Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Wii U - Officiell tråd


Citerar Trog:
Det är ju en del av spelet. Spelet grundpelare är ju att farma, och striderna. Striderna ska våra långa och svåra. Hade de varit kortare hade spelet varit lättare. Spelet är kul just för att det ger en utmaning.


Men är det bara jag eller kan en fight vara lång utan att vara segdragen? Segdragen för mig är ungefär som att en blir långtråkig?
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
  • Trog
  • Trog
Citerar putterman:
Men är det bara jag eller kan en fight vara lång utan att vara segdragen? Segdragen för mig är ungefär som att en blir långtråkig?


Jo, det är inte inte samma sak. Sen kanske Pard just upplevde striderna som segdragna och tråkiga i längden. Finns så många dåliga recensioner av spelet av folk som inte kan spela det. MH kräver sin man (eller kvinna)
I just dont know what went wrong
  • 0
Citerar Trog:
Jo, det är inte inte samma sak. Sen kanske Pard just upplevde striderna som segdragna och tråkiga i längden. Finns så många dåliga recensioner av spelet av folk som inte kan spela det. MH kräver sin man (eller kvinna)


Jo det är väl en smaksak. Antar att fans av serien kommer gilla det, så man ska väl inte klaga.
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Citerar Lennon:
Nu kan ni ladda ner spel och demon med 18-årsgräns när som helst.

http://feber.se/spel/art/267877/nintendo_tar_bort_inget_18_inn/


Det var på tiden! Det var så tröttsamt att se det meddelandet! Särskilt när titlarna syntes på förstasidan av E-shop, men inte gick att öppna ändå.
  • 0
Hej alla Wii u människor

Nu har jag köpt ett Wii u med monster hunter ultimate.

Min Network alias är: TouchingEvil

Adda gärna mig.
Wrestling is not fake, people are fake
  • 0
Citerar neostar:
Hej alla Wii u människor

Nu har jag köpt ett Wii u med monster hunter ultimate.

Min Network alias är: TouchingEvil

Adda gärna mig.


Grymt! Hoppas du är nöjd med konsolen än så länge. Själv så köpte jag spelet från eShop. Har lirat det några timmar och det är riktigt kul!

Om jag nu byter ämne lite så tänkte jag tipsa er allihopa om att EA har en rea på Origin som pågår till den 26e Mars. Där finns nämligen Need for Speed MW till Wii U för 299 kr. Fysisk utgåva.

http://store.origin.com/store/eaemea/sv_SE/DisplayProductDetails
Page/productID.256081200
  • 0
Håller på att ladda ner Assassin's Creed III, tar evigheter... Men tyckte 319:- verkade vara ett bra pris. Vad tycker ni som spelat det, var det bra?

Har lite ångest dock att jag inte får ett fysiskt exemplar, gillar att bygga på spelhyllan.

33% efter 4h
  • 0
Citerar jimbuktu:
Håller på att ladda ner Assassin's Creed III, tar evigheter... Men tyckte 319:- verkade vara ett bra pris. Vad tycker ni som spelat det, var det bra?

Har lite ångest dock att jag inte får ett fysiskt exemplar, gillar att bygga på spelhyllan.

33% efter 4h


Servrarna är verkligen ostabila... Vet att det är många som fått felmeddelande på 99% och får ladda ner hela igen.

Billigt fysiskt exemplar med gratis frakt:
http://www.zavvi.com/games-wii-u/assassin-s-creed-3-wii-u/10481
351.html


Dock är leveranstiden ca 10 dagar.
  • 0
Dialogen i AC3 är helt borta, man hör bara något dovt i bakgrunden. Någon som varit med om liknande problem? Segt efter 12 timmars nedladdning och X antal timmars installation och sedan fungerar inte spelet korrekt.

Har kollat inställningar, och allt är på max.
  • 0
Citerar jimbuktu:
Dialogen i AC3 är helt borta, man hör bara något dovt i bakgrunden. Någon som varit med om liknande problem? Segt efter 12 timmars nedladdning och X antal timmars installation och sedan fungerar inte spelet korrekt.

Har kollat inställningar, och allt är på max.


Har du ett surround-system?
Kolla så att ljudinställningarna är rätt på ditt Wii U. Ställ in det på Stereo?
  • 0
Citerar Danne89:
Citerar jimbuktu ialogen i AC3 är helt borta, man hör bara något dovt i bakgrunden. Någon som varit med om liknande problem? Segt efter 12 timmars nedladdning och X antal timmars installation och sedan fungerar inte spelet korrekt.

Har kollat inställningar, och allt är på max.

Har du ett surround-system?
Kolla så att ljudinställningarna är rätt på ditt Wii U. Ställ in det på Stereo?


Japp, kör surround.
Har aldrig haft problem med något annat spel och surroundet förut.
Kan ju testa lite olika alternativ, men känns ju knas om man inte kan ha surroundet...
  • 0
Verkar som att spelet inte stöder surround. När jag bytte till stereo under settings på Wii U så fungerade dialogerna. Rätt kasst ändå, det är ändå 2013. Men iaf problem solved

Tillagt: Sorry med dubbelposten. Trodde den skulle uppdatera automatisk likt kommentarerna i bloggarna.
  • 0
Citerar jimbuktu:
Håller på att ladda ner Assassin's Creed III, tar evigheter... Men tyckte 319:- verkade vara ett bra pris. Vad tycker ni som spelat det, var det bra?

Har lite ångest dock att jag inte får ett fysiskt exemplar, gillar att bygga på spelhyllan.

33% efter 4h


Assassin's Creed III. Bästa Assassin's Creed spelet hittills. Enligt mig. Tänker själv köpa spelet till Wii U. Eftersom jag redan har det till X360 och PS3 och alla Assassin's Creed spelen har ju typ fått en Game of the Year Edition utgåva och därför kommer 3'an ganska säkert också att få det. Så när GOTY utgåvan släpps med precis allt DLC som medföljande så köper jag det till Wii U...
  • 0
Det urbota trista stridssystemet (både för fäktning och skjuta-skjuta-hejaheja), förstörde AC3 för mig. Kunde inte med det spelet allt.
  • 0
Fick äntligen mitt Darksiders 2 igår! Hur kul som helst!! Lätt värt £15.
  • 0
Har en liten fråga:

Är sugen på ett inköp av Wii U. Delst till mig men även till min 5-åriga son. Är dock lite orolig att gamepaden ska vara för stor för hans händer. Vad tror ni?

Eller är det många spel som kommer att ha stöd för andra kontroller?
  • 0
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=zBm
g_CNsQcc


Om ni vill se hur mycke snabbare os:et blir i Aprils uppdatering

Stepanovs: Man kan använda wii motes och wii u pro controller till vissa spel, Men det bästa är nog om ni åker till nån affär så ditt barn får känna på gamepaden
  • 0
Synd att inte Luigis Mansion 2 kom till Wii U :/
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Citerar putterman:
Synd att inte Luigis Mansion 2 kom till Wii U :/

Sant!
  • 0
Ja det är riktigt synd. Tror det hade varit en bra releasetitel.
  • 0
Min WiiU har äntligen fått ett syfte o det syftet e Lego City Undercover!
Innan du frågar om nån vet en bra dator, specificera budget, vad du ska ha den till, om det ska vara laptop eller stationärt. Sen kommer någom i Officiella Datortråden att länka ett bra paket.
  • 0
Hur många i tråden har skaffat Wii-U med tanken att man bara ska en spelkonsol under kommande generation? Själv så funderar jag på ett Wii-U men då mer som ett komplement till den ps4 jag senare kommer att skaffa.
Känslan är att Nintendo har många nyheter att visa upp under e3 efter den relativt lugna Wii-U våren.
Hur tänker ni Wii-U ägare angående detta?
  • 0
Citerar Danne89:
Ja det är riktigt synd. Tror det hade varit en bra releasetitel.


Det hade iaf gjort så min konsol fick damma av sig lite.. Dock dammar PS3:an nästan lika mycket nu trots att jag har massa spel att spela + spel jag inte ens äger. WoW har all min speltid!

Citerar toombi:
bara ska en spelkonsol under kommande generation?


'Va?
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Någon som äger Lego City? Väldigt sugen på det och köp blir det förr eller senare men lite intryck från andra är aldrig fel.
Nintendo: SW-7546-1138-0998 Sony: Dahlhagg Microsoft: MaD MozZarella
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!