-list/

      Äntligen en lista över Throphys/Achievments! Skönt att Virtual Legend har kortats ner från 500 till 50 matcher.



      En guld var väl lite väl snålt. Dessutom en trophy som, för mig, är helt ouppnåelig.
      Galliani Calling F. Perez: "Milan offers Digão + €5m and 4 bags of peanuts for Ricky Kaká (to be paid over 30 years)"
      • 0
      Citerar Bankar:
      Här har ni en ny trailer, gott folk.

      FIFA 12 - Exclusive Trailer (Multi)


      Ser bättre ut än jag förväntat mig.
      Galliani Calling F. Perez: "Milan offers Digão + €5m and 4 bags of peanuts for Ricky Kaká (to be paid over 30 years)"
      • 0
      Nån som vet om och vilka det blir som svenska kommentatorer?
      • 0
      Citerar Bankar:
      Här har ni en ny trailer, gott folk.



      FIFA 12 - Exclusive Trailer (Multi)


      0:26 WrestlingMania

      Rey Mysterio vs. Van Der Vaart

      New Player impact engine van der vaart ribs injury
      Yoko Ono är en asiat. Asiater är folk från asien. -Lurkman
      • 0
      Citerar Bankar:
      Här har ni en ny trailer, gott folk.

      FIFA 12 - Exclusive Trailer (Multi)


      Fan vad sugen jag blev nu på att spela.
      • 0

      För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!