Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots


Najs!
PS3 320GB, PSN: Asseroth / Win7 på gamingdautan
  • 0
Citerar Mr Clint:
Citerar Brute:*text*



Det lustiga är att MGS har gjort så att jag har blivit bättre på att smyga. Nämligen för några dar sedan så smög jag upp på min polare som mitt i natten stog och kastade basket vid skolan.
Eftersom jag hade svarta kläder på mig så kunde jag gömma mig bakom en stor svart stupränna och därmed smyga upp bakom honom, fyfan vad skraj han blev.


Äh. Jag har lärt mig att använda Cardboard Box-Tricket.
Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet.
  • 0
va det släpdes ju presis
mess with the best die like the rest
  • 0
Citerar blade94:
va det släpdes ju presis


Det är ett bra spel Och alla som har en ps3a vet om det
PS3 320GB, PSN: Asseroth / Win7 på gamingdautan
  • 0
Nu har Powergrace skaffat sig MGS4, få se snart vad han tycker om det.
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Citerar Mr Clint:
Nu har Powergrace skaffat sig MGS4, få se snart vad han tycker om det.


FÖR...BRA
Att slåss med troll, befria prinsessor och döda varulvar, det är att leva. - Strindberg
  • 0
mess with the best die like the rest
  • 0
Jag älskar MGS4, snacka om enorm vapenvariation, möjlighet att skifta mellan 3:e och 1:a person samt de många bonusmaterial som man kan låsa upp i spelet. Helt sjukt roligt.

Det är så ett spel ska vara. Mycket, extremt mycket innehållsrikt.

Act 4 är fortfarande en favorit, Act 3 tycker jag minst om, men slutet på den banan är något av det grymmaste jag upplevt i spelväg (jakten och slutsekvensen där, efter bossen).

Helt klart årets bästa spel.
  • 0
Jag är sjukt sugen på MGS4 men har aldrig spelat nåt av de tidigare spelen. Vad har jag missat? Känner inte att jag är så sugen på att spela alla tidigare spel först direkt... Kan nån sammanfatta kort vad som har hänt förut? Eller finns det nån sammanfattning nånstans på internet som nån vet om?
Har läst att man i fyran ska få svar på massa gamla frågor och om t.ex. Snakes åldrande. Hörde att det bara gått fem år sen tvåan men att han ser ut att ha åldrats 20 år typ. Men vad hände då i trean? Eller har det gått fem år sen trean?
Snälla nån! Jag vill vara med i MGS!
  • 0
Citerar Th3 End:
Jag älskar MGS4, snacka om enorm vapenvariation, möjlighet att skifta mellan 3:e och 1:a person samt de många bonusmaterial som man kan låsa upp i spelet. Helt sjukt roligt.

Det är så ett spel ska vara. Mycket, extremt mycket innehållsrikt.

Act 4 är fortfarande en favorit, Act 3 tycker jag minst om, men slutet på den banan är något av det grymmaste jag upplevt i spelväg (jakten och slutsekvensen där, efter bossen).

Helt klart årets bästa spel.
vad är så bra med act 4 då
mess with the best die like the rest
  • 0
Citerar djohansson:
Eller har det gått fem år sen trean?


Nope, trean utspelar sig på 60 talet och där spelar du som big boss.
Att slåss med troll, befria prinsessor och döda varulvar, det är att leva. - Strindberg
  • 0
SPOILER


Citerar blade94:
vad är så bra med act 4 då


Shadow Moses, en återblick från Metal Gear Solid, går inte att finna ord över hur mäktigt det kändes när man återbesökte stället.


SLUT
  • 0
Citerar Powergrace:
Citerar djohansson:Eller har det gått fem år sen trean?

Nope, trean utspelar sig på 60 talet och där spelar du som big boss.


ja, jag läste precis genom handligen för 1-3 på Wikipedia... Kom på att det ju borde stå där...
  • 0
Citerar djohansson:
Jag är sjukt sugen på MGS4 men har aldrig spelat nåt av de tidigare spelen. Vad har jag missat? Känner inte att jag är så sugen på att spela alla tidigare spel först direkt... Kan nån sammanfatta kort vad som har hänt förut? Eller finns det nån sammanfattning nånstans på internet som nån vet om?
Har läst att man i fyran ska få svar på massa gamla frågor och om t.ex. Snakes åldrande. Hörde att det bara gått fem år sen tvåan men att han ser ut att ha åldrats 20 år typ. Men vad hände då i trean? Eller har det gått fem år sen trean?
Snälla nån! Jag vill vara med i MGS!


MGS,MGS2 och MGS 4 utspelas under samma period, medan MGS 3 utspelar sig under kalla kriget med en annan huvudperson.
  • 0
Jag köpte MGS 4. Det var kul fast att jag inte hade spelat dom andra spelen. tyvärr klarade jag ut det snabbt.
'' Må brakskiten vara i motvind ''
  • 0
Citerar Sten-Fet Dvärgfis:
Jag köpte MGS 4. Det var kul fast att jag inte hade spelat dom andra spelen. tyvärr klarade jag ut det snabbt.


jag har heller inte spelat de andra spelen.. men det måste ju varit en del grejer från förr som man inte riktigt är med på eller?
  • 0
Har klarat Act 1 nu.. 2 timmar och 33 minuter tog det. Vad tog det för er första gången?
Att slåss med troll, befria prinsessor och döda varulvar, det är att leva. - Strindberg
  • 0
  • xbit
  • xbit
tänkte fråga er om ni kunde spela mgo för tillfället. för jag kan inte komma in enligt UDP Port som sägs vara avstängd eller något sånt, sen testade jag cod4 och det fungerar utmärkt. kan det bero på att de har stängt ner servrarna??
a relife I just don't stress
  • 0
Citerar radiuz26:
Såg den för ett par dagar sen. Den är ett måste! Jag laddade ner den den som torrent här: http://www.gamesmediamirror. com/leech_1894_se.html

Den låg på min maximala nerladdningshastighet konstant.


Hur gör man för att ladda ner den som torrent?
"Love is destructive for the ego"
  • 0
Citerar Th3 End:
SPOILER

Citerar blade94:
vad är så bra med act 4 då


Shadow Moses, en återblick från Metal Gear Solid, går inte att finna ord över hur mäktigt det kändes när man återbesökte stället.

SLUT


Spoilervarning

Jag håller helt med dig. När man kom ner till basen och låten från slutet från första Metal Gear Solid spelet (Damn, nu glömde jag vad den heter) var ett av de största spelögonblicken på flera år för mig... Och kommer antagligen bli ett av de största någonsin. Tappade andan och ögonen tårades... Så sjukt många minnen och tankar som for genom huvudet på mig.

The End
Playing since 93. On Gamereactor.se since 04.
  • 0
??????? vad betyder spoiler har hört det ordet hela dagen

Tillagt 2008-06-25 21:21:
för resten shedow moses är det dädära snöiga stälet
mess with the best die like the rest
  • 0
Citerar blade94:
vad betyder spoiler har hört det ordet hela dagen


När du avslöjar något ur ett spel som andra inte vill så "spoilar" du.
  • 0
ok tack men var komer otacon in i bilden för jag har bara spelat 3an men ska söpa do andra för modligen men jag tycker inte om kamran i dom spelen
mess with the best die like the rest
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!