Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Borderlands 2


Har man fått veta när nya klassen släpps till PS3/EU?
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Citerar Playarn:
Har man fått veta när nya klassen släpps till PS3/EU?


PS 3 har väl uppdateringar på Torsdagar?
Monitor Audio Silver RS6
  • 0
Citerar snot:
Som de flesta vet så släpps DLC Mechromancer idag. Men tänk igenom om ni ska installera det redan idag eller vänta tills Gearbox släpper en Patch.
http://www.xbox360achievements.org/forum/showthread.php?t=39
0868

Jag har kvar min badassrank och har inte förlorat någt alls. Deathtrap är najs.
Yeah!
  • 0
Blir att ladda ner den nya klassen efter parktiken imorgon. Ser fett fram emot att testa den.
PSN: The_dvs-bstd
  • 0
Jag undrar om man fick några nya uppdrag med klassen igår? Finns nämligen 3 nya trophies nu ser jag

Treasure Hunter - Completed the mission "X Marks the Spot"
Gadabout - Discovered all named locations in Oasis and the surrounding Pirate's Booty areas
Completionist - Completed all Pirate's Booty side missions
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Citerar Playarn:
Jag undrar om man fick några nya uppdrag med klassen igår? Finns nämligen 3 nya trophies nu ser jag

Treasure Hunter - Completed the mission "X Marks the Spot"
Gadabout - Discovered all named locations in Oasis and the surrounding Pirate's Booty areas
Completionist - Completed all Pirate's Booty side missions


Inte för mig kör Xbox, dock var det någon som lyckades knäcka DLC koden för ett tag sedan och tydligen ska det komma något med pirater stod det i den. Så det ser ut till att stämma med det du posta nu.
Monitor Audio Silver RS6
  • 0
Citerar Sparda:
Inte för mig kör Xbox, dock var det någon som lyckades knäcka DLC koden för ett tag sedan och tydligen ska det komma något med pirater stod det i den. Så det ser ut till att stämma med det du posta nu.


http://myxboxlive.com/gaming/borderlands-2-captain-scarlett-pirat
es-booty-dlc/
Ja det verkar komma en pirat DLC
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Citerar Playarn:
Citerar Sparda:
Inte för mig kör Xbox, dock var det någon som lyckades knäcka DLC koden för ett tag sedan och tydligen ska det komma något med pirater stod det i den. Så det ser ut till att stämma med det du posta nu.


http://myxboxlive.com/gaming/borderlands-2-captain-scarlett-pirat
es-booty-dlc/ Ja det verkar komma en pirat DLC


Nice. Gunzerker med pirat ansikte i länken nedan.

http://i.imgur.com/rivOu.jpg
Monitor Audio Silver RS6
  • 0
Jag har sån jävla ångest, jag och en polare ska lira igenom spelet i helgen men jag kan inte bestämma mig för vilken klass jag vill spela. Siren eller Commando. Någon som vill hjälpa mig bestämma? Fördelar/nackdelar med de båda? Vilken är roligast?
Casually Competitive.
  • 0
Den nya DLCn skapar jobbiga buggar på PS3 vill jag påstå.. Först så ville inte en uppdatering fungera. Nu fick jag den att fungera men på något jävla sätt så har Mechromancer classen försvunnit så nu får jag tanka hem den igen..

Nämen gud så roligt. DLCn fungerar inte heller. 3:e gången jag får ladda hem den...
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Citerar shroomz:
Jag har sån jävla ångest, jag och en polare ska lira igenom spelet i helgen men jag kan inte bestämma mig för vilken klass jag vill spela. Siren eller Commando. Någon som vill hjälpa mig bestämma? Fördelar/nackdelar med de båda? Vilken är roligast?



Sent svar, men commando är riktigt bra de stunder du spelar SP.
Hao! Dai ye! We won again! This is good, but what is best in life?
  • 0
Citerar Playarn:
Den nya DLCn skapar jobbiga buggar på PS3 vill jag påstå.. Först så ville inte en uppdatering fungera. Nu fick jag den att fungera men på något jävla sätt så har Mechromancer classen försvunnit så nu får jag tanka hem den igen..

Nämen gud så roligt. DLCn fungerar inte heller. 3:e gången jag får ladda hem den...


Har en level 33 siren. Riktigt rolig klass när man kör med andra.
Yang chas Solo chone Wookiee!
  • 0
Har nu klarat storyn i expansionen med min level 50 mechromancer. Varför hittar man hur många superbra classmoddar som helst till andra klasser men bara ganska bra till ens egna klass?
Yeah!
  • 0
Jag håller på och skapar en Borderlands 2 grupp på Facebook. Det är i stort sett samma sak somen grupp jag startat här redan, fast enklare att märka när saker och ting händer och lättare att tjöta med varandra!
De om är intresserade skicka gärna vad ni heter på Facebook så lägger jag till er i gruppen, då den fortfarande är privat.
Vore grymt om några fler härifrån ville vara med

Edit:
Eller så skickar jag bara länken så får ni klicka er in om ni vill ;P
http://www.facebook.com/groups/119426831549529/
There ain't no rest for the wicked
  • 0
Någon annan än jag som för några dagar sedan fick 10 guldnycklar helt utan anledning? Startade spelet (PC) och rutan som säger att man har fått nycklar dök upp som sa att jag nu har 11 stycken (jag hade 1 sen tidigare).
  • 0
Funderar på att köpa detta till jul. Men har inte bestämt mig ännu. Kommer bli på PS3 isf. Någon som vet ifall spelet har problem med buggar eller dylikt?

Och hur var det nu.. Kan man spela med två konton samtidigt, co-op splitscreen, alltså så att inte bara den ena får trophies och den andra spelar som gäst?


Sedan så undrar jag väl lite ifall någon vet eller tror om det kommer komma ett Borderlands 2 "paket" med alla DLCs snart?
Får det lov att vara senap på ketchupen?
  • 0
Citerar ICApåse:
Sedan så undrar jag väl lite ifall någon vet eller tror om det kommer komma ett Borderlands 2 "paket" med alla DLCs snart?


Gissningsvis inte tidigare än nästa höst, de måste ju få ut alla dlc först.
  • 0
Citerar toskar:
Gissningsvis inte tidigare än nästa höst, de måste ju få ut alla dlc först.


Ah jo, det är ju sant. Tack.


---

Frågar återigen; Kan man spela med två konton samtidigt splitscreen coop på PS3? Eller måste en spela som gäst?

Sedan undrar jag ifall man kan lira online också, när man kör splitscreen, så man får med 2 personer till.

Och är det någon större skillnad på xbox360/ps3 versionerna?
Får det lov att vara senap på ketchupen?
  • 0
Om jag mindes rätt så kan man spela med två konton samtidigt på PS3 men online tror jag tyvärr inte fungerar.
The best way to escape reality without running, is smiling even though, it is obviously fake.
  • 0
Är det någon eller några som har lust att försöka farma Vermivorous the Invincible på PS3?
The best way to escape reality without running, is smiling even though, it is obviously fake.
  • 0
Någon som vill försöka nå lvl 50 på pc ?
Lets play a game...its called find me 8 pages
  • 0
  • Missing Avatar
  • Luke
Funderar på köpa detta på xboxrean som är nu, är det värt 199 om man ska spela själv?
  • 0
Är det någon som fortfarande lirar? Då kan ni adda mig : Ensam Gud
U,U,D,D,L,R,L,R,A,B,Select,Start
  • 0
Citerar Luke:
Funderar på köpa detta på xboxrean som är nu, är det värt 199 om man ska spela själv?


Absolut! Det är värt 600 spänn också om man ska spela det själv
There ain't no rest for the wicked
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!