Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Dead island- Officiell tråd


Bästa zombiespelet hittills! Söker spelare till Dead Island! Mitt ID/account/PS3 är OnlyDennisHotSwe. Kan vara upptaget att bli vän med mig, men skicka ett vanligt meddelande till mig så kommer jag bli vän med dig så fort jag har tagit bort en vän.
  • 0
Klarade just spelet, grymt roligt spel.. men nu vill jag ha nån/några att köra coop med för nästa omgång För de som vill vara med på 360 versionen skicka pm!, Gamertag: Zirrak
  • 0
Svinigt kul spel, bara älskar att stå och slafsa med en kniv på en Thug tills han saknar armar och vader
Apropå inget, vem kör ni som? Jag kör med Sam B.
Glory to Arstotzka!
  • 0
Samma här. . Faktiskt väldigt bra för att vara bra med alla vapen.
  • 0
Citerar onlydennishot:
Samma här. . Faktiskt väldigt bra för att vara bra med alla vapen.


Sant, kan slå ihjäl det mesta med yxor på två slag med han.
Glory to Arstotzka!
  • 0
Någon som har hittat ett "riktigt" legendariskt vapen ännu?
  • 0
När man har klarat spelet så får man rätt så bra vapen. Har faktiskt rätt så bra vapen
  • 0
  • Kudo
  • Kudo
Köpte spelet på steam tidigare i veckan. Snusikt roligt spel, men har ingen att lira med :/

Någon här som lirar PC-versionen och vill spela ihop? Blir väl från början i spelet då jag inte hunnit lira något knappt..
PSN: Pontzy86
  • 0
Finns det någon form av skjutvapen på detta spel? Jag förstår ju att det är roligare att beata ner skiten ur dem levande döda, men finns det inga skjut vapen?
''If you want 100 italians to be quiet, shoot one. If you want 100 albanians to be quiet, shoot ninety-nine'' - Lord George Byron (UK)
  • 0
Jo det kommer du kunna se på ACT II. Och fler kommer på ACT III. Riktigt roligt
  • 0
Om man gillade att spela Borderlands själv (har aldrig varit för co-op riktigt om jag inte känner personen och mick till det) kommer man gilla Dead Island själv då? Är sugen på detta, men vet inte om jag ska ta det här eller Rage. Rage ser fattigt ut när det gäller vapen osv. Det här ser ut att vara längre, använda mest meelee osv men mer enformigt.
  • 0
Borderlands är riktigt roligt i co-op splitscreen! Dead Island är även roligt med andra faktiskt. Testa dig fram. Man kan göra mycket roligt tillsammans i Dead Island co-op online
  • 0
@sin39 jag hitta "the force", så man kan skjuta blixtrar med händerna, vet inte om den är så legendarisk men jävligt rolig, developers mod 666 heter den i spelet.


Är det några här som vill gå ihop och ta originality trophien?
Har nog gjort 300 försök men det är alltid minst två Sam B med hela tiden.
Blir på PS3 då alltså.
  • 0
Jag söker nog allt folk att lira med också. Spelar PC, så det blir alltså över steam och liknande. Spelar gärna och försöker ta Originality, jag kan nog spela som vilken som. Har dock en Sam B & Logan, så vill hellre vara någon av tjejerna.
"Reality is merely an illusion, although a very persistent one" - Albert Einstein.
  • 0
Nån som kan säga mig hur långt spelet är på ett ungefär, samt hur bra återspelningsvärde det har? Letar nämligen spel som inte spelas ut på en enda ledig dag.
You said it, man. Nobody fucks with the Jesus.
  • 0
Svar till Lunda; Beror helt på enligt mig. Har du folk att spela med så kan du spela om det egentligen med alla karaktärer, eftersom att alla har olika specialiteter och saker som gör att ingen blir lik den andra. Spelar du själv kan du fortfarande göra samma sak, dock så kanske det är enklare att trötta, då man inte har någon att prata med och att "tävla", lite snällt, med.

Jag spelar dock gärna med alla folk som lirar på PC. Har 3 av 4 karaktärer i olika levlar, men kan också levla en helt ny. Min Sam B är i level 28, min Purna är i level 19 (kanske 20?) & dom båda är i act II. Har också en Logan i level 8, och kan starta en ny Xian.

Skriv bara vad ni heter, så kan jag vara med och lira.
"Reality is merely an illusion, although a very persistent one" - Albert Einstein.
  • 0
Jag spelade ungefär 3 timmar varje dag, var noggrann med att ta saker, ta min tid helt enkelt. Det tog nästan en vecka att klara ut spelet. Väldigt roligt!

Första karaktär: Sam B


PSN/ID: OnlyDennisHotSwe
  • 0
Någon som vet om den där patchen som skulle fixa allt den förra förstörde kommer snart?
"I've made a huge mistake
  • 0
Kommer det en GOTY edition utav spelet?
E
  • 0
Citerar Cruzer10:
Kommer det en GOTY edition utav spelet?


Ingenting är utannonserat än, men det kommer utan tvekan komma en GOTY utgåva av Dead Island lite senare. Antagligen kommer Techland släppa några fler patchar och DLC, sen när försäljningen av dom börjar svalna av så kommer en GOTY utgåva.

Ett vanligt och smart sätt att hålla spelet lite aktuellt även efter en längre tid och hålla igen spelet on-line.
  • 0
Så du tycker att jag ska vänta med spelet?
E
  • 0
Citerar Cruzer10:
Så du tycker att jag ska vänta med spelet?


DLC:n som släppts hittills har inte varit nå vidare, av vad jag hört.

I helgen gav jag upp PS3-versionen. Den är fortfarande så trasig att den inte går att spela. Iaf inte co-op, vilket ju är hela grejen,
Playing since 93. On Gamereactor.se since 04.
  • 0
Jaha okej tack för hjälpen!!
E
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!