Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Wii U - Officiell tråd


Bara det är gratis så...

Costae Cavea - ... Vill skratta men är inte ens roligt. Du verkar verkligen gilla att inte använda logik du. =/

Tror inte många av er gillar sånt här men jag gillar det, video med hela Iwatas tal från finansmötet.
http://www.irwebcasting.com/110426/87/258092c49e/index.html
May the ki be with you...
  • 0
  • Trog
  • Trog
Ska vi börja sia om vilka spel vi kommer få se på E3?
iochmed utannonseringen av "Stream" och att den ska visas på E3 tror jag inte längre att det redan utannonserade Super Smash Bros. kommer till 3DS. Och jag tror även att SSB kommer vara Streams första Nintedo-spel. Zelda är ju på väg till Wii, ett Mario till 3DS. Kirby, Kid Icarus, Star Fox och andra har vi redan fått sett/får se snart.
Antingen SSB eller Metroid, thats my guess.
I just dont know what went wrong
  • 0
Citerar Trog:
"det redan utannonserade Super Smash Bros."

Hu? Något sånt finns inte.

Smash är för tidigt för att vara ett launch-spel till Café.

Men tänk på att det är kanske över ett år tills att Café släpps så även om det känns som att deras största titlar snart släpps och som med Metroid så har dom sagt att dom kommer ta det lungt.

Nytt Star Fox, nytt F-Zero, nytt Donkey Kong, kanske har Pikmin 3 flyttats upp, ett till Punch-out? Eller massa andra äldre spel, eller... nått nytt?

Tänker berätta vad jag vill se lite senare närmare E3.
May the ki be with you...
  • 0
  • Trog
  • Trog
Jojo, de har sagt att de jobbar med ett nytt Smash Bros... har jag för mig
Hursomhelst så borde de göra det iaf. Vadå för tidigt för att vara ett launch-spel?

Nr jag såg Crysis 2-trailern på GR-TV så kom jag lite när jag tänkte att så kan nästa Metroid se ut.
I just dont know what went wrong
  • 0
3DS Buzz: "Which is more likely, Pikmin 3DS or Smash Bros. 3DS?"

Honeywell: "In theory both are just as possible or likely - however neither title has been formally announced as being in development."

http://gamerant.com/smash-bros-pikmin-3ds-possible-riley-66959/

Men jag vill att det ska komma till Wii 2 , bättre kontroll liksom.
It's time for PS VITA!!!
  • 0
  • Trog
  • Trog
Inte bara det, med 3DS är det svårare att spela mot mänskligt motstånd utan att vara online.
I just dont know what went wrong
  • 0
Vettifan faktiskt vilken IP de skulle kunna använda sig av vid releasen. Mario, mario kart, zelda, är ju planerade för andra konsoler. Metroid och donkey kong var ju inte så himla längesen de släpptes.
  • 0
Jag kan nog iaf säga att jag är mest exalterad över vad Retro jobbar på.

Citerar Trog:
Jojo, de har sagt att de jobbar med ett nytt Smash Bros... har jag för mig.

Nej.

Ett bärbart Smash hade såklart vart nice, men nej, tar alltid ett stationärt Smash före bärbart. Men jag avgudar Smash vilket som.
May the ki be with you...
  • 0
Citerar Captain_Dracula:
Vettifan faktiskt vilken IP de skulle kunna använda sig av vid releasen. Mario, mario kart, zelda, är ju planerade för andra konsoler. Metroid och donkey kong var ju inte så himla längesen de släpptes.

Personligen tror att ett nytt Pikmin kommer släppas tillsammans med Café/Stream. Det är en serie som inte synts till på ett tag, samtidigt som Nintendo har sagt att de jobba på en ny del av serien!
  • 0
Citerar Danne92e:
Personligen tror att ett nytt Pikmin kommer släppas tillsammans med Café/Stream.

Så tror jag också!
Möjligtvis ett nytt SSB eller Metroid! Retro Studios har väl sagt att de jobbar med något till Stream? Hoppas och tror på ett Metroid Prime 4!

EDIT: Personligen hoppas jag faktiskt på alla dessa spel!
I Love Kebab!
  • 0
  • Trog
  • Trog
Hur mycket tror ni att vi komemr få se av Stream på E3? Tror ni att de bara kommer berätta om Stream och vad den kommer kunna göra, eller tror ni på en fullt ut visning av konsolen samt spel och trailers?
I just dont know what went wrong
  • 0
Trog: De har väl gått ut med att vi kommer att få se gameplay?
@SmoothCooperata
  • 0
  • Trog
  • Trog
Isåfall jag har lyckats missa det
I just dont know what went wrong
  • 0
Trog - Hela nyheten är ju att den visas upp samt kommer vara spelbar på E3, och släppas 2012...
May the ki be with you...
  • 0
Trog, lyft på stenen. ;)
@SmoothCooperata
  • 0
Jag är tveksam till att Metroid eller Zelda skulle komma på releasen, däremot är det inte omöjligt att Pikmin 3 skulle komma förutsatt att de inte säger på E3 att det kommer till Wii. Nämner det inget om Pikmin under E3 så måste det bara komma till Café/Stream, det har ändå varit under utveckling i många år nu.

Skulle inte förvåna mig om Mario skulle vara ett spel på releasen, har ju inte kommit något sedan N64 vid släppet. Fast då får man ju ha i åtanke att det inte var längesedan Galaxy 2 kom och att de isåfall måste gått på uppföljaren direkt efter. Mariospelen brukar ju ändå ha en stabil grund bakom sig
  • 0
  • Trog
  • Trog
Ajuste, nu kom jag ihåg att jag hade läst att den skulle vara spelbar på E3
I just dont know what went wrong
  • 0
Pikmin 3 är väl ändå inte ett tillräckligt stort spel att ha som flaggskepp vid release?
  • 0
  • Trog
  • Trog
De måste ju inte ha ett flaggskepp, se på 3DS.
I just dont know what went wrong
  • 0
Nintendo är gud! Den här monster konsolen stream kommer rocka banan med konkurrenterna totallt. Sony och Microsoft får nog börja packa sakerna för flyttning
Här är min 3ds friend code: 4339-2465-2627 Skriv i min gästbok, så skriver jag in din kod också.
  • 0
Citerar Albertoz:
Sony och Microsoft får nog börja packa sakerna för flyttning


Snarare öka på resurserna för deras kommande konsols utveckling. ;)
@SmoothCooperata
  • 0
  • Trog
  • Trog
Precis. Detta snack om att Streamsprestanda är så bra är nog inte så genomtänkt. Visst, den kommer vara starkare än 360 och PS3, men hur kommer den förhålla sig till "720" och "PS4"?

Mario Kart som flaggskepp, varför har vi inte tänkt på det? Använda kontrollskärmen som karta/bckspegel.
I just dont know what went wrong
  • 0
Som sagt. Jag vill inte titta ner i mitt knä på en annan skärm än TVn. Med NDS är dom ju så nära så det fungerar. Vet inte vad en skärm i kontrollen skulle vara bra för. Känns lite overkill även om det skulle finnas små finesser även jag skulle gilla. Jag brukar förstå Nintendo och gilla det dom står ut med men i detta fallet får dom verkligen komma med nån bra anledning så jag kan övertygas. OM det nu ens stämmer vilket jag hoppas det inte gör. Vilket som så kommer jag ju självklart köpa konsolen.

Jävlar vad dessa rykten lockar fram trollen och MS/Sony-fanboys på Youtube och IGN osv... Helt sjukt vad ignorerade och korkade vissa är. *suck*
May the ki be with you...
  • 0
  • Trog
  • Trog
Håller helt med dig om kontrollskärmen.
I just dont know what went wrong
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!