Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots


Shit! Sunny har satt upp en julgran i pausmenyn!
We should kill time.
  • 0
Citerar madelax:
Shit! Sunny har satt upp en julgran i pausmenyn!


Allvarligt? =O
"What can I do? I'm just one person." - Said by millions of people.
  • 0
Citerar _Snake_:
Allvarligt? =O


Mm. Rätt coolt.
We should kill time.
  • 0
Kan någon fortfarande förklara vad sjutton Psyche är för något?
Life experience is an important ingredient. Curiosity. Nerves. Dare to make a fool of itself, be naked. Constantly exposing themselves to danger and artistic: Never say now I'm ready.
  • 0
Citerar luddeking:
Kan någon fortfarande förklara vad sjutton Psyche är för något?


Det är som stamina i MGS3, typ.
We should kill time.
  • 0
Citerar madelax:
Citerar luddeking:
Kan någon fortfarande förklara vad sjutton Psyche är för något?


Det är som stamina i MGS3, typ.


Ok. Tack för hjälpen.
Life experience is an important ingredient. Curiosity. Nerves. Dare to make a fool of itself, be naked. Constantly exposing themselves to danger and artistic: Never say now I'm ready.
  • 0
Har det kommit en ny patch btw när ska spelet få trofeér ?
PSN: Big-k0
  • 0
Citerar Big-K0:
Har det kommit en ny patch btw när ska spelet få trofeér ?


Nej... orkar inte ta BBE igen... nej... nej...!
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
Citerar Kundvagnen:
Citerar Big-K0:
Har det kommit en ny patch btw när ska spelet få trofeér ?


Nej... orkar inte ta BBE igen... nej... nej...!



BBE? Vad är det?
Life experience is an important ingredient. Curiosity. Nerves. Dare to make a fool of itself, be naked. Constantly exposing themselves to danger and artistic: Never say now I'm ready.
  • 0
Bigboss emblem jobbig att få
PSN: Big-k0
  • 0
Lirar igenom MGS4 nu, för första gången och stött på bossfighten med Vamp. Sedan Sons of Liberty har han alltid varit ett irritationsmoment och ett par gånger tycktes jag slutligen fatta vad man skulle göra för att släcka vampyrfans liv en gång för alla, men då reser han sig bara återigen.

Jävla Broadway-dansande blodsdrickande Jesus-tönt. Här krävs det att sätta igång kugghjulen igen efter de annars så lätta tre fjärdedelar av Beauty and the Beast-gruppen.
André Lamartine / Gamereactor
  • 0
Citerar luddeking:
BBE? Vad är det?


Citerar GameFAQs:
Big Boss Emblem - Beat the game on the highest difficulty with no deaths, no alerts, no kills, no recovery items, no stealth suit, no bandanna items, in under 5 hours.
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
-SPOILER-


Haha, underbart. Fick under julen en Dualshock 3 kontroll och alldeles nyss mötte jag Psycho Mantis. För er med Sixaxis blir det ju inget resultat när han försöker sig på sitt telepatiska trick men det blev det för mig, kontrollen rörde sig faktiskt!

-SPOILER-
  • 0
Jag har...

*snyft*

...nyss...

...avslutat det...

André Lamartine / Gamereactor
  • 0
Citerar moviefreak:
Jag har...

*snyft*

...nyss...

...avslutat det...


Brings tears to your eyes doesn't it...?
  • 0
Sluta för f4n! Det här är för löjligt!


...F4n också, jag hatar er! *snyft*
  • 0
Citerar Chaos Spirit:
Brings tears to your eyes doesn't it...?


Citerar Th3 End:
Sluta för f4n! Det här är för löjligt!


Det är nu officiellt - MGS4 kan få vilken man som helst att gråta.
André Lamartine / Gamereactor
  • 0
Citerar Kundvagnen:
Big Boss Emblem - Beat the game on the highest difficulty with no deaths, no alerts, no kills, no recovery items, no stealth suit, no bandanna items, in under 5 hours.


Holy...
DIE SONNE SCHEINT
  • 0
Citerar Brute:
Holy...


Precis. Så, Trophies: Nej tack för helvete!
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
går rykten om att man kommer spela som raiden i 5 och att snake har bytat sida till dom onda. MISSION: ELIMINATE SOLID SNAKE AT ALL COST
  • 0
Haha, så alltså får man spela som en extremt high-tech ninja med alla möjliga funktioner och få möta en löjligt fysiskt sett gammal människa i en rullstol som slutboss?

"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
HAHAHAHA KANSKE, VEM VET? om vi känner kojima rätt så älskar han att mickstra med spelarnas känslor och .... ja... att få döda snake hade inte fått en att skratta precis.
  • 0
Citerar tandborste:
HAHAHAHA KANSKE, VEM VET? om vi känner kojima rätt så älskar han att mickstra med spelarnas känslor och .... ja... att få döda snake hade inte fått en att skratta precis.


Wow, så jävla episkt.
Har aldrig upplevt något mer episkt än slutet i fyran...
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
Ev. spoiler..


Storymässigt, tycker jag att MGS4 var sämst i serien. MGS2 är mitt absoluta favoritspel, och jag tycker det är synd att de i fyran fegade ur, och tog bort Liquids arm helt och hållet. MGS4 kändes det mest som att Kojima hafsade ihop ett verk som knöt sammans all trådar. Och många av knutarna hetter nanomachines.Jag tror knappast att det var tänkt från början att Vamp skulle hållas levande av nanomaskiner på något vis.

Storyn var också fattig på detaljer och kortare än i de andra spelen(med undantag för ettan, möjligtvis).


Aa. Spoiler slut.
We should kill time.
  • 0
ja, speciellt att man just vet att snakes roll i serien är över är episkt bara det.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!