Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Wii U - Officiell tråd


Citerar misken:
Vad bra, då tycker vi verkligen ömsesidigt om varandra


Tja, det är ju inte jag som är så mycket fanboy att jag tror att Wii U skulle vara som Ps4/Xbone prestandamässigt...
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Citerar putterman:
Tja, det är ju inte jag som är så mycket fanboy att jag tror att Wii U skulle vara som Ps4/Xbone prestandamässigt...


Tja, jag har i alla fall inte vanföreställningar om vad folk påstått osv. Men du får skriva lite om det. Du verkar ha stor potential som spelrecensent och sann analytisk förmåga

Ha det så kul med Vita och Little big Planet. Tror det kommer passa dej som handsken.
  • 0
Citerar misken:
Tja, jag har i alla fall inte vanföreställningar om vad folk påstått osv.


Vad snackar du om ens?

Citerar misken:
Du verkar ha stor potential som spelrecensent och sann analytisk förmåga


Har jag aldrig påstått heller? Försöker inte och vill inte bli spelrecensent, kul att skriva av sig sina åsikter bara

Citerar misken:
Ha det så kul med Vita och Little big Planet. Tror det kommer passa dej som handsken.


Eftersom Ps Vitan har vuxnare spel än Wii U så ja, den passar nog.

Men du. Du är verkligen sidans största retard. Ryck upp dig för fan
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Citerar putterman:
Men du. Du är verkligen sidans största retard. Ryck upp dig för fan


Det där är verkligen inte okej, nu är det andra gången jag ser dig slänga ur dig det ordet. Tänk på vad du skriver.

Citerar putterman:
Eftersom Ps Vitan har vuxnare spel än Wii U så ja, den passar nog.

Det där är ett fruktansvärt barnsligt sätt att tänka. Vad är det som avgör vad som är vuxet och barnsligt när det kommer till spel? Är det vuxet så länge det är skjutvapen och slagsmål med i ett spel? Är Little Big Planet vuxnare än Mario för att man kan bygga sina egna banor?

Sen tycker jag det är jättebra att du är nöjd med ditt inbyte, PS Vita kanske är något som passa dig bättre än vad Wii U gjorde och det är kanon! Jag hoppas du får många roliga timmar med din Vita
Luke, mah boi!
  • 0
Citerar Eternal:
Det där är verkligen inte okej, nu är det andra gången jag ser dig slänga ur dig det ordet. Tänk på vad du skriver.


Jo, det är väl onödigt. Men jag blir väldigt lätt irriterad på såna som honom

Citerar Eternal:
Det där är ett fruktansvärt barnsligt sätt att tänka. Vad är det som avgör vad som är vuxet och barnsligt när det kommer till spel? Är det vuxet så länge det är skjutvapen och slagsmål med i ett spel? Är Little Big Planet vuxnare än Mario för att man kan bygga sina egna banor?

Sen tycker jag det är jättebra att du är nöjd med ditt inbyte, PS Vita kanske är något som passa dig bättre än vad Wii U gjorde och det är kanon! Jag hoppas du får många roliga timmar med din Vita


Absolut, det är det. Jag skrev det bara för att jag tolkade det han skrev som att Little Big Planet är ett barnspel. Jag skiter fullständigt i om ett spel är gjort för barn så länge jag tycker om att spela det!

Tack så mycket! Det hoppas jag också!
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Citerar putterman:
Men du. Du är verkligen sidans största retard. Ryck upp dig för fan


Det är otroligt vad vi delar ömsesidigt tyckande
  • 0
Citerar misken:
Det är otroligt vad vi delar ömsesidigt tyckande


Att du är 27 år.....
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Game & Wario var ju inge vidare spel :/
  • 0
Citerar StationMii:
Game & Wario var ju inge vidare spel :/


Har ju faktiskt aldrig sett bra ut.
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Citerar putterman:
Att du är 27 år.....


Måste vara underbart att vara 21 och bo hemma hos mamma och pappa
Du kanske skulle ta och växa upp och lämna barnkammaren.. inte bara sitta och spela little big planet medan mamma bäddar din säng

Skriv en blogg om det
  • 0
Citerar misken:
Citerar putterman:Att du är 27 år.....

Måste vara underbart att vara 21 och bo hemma hos mamma och pappa
Du kanske skulle ta och växa upp och lämna barnkammaren.. inte bara sitta och spela little big planet medan mamma bäddar din säng

Skriv en blogg om det


Haha du är för underbar. Bor hemma i en månad till. Spelar extremt sällan i jämförelse med de flesta på sidan och Little big planet är fortfarande inte mer barnspel än något Nintendo någonsin kläckt ur sig.

Min mamma vet du ingenting om. att du ens tar upp henne bevisar väl hur Mogen du är?

Du måste vara världens omognaste 27-åring iaf. Läs igenom det du skriver....
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Vilken god och trevligt stämning det var här då!

A Hat in Time klarade sin insamling på Kickstarter! De fick ihop 296,360$ till slut. Nu gäller det att se om de kan hitta en utgivare som kan hjälpa dem med att släppa en version till Wii U.

Till dess får man stödja spelet på Steam Greenlight: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=92952101
THE SIX MILLION DOLLAR JEDI.
  • 0
Blev sugen på en Wii U efter A Hat in Time klarat Wii U-målet - Kirkhope gör ju musik!

Värt att plocka upp en basic för 1,5 k på Siba eller?
  • 0
Citerar Grodorna:
Blev sugen på en Wii U efter A Hat in Time klarat Wii U-målet - Kirkhope gör ju musik!

Värt att plocka upp en basic för 1,5 k på Siba eller?


Tänker du skaffa dig en Wii U främst för A Hat in Time bör du nog först vänta tills det är helt bekräftat att spelet kommer till konsolen. Inget är bestämt än, dom måste hitta en villig utgivare först!
THE SIX MILLION DOLLAR JEDI.
  • 0
Citerar swedish_jedi:
Tänker du skaffa dig en Wii U främst för A Hat in Time bör du nog först vänta tills det är helt bekräftat att spelet kommer till konsolen. Inget är bestämt än, dom måste hitta en villig utgivare först!

Självklart är det mer saker - Pikmin 3 kommer ju om en månad! Är nog faktiskt främst det.. Det kommer ju ändå några spel nu framåt höstern och vintern, och om jag kan spara en femhundring på att köpa det nu så varför inte..
  • 0
Citerar putterman:
Bor hemma i en månad till. Little big planet


Visst
  • 0
Citerar Grodorna:
Självklart är det mer saker - Pikmin 3 kommer ju om en månad! Är nog faktiskt främst det.. Det kommer ju ändå några spel nu framåt höstern och vintern, och om jag kan spara en femhundring på att köpa det nu så varför inte..


Pikmin 3 finns riktigt billigt HÄR. Om du bestämmer dig för att handla.
  • 0
Adda mig på Wii U:

HasanLasan98
  • 0
Citerar Lennon:
Pikmin 3 finns riktigt billigt HÄR. Om du bestämmer dig för att handla.

Litar inte på WowHD. Inte ovanligt att det dröjer uppemot en månad innan man får paketet. Och att man får tyska eller franska utgåvor.

Bokade på Amazon.co.uk för några tior mer!
  • 0
Citerar Grodorna:
Citerar Lennon ikmin 3 finns riktigt billigt HÄR. Om du bestämmer dig för att handla.
Litar inte på WowHD. Inte ovanligt att det dröjer uppemot en månad innan man får paketet. Och att man får tyska eller franska utgåvor.

Bokade på Amazon.co.uk för några tior mer!


Tog 1 vecka när jag köpte ifrån WowHD, men spelfodralet hade spruckit... Mindre kul.
Rekommenderar Zavvi istället. Där paketeras det bättre. Tar 4-10 dagar att få spelen.

http://www.zavvi.com/games-wii-u/pikmin-3-wii-u/10617397.html
  • 0
Förstår inte vad det är för fel på mig, jag tycks efter mer än ett halvårs tid, fortfarande inte se Wii U som en ny konsol. Rättare sagt tillhöra en ny generation . . .
But I know the rage that drives you. That impossible anger strangling the grief, until the memory of your loved ones is just poison in your veins. And one day you catch yourself wishing the person you loved had never existed, so you'd be spared your pain
  • 0
Citerar Grodorna:
Litar inte på WowHD. Inte ovanligt att det dröjer uppemot en månad innan man får paketet. Och att man får tyska eller franska utgåvor.

Bokade på Amazon.co.uk för några tior mer!


Oj, är det så illa alltså. Trodde jag inte.
  • 0
Köpte en Wii U Basic i början av veckan. Har lirat Nintendoland sedan dess. Jösses vad roligt det är! Speciellt Zelda, Metroid och Donkey Kong-spelet. DK-spelet har jag nött något otroligt.

Tycker att det gör ett riktigt bra jobb med att visa hur man kan använda kontrollen (även om jag hellre skulle viljat styra Blue Falcon med styrspaken) och som Partyspel fungerar det utmärkt! Mest gillar jag hur det är ett kärleksbrev till Nintendo, fick såna där mysrysningar när jag klickade in på Zelda-spelet för första gången och LttP-temat dundrade igång.
  • 0
Citerar Grodorna:
Köpte en Wii U Basic i början av veckan. Har lirat Nintendoland sedan dess. Jösses vad roligt det är! Speciellt Zelda, Metroid och Donkey Kong-spelet. DK-spelet har jag nött något otroligt.

Tycker att det gör ett riktigt bra jobb med att visa hur man kan använda kontrollen (även om jag hellre skulle viljat styra Blue Falcon med styrspaken) och som Partyspel fungerar det utmärkt! Mest gillar jag hur det är ett kärleksbrev till Nintendo, fick såna där mysrysningar när jag klickade in på Zelda-spelet för första gången och LttP-temat dundrade igång.


Grattis till köpet!
Zelda är grymt att köra Co-Op på! 2 personer är roligast. Fler blir bara rörigt.
  • 0
Citerar Kanutus:
Förstår inte vad det är för fel på mig, jag tycks efter mer än ett halvårs tid, fortfarande inte se Wii U som en ny konsol. Rättare sagt tillhöra en ny generation . . .


Det gör inte jag heller riktigt. Wii stack åtminstone ut med kontrollen, det gör inte direkt Wii u. Tablets kommer att gå att använda till diverse saker på både ps4 och x1 och vita ska va grym med ps4.

Wii u känns bara som en hd-uppgraderad wii
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!