Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Borderlands 2


Jag diggar ändå ZERO. Vette fan varför jag gör det. Det jag förstått med Zero är dock att han är bra med Sniper och melee. Är han som Sniper-klassen i första och bra med typ pistol också?
  • 0
Citerar Dempzor:
Vilken karaktär tycker ni är roligast att spela?


Har bara spelat som Gunzerker och Zer0 men mellan de två så tycker jag att Gunzerkern är roligast att spela som. Är riktigt skönt att spreja fienderna med två vapen.
PSN: The_dvs-bstd
  • 0
Den nya classen kommer den 16:e denna månad, eller hur? Finns det någon trailer för den och har vi fått någon information om den?
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Gunzerker all the way för mig. Iof inte spelat som de andra. Men tror ändå att Zerk passar mig bäst då han är den som ska ta mest stryk.
"Reality is merely an illusion, although a very persistent one" - Albert Einstein.
  • 0
Citerar Crobos:
Gunzerker all the way för mig. Iof inte spelat som de andra. Men tror ändå att Zerk passar mig bäst då han är den som ska ta mest stryk.


Fast med The Bee skölden så blir alla spelare stryktåliga och gör sjukt mycket skada, lägg till random legendary shotty så blir allt super enkelt att döda.
Sen med trade metoden så kan man ge den till sin polare om han/hon vill ha den medans man själv även behåller den.
Videon visar var man farmar för att få den.

http://www.youtube.com/watch?v=uKERPzy0lc8&feature=related
Monitor Audio Silver RS6
  • 0
Såååå... Stötte på en bug på xbox nyss på ett sidequest som heter Medical Mystery.
Ska inte spoila men tänkte bara informera.... Det finns en bugg när man ska loota en snubbe som gör detta omöjligt. Forskade runt och hittade ett tips att "travela" ut till ett annat område och tillbaka igen vilket ska få personens döda kropp att spawna på samma ställe han spawnar när man ser honom för första gången. Där ska det plötsligt gå att loota. Works lika a charm!
"I´m not in it for the money. I just want to play the game, were Reebok and drink Pepsi" Shaq O´Neill, LA Lakers.
  • 0
Har sökt runt men inte hittat ngn info om detta...

1: Om man köper ex Borderlands 2 fullversion på PSN, kan man då låta en kompis logga in sig på mitt PSN-konto och ladda ner samma spel en gång till fast nu till hans konsol?

2: Kommer han att kunna spela spelet även efter att ha loggat in på sitt eget konto?

3: Kommer vi att kunna spela Borderlands 2 co-op online?

4: Är detta isåfall lagligt??

Tillagt 2012-10-04 16:04:
Hur mkt plats tar Borderlands 2 på hdd?

Tänkte köpa på PSN men hittar ingen info om storleken på spelet. Vill ju veta om jag har tillräckligt med plats på hdd. Jag har minsta hdd tyvärr...
  • 0
Citerar kleinis:
Har sökt runt men inte hittat ngn info om detta...

1. Kanske
2. Nej

Tillagt 2012-10-04 17:23:
Citerar kleinis:
Hur mkt plats tar Borderlands 2 på hdd?

Står väl i infon där du laddar ner det.
Yeah!
  • 0
Citerar Tramblin:
Aldrig testat google? http://borderlands.wikia.com/wiki/Gaige
http://www.youtube.com/watch?v=MdLnFjryStA


Jag sökte på youtube men fick bara upp en tråkig "trailer" som visade upp skilltree med bara typ 3 skills
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Citerar Tramblin:
Citerar kleinis:Har sökt runt men inte hittat ngn info om detta...
1. Kanske
2. Nej

Tillagt 2012-10-04 17:23:
Citerar kleinis:Hur mkt plats tar Borderlands 2 på hdd?
Står väl i infon där du laddar ner det.


Det enda jsg hittade var : 19 mb för Save Data.
  • 0
Citerar kleinis:
1: Om man köper ex Borderlands 2 fullversion på PSN, kan man då låta en kompis logga in sig på mitt PSN-konto och ladda ner samma spel en gång till fast nu till hans konsol?


Ja det går, är inte riktigt säker men det är möjligt att han kan spela medan sitt PSN konto. Tror inte ni kan köra Co-op dock, men vet inte hur det fungerar heller.
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Citerar kleinis:
1: Om man köper ex Borderlands 2 fullversion på PSN, kan man då låta en kompis logga in sig på mitt PSN-konto och ladda ner samma spel en gång till fast nu till hans konsol?

2: Kommer han att kunna spela spelet även efter att ha loggat in på sitt eget konto?

3: Kommer vi att kunna spela Borderlands 2 co-op online?

4: Är detta isåfall lagligt??

Tillagt 2012-10-04 16:04:
Hur mkt plats tar Borderlands 2 på hdd?


1.Yepp det går.. lånar själv ut mitt acc till en polare. Fast du kan inte radera ditt acc från hans Ps3, då kan han inte sätta igång spelet.

2.Yepp det går.

3.Yeppyepp.. inga problem med det inte.

4.Tror inte det.. fast du riskerar inte att åka fast.

spelet är ca.5,6GB.
PSN: The_dvs-bstd
  • 0
Vad är det för speciellt med att klara dom extrauppgifterna (dom med ett plus på rutan) på en del uppdrag?
Yeah!
  • 0
Vet inte exakt men man får ju mer pengar och det finns en badass point sak där man ska klara så många extrauppgifter som möjligt. Skulle inte förvåna mig ifall man får bättre vapen
PSN: The_dvs-bstd
  • 0
Edit : Problemet löste sig:

Åsikter om den nya klassen?
Better to be pissed off then pissed on.
  • 0
Citerar nowan:
Åsikter om den nya klassen?

Blir intressant att se hur hennes husdjur funkar.
Yeah!
  • 0
En liten fråga bara.
Måste man alltid spela om massor när man sparat, avslutat och sedan ska fortsätta spela?
Spelade igår mot bossen Flynt på ett av de första uppdragen. Dog och tog save & quit. När jag idag laddar spel så får jag soringa hela vägen från teleportern i Southern Shelf.

Ngt jag missat?
Jag har ju sama lvl och vapen som när jag sparade igår.
  • 0
Citerar kleinis:
Ngt jag missat?

Att man bara spawnar på vissa platser och inte alltid där man sparade.
Yeah!
  • 0
Citerar Tramblin:
Citerar kleinis:Ngt jag missat?
Att man bara spawnar på vissa platser och inte alltid där man sparade.


Ok... Det kan jag förstå. Men från där jag spawnar är det ungefär en timmes speltid fram till bossen Flynt. Måste man alltså klara detta i en spelomgång? Jag kanske missat ngn spawnplats precis innan boss??

Nu pratar jag alltså om när jag stänger av spelet helt mellan spelomgångarna.
  • 0
Citerar kleinis:
Jag kanske missat ngn spawnplats precis innan boss??


Vanligtvis är det spawnpunkter precis innan bossar. Brukar finnas ammo och health-maskiner där.
  • 0
Funderar starkt på att köpa season pass... läste ett "rykte" att de håller på med en DLC nu som kommer vara 10 timmar lång, vad det nu innebär.
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Klarat ut spelat nu, tyckte det var bra och roligt men det fanns ju grejer som man skulle kunna ha ändrat.
The best way to escape reality without running, is smiling even though, it is obviously fake.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!